Intercontinental
Opis
Luksuzni resort je idealno pozicioniran na sopstvenoj peščanoj plaži (najdužoj prviatnoj plaži u Dohi) u zapadnom zalivu Dohe. Od aerodroma je udaljen oko 13km, a brojne znamenitosti su u neposrednoj blizini, poput “Qatar Cultural Village” na oko 1,3km, City Center tržnog centra na oko 2,6km… Gostima hotela na raspolaganju je recepcija, 8 restorana i barova uključujući i čuveni “Belgian Café”, privatna plaža, terasa za sunčanje, suncobrani, peškiri i ležaljke za plažu, otvoreni i zatvoreni bazen, dečiji bazen, fitness centar, spa i velnes, salon lepote, usluge masaže, razni sportovi na vodi, tenis, tereni za golf, skvoš, dečije igralište, parking, besplatan bežični internet, usluge pranja i peglanja veša, hemijsko čišćenje, poslovni centar, prostorije za bankete i sastanke, prodavnice, usluge čuvanja dece. Smeštaj. Sobe su prostrane i luksuzno opremljene. Superior City View: 40 kvadratnih metara, sa pogledom na grad moderno su dekorisane i imaju kupatilo T/WC, fen, mini bar, aparat za čaj i kafu, bade mantile, papuče, peglu i dasku za peglanje, LCD TV, besplatan bežični internet, telefon, sef. Usluga noćenje sa doručkom ili polupansion (na bazi samoposluživanja)
Periodi
Periodi: | |||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Pronađenih rezultata: 0
Smeštaj i cene
Din
1€ = 117.15Program putovanja
1 dan BEOGRAD – DOHA |
Dolazak putnika na aerodrom “Nikola Tesla”, najkasnije dva sata pre poletanja aviona. Individualna prijava za let i predaja prtljaga. Pasoške i carinske formalnosti. Planirano vreme poletanje aviona za DOHU (QR 0232) u 11:35 časova. Planirano vreme dolaska u Dohu 18:40 časova-lokalno vreme. Transfer do izabranog hotela u Dohi. Individualni smeštaj. Noćenje. |
2-4 dan DOHA |
Doručak. Boravak u izabranom hotelu, na bazi izabranih usluga. Slobodni dani. Mogućnost organizovanja mnogobrojnih fakultativnih izleta. Noćenja. |
5 dan DOHA - BEOGRAD |
Ranojutarnji transfer do aerodroma u Dohi Individualna prijava za let i predaja prtljaga. Pasoške i carinske formalnosti. Planirano vreme poletanje aviona za Beograd (QR 0231) u 06:45 časova časova-lokalno vreme. Dolazak u Beograd u 10:35 časova - lokalno vreme. |
MOLIMO PUTNIKE DA PROVERE TAČNO VREME POLETANJA AVIONA DVA DANA PRE POLASKA NA PUTOVANJE |
***ZA POLASKE OD 14.02. PA NADALJE GRATIS VIZA ZBOG NAJAVE UKIDANJA VIZA ZA QATAR*** UKOLIKO SE VIZE NE UKINU, ZA NAVEDENE POLASKE ORGANIZATOR SNOSI TROŠKOVE VIZIRANJA!!! |
VIZA ZA KATAR: |
Za državljane Republike Srbije viza za QATAR je potrebna. Agenciji posreduje u pribavljanju elektronskih turističkih viza, u okviru aranžmana, sa 1 ulaskom. Potrebno je izvršiti uplatu aranžmana u celosti i dostaviti, lično ili putem elektronske pošte, minimum 10 radnih dana pre polaska na putovanje, sledeću dokumentaciju: • Skeniranu kopiju pasoša u boji, u JPEG formatu-prva strana sa ličnim podacima i slikom. • Fotografiju u boji, pasoškog formata, na beloj pozadini (u JPEG formatu). |
Važne napomene za pribavljanje turističke vize: |
Pasoš treba da važi najmanje 6 meseci od datuma povratka sa putovanja, sa dve uzastopne prazne stranice. - Za decu do 18 godina i putnike do 25 godina u pratnji roditelja, u okviru istog aranžmana. - Za putnike preko 25 godina starosti. Viza je elektronski dokument, koji se dobija e-poštom. Potrebno je vizu odštampati, poneti sa sobom na putovanje i pokazati Imigracionim službama, na aerodromu. Ukoliko Imigraciona služba ne odobri izdavanje turističke vize, zadržaće se troškovi aranžmana na ime izdavanja avio karte, troškova vize i smeštaja po posebnim uslovima otkaza ugovora za individualni aranžman-kada putnik otkaže ugovor o putovanju, ovog programa. Imigraciona služba zadržava diskreciono pravo da zatraži dodatnu dokumentaciju radi odobrenja izdavanja turističke vize. Organizator putovanja nije odgovoran ukoliko Imigraciona služba, nakon prethodno izdate vize, ne odobri ulazak u zemlju. Putnici koji nisu državljani Republike Srbije su u obavezi da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju i kroz koje putuju |
NAČINI PLAĆANJA ARANŽMANA: |
Plaćanje u dinarskoj protivvrednosti po prodajnom kursu Procredit banke na dan uplate. • 50% prilikom rezervacije, a ostatak od 50% najkasnije 10 dana pre putovanja • 50% prilikom rezervacije, a ostatak od 50% u jednakim mesečnim ratama čekovima građana najkasnije do 15.08.2018. ,platne kartice (Visa, Dina, Master, Maestro, American Express) |
POSEBNI USLOVI OTKAZA UGOVORA ZA INDIVIDUALNI ARANŽMAN / Katar - Doha: |
Ukoliko putnik otkaže ugovor o putovanju: -od momenta rezervacije i ugovaranja aranžmana do 34 dana pre početka putovanja, zadržava se iznos od 50% ukupne cene aranžmana, na ime troškova izdavanja avio karte i/ili troškova smeštaja. -od momenta rezervacije i ugovaranja aranžmana od 33 dan do 26 dana pre početka putovanja, zadržava se iznos od 85% od ukupne cene aranžmana, na ime troškova izdavanja avio karte i troškova smeštaja. -od momenta rezervacije i ugovaranja aranžmana od 25 dana pre početka putovanja do 1 dan pre početka putovanja, i na dan putovanja: zadržava se 100% od ukupne cene aranžmana na ime troškova izdavanja avio karte i troškova smeštaja. |
Napomene
- - SMEŠTAJ, HOTELSKE USLUGE I PRAVILA-NAPOMENE:
- - Cena aranžmana za decu do 12 godina, treću odraslu osobu i jednokrevetnu sobu se dobija na upit.
- Smeštaj dece do 12 godina je u zajedničkom ležaju sa dve odrasle osobe.
- Pomoćni ležaj za odraslu osobu je pomoćni-manji je od standardnog (na rasklapanje, metalne ili drvene konstrukcije ili fotelja/sofa na rasklapanje).
- Organizator putovanja ne može uticati na spratnost, poziciju sobe, veličinu ležaja, sofe, fotelje i pomoćnog ležaja. Raspodelu soba u hotelu vrši isključivo služba recepcije, po dolasku u hotel.
- Veranda je natkrivena ili otkrivena terasa bez ograde u prizemlju smeštajne jedinice.
- Navodi o sadržaju odredjenih usluga ili sadržaja koje pruža smeštajni objekat, ne podrazumeva obavezno besplatno korišćenje istih. Ne podrazumeva se konzumaciju pića iz mini bara ili mini frižidera u hotelskoj sobi ili smeštajnoj jedinici, gledanje pojedinih TV kanala u smeštajnoj jedinici, korišćenje usluge masaže, spa centra, saune, đakuzija, fitnesa, parnog ili turskog kupatila, sefa, telefona, interneta, sportova na vodi-motorizovanih i nemotorizovanih, ishrana i piće u barovima i restoranima a la carte, depozit za peškire, korišćenje sportskih terena, najam opreme, reketa i loptica za tenis, korišćenje usluge hemijskog čišćenja, peglanja i pranja veša, parkinga, garaže, ulaznica za akva park i slično. Doplata, na licu mesta, na recepciji hotela, za korišćenje pojedinih hotelskih usluga. Detaljne informacije o doplati i ceni hotelskih usluga, kao i radnom vremenu barova, restorana i hotelskog sadržaja se dobija po dolasku u hotel, na recepciji hotela.
- Jedan hotelski dan, kao rezervisane usluge računa se od 15h00/ datuma početka smeštaja do 11h30 poslednjeg dana smeštaja, bez obzira kada gost uđe u hotel. Svako korišćenje soba i usluga u hotelu prvog dana aranžmana pre 15h00 i poslednjeg dana nakon 11h30 iziskuje dodatna plaćanja, direktno na recepciji.
- Voda iz slavina nije za piće, preporuka je konzumacija flaširane vode (doplata).
- Organizator putovanja ne snosi odgovornost ukoliko jedan ili više sadržaja u hotelu nisu u funkciji usled objektivnih okolnosti, renoviranja i slično.
- Buka u objektima oko hotela, regulisana je lokalnim zakonima i propisima; nadležnost lokalnih inspekcijskih organa.
- U hotelima kategorije 3*, 4* ili 5* obaveza je pridržavanja hotelskih pravila i propisa koji, između ostalog, nalažu formalan način oblačenja za vreme obroka. Obavezan je ”dress code” za vreme obroka u restoranima svih hotela (zabrana ulaska u kupaćim kostimima, šorcu, kratkim pantalonama, bez obuće)
- Organizator putovanja ne može biti odgovoran, ukoliko putnik prekrši zabranu pušenja u smeštajnim jedinicama i smeštajnom objektu.
- U hotelima se prilikom dolaska i prijave u hotel ostavlja garancija u vidu depozita/kaucije. Garancija se može dati u gotovini ili kreditnom karticom. Visina depozita zavisi od kategorizacije hotela, dužine boravka i vrste uplaćenih usluga. Na kraju boravka, prilikom odjave iz hotela, depozit se vraća. Isti će biti umanjen za neplaćene troškove u hotelu, ukoliko ih ima. Povraćaj depozita plaćen u gotovini se vrši prilikom odjave iz hotela, na recepciji. Ukoliko je plaćanje depozita garantovano kreditnom karticom procedura povraćaja sredstava je minimum 15 dana od povratka sa putovanja. Organizator putovanja nema uticaja na postojanje i visinu depozita u hotelu. Depozit se obračunava u lokalnoj valuti. - - NAPOMENE:
- - Program je individualan. Rezervacija aranžmana se vrši na upit. Za realizaciju aranžmana je potrebno minimum 2 putnika.
- Rok za rezervaciju aranžmana je minimum 15 dana pre polaska na putovanje.
- Rok za potvrdu rezervacije aranžmana je najkasnije 2 radna dana od momenta rezervacije i uplate akontacije.
- Promena datuma putovanja, kao i promena smeštajnog objekta, promena ličnih podataka putnika, smatra se se otkazom putovanja od strane putnika i podleže troškovima otkaza, prema posebnim uslovima otkaza aranžmana ovog programa
- Krajnji rok za obaveštavanje putnika, za slučaj otkazivanja aranžmana od strane agencije Travelland d.o.o. je 5 dana pre početka putovanja.
- Broj telefona lokalnog predstavnika će biti dostupan putnicima u momentu izdavanja putne dokumentacije, a najkasnije pre otpočinjanja ugovorenog putovanja.
Asistencija lokalnog predstavnika ne podrazumeva svakodnevno, celodnevno ili kontinuirano prisustvo, već kontakt i neophodnu nužnu pomoć.
- Organizator putovanja nije odgovoran u slučaju oštećenja, kašnjenja ili gubitka prtljaga. U tom slučaju ODMAH se obratiti predstavniku aviokompanije ili osoblju na aerodromu (Lost&Found) kako biste zatražili odgovarajuću potvrdu (Damage, odnosno Property Irregularity Report).
- Fakultativni izleti i posete nisu sastavni deo programa putovanja. Organizator putovanja nije odgovoran za kašnjenja, kvalitet organizacije i cenu fakultativnih izleta i poseta – čiji je organizator lokalna agencija na destinaciji. U slučaju primedbi i žalbi ODMAH se obratiti lokalnoj agenciji, organizatoru fakultativnih izleta i poseta.
- U Dohi ne vladaju bolesti epidemioloških razmera, prethodna vakcinacija za ulazak u zemlju nije potrebna.
- Carinski propisi - detaljnije informacije na sajtu http://belgrade.embassy.qa/en . Alkohol se može konzumirati samo u hotelima, restoranima i barovima koji imaju dozvolu za točenje. Poželjno je da ženske osobe van plaže ili letovališta ne izlaze u šorcevima i majicama bez rukava.
- Za maloletna lica koja putuju bez jednog roditelja potrebna je saglasnost drugog roditelja. - - Molimo Vas da pažljivo pročitate Opšte uslove putovanja.
- - Turistička agencija Viva nastupa u svojstvu posrednika. Organizator putovanja je Turistička agencija Travelland, licenca OTP br. 204/2010. Uz ovaj program važe Opšti uslovi putovanja organizatora putovanja. Aranžman je rađen na bazi od minimum 60 prijavljenih putnika i usled nedovoljnog broja putnika organizator putovanja ima pravo otkaza putovanja, najkasnije 5 dana pre termina polaska. Organizator putovanja zadržava pravo korekcije ugovorene cene pre početka putovanja usled promene u kursu razmene valute ili promene u tarifama prevoznika i u zakonom predviđenim slučajevima.
- - Cenovnik za Dohu (sezona 2018.godine, avion, 5 dana) br. 1 29.01.2018.