STARO Caribbean world soma bay
Opis
Hotelski kompleks na peščanoj plaži dugoj oko 1km, u oblasti Soma Bay, 45km južno od Hurgade. Hotel raspolaže sa 529 soba raspoređenih u više hotelskih zgrada u okviru kompleksa; ima 3 spoljašnja bezena za odrasle, dva dečija od kojih je jedan sa vodenim toboganima, glavni restoran, 4 a la carte restorana, 6 barova, spa centar (doplata: sauna, tursko kupatilo, đakuzi, masaža), klub za decu, igralište za decu, biznis centar, servis za pranje veša, disko (doplata za piće posle 00h00). Svaka soba ima kupatilo, klimu, terasu ili verandu, TV, telefon, mini frižider (mini bar uz doplatu), sef, fen za kosu, pristup wifi internetu (doplata). Korišćenje ležaljki i suncobrana kraj bazena i na plaži je besplatno. Ishrana je na bazi all inclusive: doručak-ručak-večera se služe u glavnom restoranu na bazi švedskog stola/samoposluživanje; užina tokom dana; bezalkoholna i alkoholna nacionalna pića-koje se služe tokom dana, u skladu sa radnim vremenom restorana i barova.
Periodi
Periodi: | |||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Pronađenih rezultata: 0
Smeštaj i cene
Din
1€ = 117.14Program putovanja
1. dan BEOGRAD - HURGADA |
Dolazak na aerodrom "Nikola Tesla" dva sata pre poletanja aviona, u 04h30 časova-UJUTRU. Individualna prijava za let i predaja prtljaga. Predviđeno vreme poletanja aviona za Hurgadu u 06h30 časova (let SM 388). Predviđeno vreme sletanja u Hurgadu je u 09h50 časova-lokalno vreme. Transfer do izabranog hotela. Smeštaj u sobe posle 15h00-lokalno vreme. Noćenje. |
2.- 6. dan ili 2.-9. dan ili 2.-10. dan ili 2.-13. dan HURGADA |
Boravak u izabranom hotelu na bazi izabranih usluga. Slobodni dani. Mogućnost organizovanja mnogobrojnih fakultativnih izleta. Noćenja. |
7. dan ili 10. dan ili 11. dan ili 14. dan HURGADA |
Doručak. Napuštanje i odjava iz soba prema hotelskim pravilima do 11h30 časova-lokalno vreme. Slobodno vreme. Transfer do aerodroma u kasne večernje sate. Dolazak na aerodrom. |
8. dan ili 11. dan ili 12. dan ili 15. dan HURGADA - BEOGRAD |
Individualna prijava za let i predaja prtljaga. Predviđeno vreme poletanja aviona za Beograd u 02h00 časa-lokalno vreme (let SM 387). Predviđeno vreme sletanja aviona u Beograd je u 05h30 časova. |
MOLIMO PUTNIKE DA PROVERE TAČNO VREME POLETANJA AVIONA JEDAN DAN PRE POLASKA NA PUTOVANJE |
Dokumentacija za putovanje (vaučeri i avio karte) šalju se putnicima elektronskom poštom ili se preuzimaju se agenciji organizatora najranije JEDAN dan pre polaska na putovanje. |
NAČINI PLAĆANJA ARANŽMANA: |
• Placanje u dinarskoj protivvrednosti po prodajnom kursu Procredit banke. • prilikom rezervacije, uplata avansa od najmanje 50% od ukupne cene aranžmana, odnosno minimum 250EUR po osobi (ukoliko je 50% ukupne cene aranžmana manji iznos od navedene sume od 250EUR po osobi); ostatak najkasnije 10 dana pre polaska na putovanje. • 50% prilikom rezervacije, a ostatak od 50% u jednakim mesečnim ratama, čekovima građana najkasnije do 15.08.2019. • platne kartice (Visa, Dina, Master, Maestro, American Express) |
POSEBNI USLOVI OTKAZA UGOVORA ZA ARANŽMAN Hurgada - FIRST MINUTE Egipat Leto 2018 - Septembar i Oktobar : |
Ukoliko putnik otkaže ugovor o putovanju: • od momenta rezervacije i ugovaranja aranžmana do 34 dana pre početka putovanja, zadržava se iznos 250 EUR po osobi, na ime troškova izdavanja avio karte i/ili troškova smeštaja. • od momenta rezervacije i ugovaranja aranžmana od 33 dana do 21 dan pre početka putovanja, zadržava se iznos od 75% ukupne cene aranžmana, na ime troškova izdavanja avio karte i/ili troškova smeštaja. • od momenta rezervacije i ugovaranja aranžmana od 20 dana pre početka putovanja do 1 dan pre početka putovanja, i na dan putovanja: zadržava se 100% od ukupne cene aranžmana na ime troškova izdavanja avio karte i troškova smeštaja. • Svaka promena po FIRST MINUTE cenovniku: imena ili prezimena putnika, datuma polaska ili povratka na/sa putovanja, promena smeštajnog objekta, tipa i strukture sobe, smatra se otkazom aranžmana od strane putnika, koja podleže troškovima po posebnim uslovima otkaza aranžmana ovog programa. Nova rezervacija će se vršiti po aktuelnim i objavljenim cenama koje važe na dan nove rezervacije. |
Napomene
- - NAPOMENE ZA SMEŠTAJ:
- - POPUSTI I NAPOMENE ZA SMEŠTAJ DECE
Deca do 2 godine plaćaju cenu aranžmana ukupno 50 EUR- imaju besplatan smeštaj u hotelu u zajedničkom ležaju sa odraslom osobom, nemaju sedište u avionu i sedište tokom transfera, nemaju ishranu u hotelu.
- Popusti iz cenovnika za decu 2-12/13/14. godina važe samo u pratnji dve odrasle osobe u istoj sobi.
- PRVO DETE koje ima besplatan smeštaj u hotelu + aerodromske takse, koristi zajednički ležaj sa dve odrasle osobe, ima ishranu u hotelu, sedište u avionu.
- DRUGO DETE koje ima besplatan smeštaj u hotelu + aerodromske takse, koristi zajednički ležaj sa dve odrasle osobe, ima ishranu u hotelu, sedište u avionu.
- Deca od 5 ili 6 ili 7 ili 8 - 12/13/14 godina, koja plaćaju smeštaj u hotelu (cena za DRUGO DETE), imaju pomoćni ležaj (ležaj na rasklapanje, drvene ili metalne konstrukcije ili fotelja na rasklapanje) sa dve odrasle osobe, ishranu u hotelu, sedište u avionu.
- Dete bilo kog uzrasta koje koristi osnovni, standardni ili pomoćni ležaj, plaća cenu aranžmana za odraslu osobu. - - NAPOMENE U VEZI SMEŠTAJA ZA ODRASLE OSOBE
- - U slučaju promene broja putnika u okviru ugovorene smeštajne jedinice (odustank nekog od putnika sa ugovora putovanja), obavezna je korekcija strukture smeštajne jedinice kao i cene aranžmana. Korekcija cene će se raditi po trenutno važećem cenovniku.
- Promena datuma putovanja, hotela, tipa i strukture sobe, imena i prezimena putnika smatra se se otkazom putovanja i podleže troškovima, prema Posebnim uslovima otkaza aranžmana od strane putnika - ovog programa.
- Pomoćni ležaj je manji od standardnog. U većini objekata je to ležaj na rasklapanje, drvene ili metalne konstrukcije ili sofa ili fotelja na rasklapanje.
- Smeštaj treće osobe u sobi utiče na udobnost boravka (veličina sobe je standardna dvokrevetna sa dodatnim pomoćnim ležajem)
- Jednokrevetne sobe se moraju posebno odobriti od strane hotela. - - NAPOMENE ZA HOTELSKE USLUGE I PRAVILA:
- - Organizator putovanja ne može uticati na spratnost, poziciju sobe, veličinu ležaja, sofe, fotelje i pomoćnog ležaja. Raspodelu soba u smeštajnom objektu vrši isključivo služba recepcije, po dolasku.
- Jedan hotelski/pansionski dan, kao rezervisane usluge računa se od 16h00/ datuma početka smeštaja do 10h00 poslednjeg dana smeštaja, bez obzira kada gost uđe u smeštajni objekat. Svako korišćenje soba i usluga prvog dana aranžmana pre 16h00 i poslednjeg dana nakon 10h00 iziskuje dodatna plaćanja, direktno na recepciji.
- Veranda je natkrivena ili otkrivena terasa bez ograde u prizemlju smeštajne jedinice.
- Navodi o sadržaju odredjenih usluga ili sadržaja koje pruža smeštajni objekat, ne podrazumeva obavezno besplatno korišćenje istih. Ne podrazumeva se konzumaciju pića iz mini bara ili mini frižidera u hotelskoj sobi ili smeštajnoj jedinici, gledanje pojedinih TV kanala u smeštajnoj jedinici, korišćenje usluge masaže, spa centra, saune, đakuzija, fitnesa, parnog ili turskog kupatila, sefa, telefona, interneta, sportova na vodi-motorizovanih i nemotorizovanih, ishrana i piće u barovima i restoranima a la carte, depozit za peškire, korišćenje sportskih terena, najam opreme, reketa i loptica za tenis, korišćenje usluge hemijskog čišćenja, peglanja i pranja veša, parkinga, garaže i slično. Doplata, na licu mesta, na recepciji smeštajnog objekta, za korišćenje pojedinih usluga. Detaljne informacije o doplati i ceni usluga smeštajnog objekta, kao i radnom vremenu barova, restorana i sadržaja se dobija po dolasku u smeštajni objekat, na recepciji.
- ALL INCLUSIVE ili ULTRA ALL INCLUSIVE podrazumeva usluge po internim hotelskim/pansionskim pravilima. Usluge nisu identične kako u okviru iste destinacije i ste kategorije hotela/pansiona, tako i u okviru drugih destinacija.
- All inclusive koncepti su isključivo informativnog karaktera, prosleđeni organizatoru putovanja od strane hotela. Hotel zadržava pravo izmene pojedinih stavki na šta organizator putovanja ne može imati uticaja niti snositi odgovornost.
- Detaljne informacije o usluzi all inclusive i ultra all inclusive, kao i radnom vremenu barova i restorana se dobijaju na recepciji smeštajnog objekta.
- Vreme rada klima uređaja, razlikuje se u zavisnosti od hotela i ne podrazumeva 24 sata neprekidnog trajanja.
- Voda iz slavina nije za piće, preporuka je konzumacija flaširane vode (doplata).
- Organizator putovanja ne snosi odgovornost ukoliko jedan ili više sadržaja u smeštajnom objektu nisu u funkciji usled objektivnih okolnosti, renoviranja i slično.
- Organizator putovanja nije odgovoran za buku u objektima oko smeštajnog objekta, ista je regulisana lokalnim zakonima i propisima; nadležnost lokalnih inspekcijskih organa.
- U hotelima kategorije 3*, 4* ili 5* obaveza je pridržavanja hotelskih pravila i propisa koji, između ostalog, nalažu formalan način oblačenja za vreme obroka. Obavezan je "dress code" za vreme obroka u restoranima svih hotela (zabrana ulaska u kupaćim kostimima, šorcu, kratkim pantalonama, bez obuće)
- Organizator putovanja ne može biti odgovoran, ukoliko putnik prekrši zabranu pušenja u smeštajnim jedinicama i smeštajnom objektu.
- Depozit/Kaucija: Organizator putovanja nema uticaja na postojanje i visinu depozita u smeštajnom objektu. U pojedinim smeštajnim objektima se prilikom prijave (check-in) ostavlja depozit/kaucija. Novac se može ostaviti u gotovini ili garantovati kreditnom karticom. Visina depozita zavisi od kategorizacije smeštajnog objekta i dužine boravka. Na kraju boravka prilikom odjave iz smeštajnog objekta (check-out) daje se nalog za povraćaj depozita. Isti može biti umanjen za neplaćene troškove, ukoliko ih ima. Povraćaj depozita u gotovini se vrši prilikom odjave iz smeštajnog objekta, na recepciji. Ukoliko je plaćanje depozita garantovano kreditnom karticom procedura povraćaja sredstava je minimum 15 dana od povratka sa putovanja. - - VAŽNE NAPOMENE:
- - Rezervacija aranžmana se vrši na upit. Aranžman je individualan.
• Za realizaciju aranžmana je potrebno minimum 2 putnika.
• Rok za rezervaciju aranžmana je minimum 15 dana pre polaska na putovanje. • Rok za potvrdu rezervacije aranžmana je najkasnije 3 radna dana od momenta rezervacije i uplate akontacije.
• Promena imena putnika, datuma putovanja, kao i promena smeštajnog objekta, smatra se se otkazom putovanja od strane putnika i podleže troškovima otkaza, prema posebnim uslovima otkaza aranžmana ovog programa
• Krajnji rok za obaveštavanje putnika, za slučaj otkazivanja aranžmana od strane agencije organizatora je 5 dana pre početka putovanja.
• Broj telefona lokalnog vodiča ili predstavnika ino partnera u Hurgadi će biti dostupan putnicima u momentu izdavanja putne dokumentacije, a najkasnije pre otpočinjanja ugovorenog putovanja.
• Organizator putovanja nije odgovoran u slučaju oštećenja, kašnjenja ili gubitka prtljaga. U tom slučaju ODMAH se obratiti predstavniku aviokompanije ili osoblju na aerodromu (Lost&Found) kako biste zatražili odgovarajuću potvrdu (Damage, odnosno Property Irregularity Report).
• Fakultativni izleti i posete nisu sastavni deo programa putovanja. Organizator putovanja nije odgovoran za kašnjenja, kvalitet organizacije i cenu fakultativnih izleta I poseta - čiji je organizator lokalna agencija na destinaciji. U slučaju primedbi i žalbi ODMAH se obratiti lokalnoj agenciji, organizatoru fakultativnih izleta i poseta.
• Opisi plaža su generalni - ne podrazumevaju deo ulaska u vodu i morsko dno (može biti peščano, stenovito, šljunkovito, sa koralnim grebenom i sl).
• U većini hotela je potrebna obuća za vodu.
• U Egiptu ne vladaju bolesti epidemioloških razmera, prethodna vakcinacija nije potrebna.
• Za maloletna lica koja putuju bez jednog roditelja potrebna je saglasnost drugog roditelja, overena kod notara.
• Putnici koji nisu državljani Republike Srbije su u obavezi da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju i kroz koje putuju.
• Opisi plaža su generalni - ne podrazumevaju deo ulaska u vodu i morsko dno (može biti peščano, šljunkovito, sa koralnim grebenom, u pojedinim delovima stenovito i sl). U slučaju morskog dna sa koralnim grebenima ulazak u vodu, u pojedinim hotelima, je omogućen putem pontona/molova. Smena plime i oseke su karakteristične za Hurgadu.
• Dokumentacija za putovanje (vaučeri i avio karte) šalju se putnicima elektronskom poštom ili se preuzimaju se agenciji, najranije JEDAN dan pre polaska na putovanje. VIZA ZA EGIPAT:
Državljanima Republike Srbije je potrebna turistička viza za Egipat. Viza se može dobiti na aerodromu u Hurgadi (25 USD po osobi), prilikom dolaska ili pre putovanja u Ambasadi Egipta u Beogradu, ulica Andre Nikolića 12, po ceni 12 USD po osobi, uz potvrdu o putovanju, voucher i dve fotografije (dimenzija 4×6 cm, na beloj pozadini). Procedura traje minimum četiri do pet radnih dana, zahtevi se primaju od 09-11h00 časova. Pasoši moraju biti važeći najmanje 6 meseci od dana povrtaka sa putovanja. Državljani drugih zemalja su dužni da se sami upoznaju sa viznim režimom zemalja u koje putuju. - - Molimo Vas da pažljivo pročitate Opšte uslove putovanja.
- - Turistička agencija VIVA nastupa u svojstvu posrednika. Organizator putovanja je Turistička agencija Travelland licenca OTP 204/2010. Uz ovaj program važe Opšti uslovi putovanja organizatora putovanja. Aranžman je rađen na bazi od minimum 2 prijavljenih putnika i usled nedovoljnog broja putnika organizator putovanja ima pravo otkaza putovanja, najkasnije 5 dana pre termina polaska. Organizator putovanja zadržava pravo korekcije ugovorene cene pre početka putovanja usled promene u kursu razmene valute ili promene u tarifama prevoznika i u zakonom predviđenim slučajevima.
- - Cenovnik Egipat, Hurgada (Proleće 2019, avion) br.1 od 15.04.2019