STARO Hilton Long Beach
Opis
Komforan hotel, nalazi se na sopstvenoj peščanoj plaži, udaljen je 14km od aerodroma i 30km od Hurgade. Hotel ima više restorana, Lotus – glavni restoran sa pogledom na bazene, Al Dente – italijanski restoran, Marhaba – egipatski restoran, restoran na plaži nudi morske plodove, pet barova, diskoteku, shopping centar i 7 otvorenih bazena.
Periodi
Periodi: | |||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Pronađenih rezultata: 0
Sortiraj po
Smeštaj i cene
Din
1€ = 117.16Program putovanja
1. dan › Beograd - Hurgada |
Sastanak putnika na aerodromu “Nikola Tesla”, kod šaltera Wayout dva sata pre poletanja aviona. Direktan let za Hurgadu. Obrok u avionu. Transfer do odabranog hotela i smeštaj. Noćenje. |
2. - 7.dan - Hurgada |
Boravak u izabranom hotelu na bazi navedene usluge, vreme predviđeno za odmor, fakultativne izlete i druge aktivnosti. |
8. dan › Hurgada |
Beograd Transfer do aerodroma. Let za Beograd. Obrok u avionu. Sletanje u Beograd. Molimo vas da proverite tačno vreme leta dva dana pre polaska na putovanje. |
NAČINI PLAĆANJA ARANŽMANA: |
• gotovinski - uplata NEPOVRATNOG avansa u iznosu od 199EUR u dinarskoj protivvrednosti prilikom prijave, ostatak najkasnije 20 dana pre polaska • kreditnim karticama ( Visa, Dina card, Master Card, Maestro) • uplatom preko računa Placanje u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu NBS na dan uplate.. 50% prilikom rezervacije, a ostatak od 50% najkasnije 10 dana pre putovanja 50% prilikom rezervacije, a ostatak od 50% u jednakim mesečnim ratama, čekovima građana,u 3 jednake mesečne rate |
Napomene
- - VAŽNE NAPOMENE:
- - MINIMALAN BROJ PUTNIKA ZA REALIZACIJU PROGRAMA JE 130 PUTNIKA. KRAJNJI ROK ZA OBAVEŠTAVANJE PUTNIKA ZA SLUČAJ OTKAZIVANJA ILI
PROMENE PROGRAMA PUTOVANJA OD STRANE AGENCIJE JE 5 DANA PRE POČETKA PUTOVANJA
- POSEBNI USLOVI OTKAZA UGOVORA ZA ARANŽMAN: U slučaju da putnik otkaže ugovor o putovanju: * do 34 dana pre početka putovanja (od momenta rezervacije i ugovaranja aranžmana) - zadržava se 250 EUR po osobi (na ime troškova izdavanja avio karte i/ili troškova smeštaja) * od 33 dana do 21 dan pre početka putovanja (od momenta rezervacije i ugovaranja aranžmana) - zadržava se 75% ukupne cene aranžmana (na ime troškova izdavanja avio karte i/ili troškova smeštaja) * od 20 dana pre početka putovanja do 1 dan (pre početka putovanja od momenta rezervacije i ugovaranja aranžmana), kao i na dan putovanja - zadržava se 100% od ukupne cene aranžmana (na ime troškova izdavanja avio karte i troškova smeštaja) * Svaka promena rezervacije po ovom cenovniku (imena ili prezimena putnika, datuma polaska na putovanje ili povratka sa putovanja, promena smeštajnog objekta kao i tipa i strukture sobe) smatra se otkazom aranžmana od strane putnika, i podleže troškovima po posebnim uslovima otkaza aranžmana ovog programa. Nova rezervacija će se vršiti po aktuelnim i objavljenim cenama koje važe na dan nove rezervacije.
- Putnici koji nisu državljani Srbije u obavezi su da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju kao i zemalja kroz koje prolaze
- Putnici koji putuju sa pasosem BIH vizu za Egipat moraju vizirati samostalno u ambasadi Egipta u Sarajevu. Ukoliko isto ne ucine, putavnje nece biti moguce realizovati.
- Kod prevoza avionom dozvoljeno je maksimum 20kg prtljaga, u slučaju veće kilaže prtljaga organizator putovanja ne snosi odgovornost da avio kompanija naplati višak prtljag
- Pasoši srpskih državljana moraju važiti najmanje 6 meseci nakon povratka sa putovanja
- Popusti za decu važe samo uz dve punoplatežne osobe
- Treća odrasla osoba u standardnim sobama plaća za dodatni ležaj cenu po osobi u dvokrevetnoj sobi
- Dete do 2 god. nema sedište u avionu, autobusu, ishranu, a ni krevet u hotelu
- Cena aranžmana zavisi od raspoloživosti mesta na najjeftinijoj klasi sedišta na letovima avio kompanije u trenutku rezervacije
- Svaka promena rezervacije (datuma, hotela ili imena putnika) se doplaćuje 50 eur. Nova rezervacija se radi po cenama iz važećeg cenovnika.
- Dete koje ima besplatan smeštaj plaća samo iznos karte (i ima sedište u avionu, autobusu, obroke i ostale hotelske usluge osim sopstvenog kreveta)
- Dete koje ostvaruje određeni popust ima sve usluge iz programa, osim što umesto standardnog kreveta ima pomoćni ležaj
- Prilikom prijavljivanja imena putnika za aranžman obavezno je navesti datum rođenja deteta, hotel zadržava pravo da na licu mesta naplati troškove proizašle iz netačno prijavljenih podataka putnika
- U najvećem broju hotela ulazak u sobe je posle 14:00 h, a iste se napuštaju najkasnije do 12:00 h. Ukoliko gost želiti da zadrži duže sobu obavezan je da to najavi recepciji hotela kao i da plati dodatnu uslugu.
- Putnici ne mogu da traže umanjenje cene za eventualni obrok koji ne mogu da iskoriste u slučaju ranih jutarnjih ili kasnih večernjih letova, kao i izostanak obroka zbog izleta, ali se isti može zameniti "lanč paketom"
- Raspodelu soba vrši isljučivo osoblje recepcije hotela tako da svi dodatni zahtevi i želje se prosleđuju hotelu, ali organizator putovanja ne može da garantuje ispunjenje, zagarantovana je samo usluga koja je naplaćena
- Postoji mogućnost da neki od sadržaja hotela trenutno nije u funkciji usled objektivnih okolnosti, zašta organizator ne snosi odgovornost. U hotelima koji uslugu ishrane služe po principu švedskog stola (samoposluživanje) postoji mogućnost da se usled nedovoljnog broja gostiju, posluživanje izvrši na osnovu menija što se ne smatra promenom aranžmana.
- Avionske karte, vaučere i ostala dokumenta aerodromski predstavnik organizatora putovanja predaje putnicima 2h pre zakazanog vremena poletanja, na šalteru agencije. Organizator putovanja nije ovlašćen i ne ceni valjanost putnih i drugih isprava. ‐ predstvanik organizatora putovanja je obavezan da dočeka i isprati putnike i vrši obilaske prema rasporedu
- U slučaju neadekvatnog smeštaja ili bilo kog drugog problema, potrebno je da obavestite predstavnika agencije na prvom info sastanku ili telefonom a da se o tome napravi zapisnik potpisan od strane putnika i predstavnika agenicje (napominjemo da reklamacije za koje organizator putovanja sazna poslednjeg dana boravka ili po povratku putnika neće biti razmatrane) - - Molimo Vas da pažljivo pročitate Opšte uslove putovanja.
- - Turisticka agencija Viva travel nastupa u svojstvu posredenika.Organizator putovanja je Organizator putovanja WAYOUT d.o.o. / Licenca: OTP broj 390/2010, vazi od 23. 02. 2010. Uz ovaj program važe Opšti uslovi putovanja organizatora putovanja.Organizator putovanja ima pravo otkaza putovanja, usled nedovoljnog broja putnika, najkasnije 5 dana pre polaska. Organizator putovanja zadržava pravo korekcije ugovorene cene pre početka putovanja usled promene u kursu razmene valute ili promene u tarifama prevoznika i u zakonom predviđenim slučajevima.
- - Cenovnik, Hurgada Ng ( avion,2019/2020), br.2 od 22.11.2019.