Kipar - AVION
Opis
Kipar je ostrvska država koja se nalazi u istočnom delu Sredozemnog mora, u neposrednoj blizini turske obale, treće po veličini ostrvo na Mediteranu. Mediteranska klima,sa 340 sunčanih dan godisnje čini Kipar jednim od najtoplijih ostrva Sredozemlja. Ostrvo Kipar je podeljeno na Grčki i Turski deo od 1974. godine: Republika Kipar na jugu i Turska Republika Severni Kipar. Grčki deo ostrva sa dužinom obale od oko 240km i mestima kao što su Aya Napa, Limasol i Larnaka privlači veliki broj turista tokom godine.
MOGUĆNOST ONLINE REZERVACIJA - INFO
Periodi
Periodi: | |||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Pronađenih rezultata: 0
Sortiraj po
Smeštaj i cene
Din
1€ = 117.05Program putovanja
1 dan › Beograd - Larnaka |
Sastanak putnika na aerodromu “Nikola Tesla”, kod šaltera Wayout agencije dva sata pre poletanja aviona u prepodnevnim satima*. Direktan let kompanije WIZZ AIR. Transfer do odabranog hotela i smeštaj. Noćenje. |
2 - 7. / 10 dan › Aja Napa / Larnaka Bej / Protaras |
Boravak u izabranom hotelu na bazi navedene usluge, vreme predviđeno za odmor, fakultativne izlete i druge aktivnosti. |
8 / 11 dan › Aja Napa / Larnaka Bej / Protaras > Larnaka - Beograd |
Doručak. Napuštanje hotela u navedeno vreme prema instrukcijama predstavnika ili prema hotelskim pravilima. Transfer do aerodroma u prepdnevnim satima. Let avio kompanijom WIZZ AIR za Beograd. Sletanje u Beograd. *Molimo vas da proverite tačno vreme leta dva dana pre polaska na putovanja |
POPUSTI: |
• Popusti za decu važe samo uz dve punoplatežne osobe • Dete do 2 god. nema sedište u avionu, autobusu, ni krevet u hotelu i plaća iznos od 75€ na ime nadoknade za let kompanijom Wizz Air. Moguće je obezbediti u pojedinim hotelima krevetac za bebu, isključivo na upit. • Dete starije od 2 god. koje ima besplatan smeštaj, plaća iznos avio karte i doplatu za obroke na bazi izabrane usluge (ima sedište u avionu, autobusu, koristi pomoćni ležaj u hotelu) • Treća odrasla osoba u standardnim sobama plaća za pomoćni ležaj cenu po osobi u dvokrevetnoj sobi |
NAČIN PLAĆANJA ARANŽMANA: |
Placanje u dinarskoj protivvrednosti po prodajnom kursu Procredit banke. • 50% prilikom rezervacije, a ostatak od 50% najkasnije 10 dana pre putovanja • 50% prilikom rezervacije, a ostatak od 50% u jednakim mesečnim ratama, čekovima građana (obavezna je doplata od 1,5% po mesecu, na deo koji se plaća odloženo) najkasnije do 15.12.2018. • platne kartice (Visa, Dina, Master, Maestro, American Express) |
Napomene
- - NAPOMENE:
- - Putnici koji nisu državljani Srbije u obavezi su da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju kao i zemalja kroz koje prolaze
- Kod prevoza avionom dozvoljeno je maksimum 20kg prtljaga, u slučaju veće kilaže prtljaga od plaćene, organizator putovanja ne snosi odgovornost ako avio kompanija naplati višak prtljaga
- Cena aranžmana zavisi od raspoloživosti mesta na najjeftinijoj klasi sedišta na letovima avio kompanije Wizz Air u trenutku rezervacije
- Jednokrevetne sobe i deca starija od 2 godine na upit, ukoliko cena nije izražena u okviru cenovnika
- Popusti za decu važe samo uz dve punoplatežne osobe
- Treća odrasla osoba u standardnim sobama plaća za pomoćni ležaj cenu po osobi u dvokrevetnoj sobi
- Cena smeštaja za dete za hotel Asterias Beach se radi na upit;
- Dete do 2 god. nema sedište u avionu, autobusu, ni krevet u hotelu i plaća iznos od 75€ na ime nadoknade za let kompanijom Wizz Air. Moguće je obezbediti u pojedinim hotelima krevetac za bebu, isključivo na upit.
- Dete starije od 2 god. koje ima besplatan smeštaj, plaća iznos avio karte i doplatu za obroke na bazi izabrane usluge (ima sedište u avionu, autobusu, koristi pomoćni ležaj u hotelu)
- Prilikom prijavljivanja imena putnika za aranžman obavezno je navesti datum rođenja deteta, hotel zadržava pravo da na licu mesta naplati troškove proizašle iz netačno prijavljenih podataka putnika
- Prilikom potpisivanja ugovora u agenciji proveriti da li su podaci svih putnika identični kao u pasošu. Agencija ne snosi troškove zmene avio karata izdatih sa pogrešnim podacima
- U najvećem broju hotela ulazak u sobe je posle 14:00 h, a iste se napuštaju najkasnije do 12:00 h. Ukoliko gost želiti da zadrži duže sobu, obavezan je da to najavi recepciji hotela kao i da plati produženi boravak
- Hoteli su ocenjeni prema lokalnoj kategorizaciji zemlje u kojoj se nalaze
- Tokom zimskog perioda moguće je da određeni sadržaji po hotelima ne budu ili budu delimično dostupni
- Slike smeštajnih objekata koje su sastavni deo programa putovanja / cenovnika su informativnog karaktera
- Putnici ne mogu da traže umanjenje cene za eventualni obrok koji ne mogu da iskoriste u slučaju ranih jutarnjih ili kasnih večernjih letova, kao i izostanak obroka zbog izleta, ali se isti može zameniti "lanč paketom"
- Raspodelu soba vrši isljučivo osoblje recepcije hotela, tako da svi dodatni zahtevi i želje se prosleđuju hotelu, ali organizator putovanja ne može da garantuje ispunjenje (zagarantovana je samo usluga koja je naplaćena)
- Postoji mogućnost da neki od sadržaja hotela trenutno nije u funkciji usled objektivnih okolnosti, za koje organizator ne snosi odgovornost. U hotelima koji uslugu ishrane služe po principu švedskog stola (samoposluživanje) postoji mogućnost da se usled nedovoljnog broja gostiju, posluživanje izvrši na osnovu menija što se ne smatra promenom aranžmana.
- Avionske karte, vaučere i ostala dokumenta aerodromski predstavnik organizatora putovanja predaje putnicima 2h pre zakazanog vremena poletanja, na šalteru agencije Wayout na aerodromu Beograd. Prilikom individualnih polazaka postoji mogućnost prosleđivanja dokumentacije na mejl putnika.
- Organizator putovanja nije ovlašćen i ne ceni valjanost putnih i drugih isprava.
- Predstvanik organizatora putovanja je obavezan da dočeka i isprati putnike i vrši obilaske prema rasporedu
- U slučaju neadekvatnog smeštaja ili bilo kog drugog problema, potrebno je da obavestite predstavnika agencije na prvom info sastanku ili telefonom i da se o tome napravi zapisnik potpisan od strane putnika i predstavnika agenicje (napominjemo da reklamacije za koje organizator putovanja sazna poslednjeg dana boravka ili po povratku putnika neće biti razmatrane)
- Molimo vas da se u slučaju bilo kakve incidentne situacije (krađa, nasilje, saobraćajna nezgoda i sl.) obratite nadležnim organima zemlje u kojoj boravite (predstavnik agencije je ovlašćen da pomogne u posredovanju između pitnika i nadležnih organa)
-Fakultativne izlete organizuje lokalna turistička agencija, prijavljivanje i plaćanje izleta se vrši na licu mesta bez odgovornosti organizatora putovanja ili predstavnika agencije za kvalitet i povoljnost cene
- Za sve informacije date usmenim putem, agencija ne snosi odgovornost
- Opisi i fotografije smeštajnih kapaciteta nalaze se na web sajtu www.vivatravel.rs
- Molimo putnike da pažljivo pročitaju Opšte uslove putovanja
- Cene se mogu korigovati shodno Opštim uslovima putovanja, a u slučaju promena u kursu razmene valuta ili promene tarifa prevoznika.
- Agencija zadržava pravo promene redosleda sadržaja programa usled vanrednih okolnosti na koje nije mogla uticati.
- Agencija ne snosi odgovornost za eventualne drugačije usmene informacije o programu putovanja
- Preporučujemo kupovinu osiguranja od otkaza putovanja. Mogućnost kupovine u agenciji - - Molimo Vas da pažljivo pročitate Opšte uslove putovanja
- - Turistička agencija VIVA nastupa u svojstvu porednika.Organizator putovanja je Turistička agencija WAYOUT DOO, licenca OTP br.390/2010. Uz ovaj program važe Opšti uslovi putovanja organizatora putovanja. Krajnji rok za obaveštenje putnika o otkazu putovanja ili promene programa je 5 dana pre termina polaska. Organizator putovanja zadržava pravo korekcije ugovorene cene pre početka putovanja usled promene u kursu razmene valute ili promene u tarifama prevoznika i u zakonom predviđenim slučajevima
- - Cenovnik Kipar (leto 2018) br.7 od 14.09.2018.