Aloft Palm Jumeirah
Opis
Lokacija: Aloft Palm Jumeirah hotel je smešten na istočnom delu jedne od najpoznatijih tačaka Dubaija, na veštački napravljenom ostrvu The Palm, otvoren 2018. godine. Od svoje privatne peščane plaže ga deli ulica, ali se do nje stiže za samo 2 minuta hoda. Hotelski šatl bus funkcioniše prem ustaljenom rasporedu (mogućnost izmene rasporeda shodno periodu godine) i goste hotela vozi do akva parka (u hotelu Atlantis The Palm), Dubai Marine i tržnog centra Marina Mall (udaljenih oko 9 km) i poznatog JBR-a, kao i do tržnog centra Mall of the Emirates. Od međunarodnog aerodroma u Dubaiju je udaljen 42 km. Pogled iz ovog hotela je nešto što ga čini posebnim u našoj ponudi.
Hotelska ponuda: Ovaj manji gradski hotel je dizajniran u posebnom stilu i idealno je lociran za sve goste koji žele miran odmor, ali i zabavu i šoping. Gostima su na raspolaganju revepcija (24h), 1 spoljašnji bazen koji se greje sa posebnim delom za najmlađe. Osim glavnog restorana, hotel ima i 1 a la certe restoran meksičke kuhinje, dečji meni u glavnom restoranu, 3 bara raspoređenih kod bazena, sportski bar u hotelu i bar na plaži, kao i caffee bar u lobiju hotela. Hotelski SPA centar i Fitnes centar su manji, sa 2 prostorije, ali nudi različite tretmane za negu lica i tela, kao i jednom teretanom. Usluge pranja i sušenja veša, sala za sastanke, rent-a-car i Wi-Fi u lobiju hotela. Besplatan šatl bus sobraća do nekoliko poznatih delova grada, prema hotelskom rasporedu koji je podložan promenama.
Plaža: Hotel ima privatnu peščanu plažu do koje se dolazi prelaskom ulice i to za samo dva minuta hoda.
Usluge i aktivnosti uz doplatu: A la carte restoran uz rezervaciju, sve usluge u Spa centru, kao i treninzi uz profesionalne trenere u hotelskom fitnes centru, razne vrste masaže, tretmani lepote, pedikir, manikir, kao i svi motorizovani sportovi na vodii. Wi-Fi u sobama kao i brži protok interneta
Sobe: Hotel ima ukupno 50 moderno opremljenih soba različitog tipa, od kojih u našoj ponudi izdvajamo Aloft Txin, Aloft Twin sa pogledom na more, Aloft King bed sobe, kao i Aloft King bed sa pogledmom na more. Sve sobe su prosečne površine 27 m² i gostima pružaju udoban smeštaj, a predviđene su za smeštaj maksimalno 2 odrasle osobe. Sve sobe su moderno opremljene i sadrže kupatilo/WC, fen, tuš kabinu/kadu, papuče, toaletni pribor, mini bar (uz doplatu), aparat za kafu ili čaj, sef (uz doplatu), room servis (uz doplatu), dva odvojena kreveta ili francuski king size krevet, radni kutak, Wi-Fi internet (uz doplatu).
Ishrana: Bed and breakfast tj. noćenje sa doručkom (uz mogućnost doplate za polupansion – HB, kao i za pun pansion - FB) prema hotelskim pravilima i radnim vremenom svakog restorana ili bara posebno. Ishrana je na bazi noćenja sa doručkom na bazi švedskog stola (samoposluživanje, prilagođeno Covid protokolima ove sezone) ili u vidu menija u a la carte hotelskom restoranu (uz doplatu).
Periodi
Periodi: | |||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Pronađenih rezultata: 0
Smeštaj i cene
Din
1€ = 117.14Program putovanja
1.DAN – BEOGRAD –DUBAI: |
Sastanak putnika na aerodromu “Nikola Tesla”, minimum 2 sata pre poletanja aviona, u holu za međunarodne polaske (proveriti 2 dana ranije tačno mesto sastanka i vreme poletanja aviona). Let za Dubai avio kompanije Fly Dubai (let FZ1746) ili neke druge avio kompanije prema najpovoljnijoj tarifi i raspoloživosti. Sletanje u Dubai. Transfer do hotela i smeštaj. Noćenje. |
2. – PREDPOSLEDNJI DAN DUBAI: |
Smeštaj na bazi izabranog broja noćenja i usluge. Slobodno vreme za kupanje, odmor, individualne aktivnosti, fakultativne izlete... |
POSLEDNJI DAN: |
Transfer do aerodroma. Poletanje aviona za Beograd kompanije Fly Dubai (let FZ1745) ili neke druge avio kompanije prema najpovoljnijoj tarifi i raspoloživosti. Sletanje u Beograd. |
NAČINI PLAĆANJA ARANŽMANA: |
1.60% prilikom rezervacije, ostatak od 40% najkasnije 15 dana pre putovanja 2.60% prilikom rezervacije, a ostatak od 40% u jednakim mesečnim ratama čekovima građana BAZ KAMATE najkasnije Za polaske od 01.06. do 01.10.2022……………....…….15.12.2022. Za polaske od 01.02. do 01.05.2022……………....…….15.06.2022. 3.Platne kartice (Visa, Dina, Master, Maestro) 4.60% prilikom rezervacije, a ostatak od 40% do 12 jednakih mesečnih rata BEZ KAMATE – ovaj način plaćanja važi samo za korisnike kreditnih platnih kartica Banke Inteza (Visa, Master i American Express) i direktne prijave i uplate u turističkoj agenciji Viva. |
POSEBNI USLOVI OTKAZA: |
U slučaju da putnik otkaže ugovor o putovanju: do 34 dana pre početka putovanja (od momenta rezervacije i ugovaranja aranžmana) - zadržava se 400 EUR po osobi (na ime troškova izdavanja avio karte i/ili troškova smeštaja) od 33 dana do 21 dan pre početka putovanja (od momenta rezervacije i ugovaranja aranžmana) - zadržava se 75% ukupne cene aranžmana (na ime troškova izdavanja avio karte i/ili troškova smeštaja) od 20 dana pre početka putovanja do 1 dan (pre početka putovanja od momenta rezervacije i ugovaranja aranžmana), kao i na dan putovanja - zadržava se 100% od ukupne cene aranžmana (na ime troškova izdavanja avio karte i troškova smeštaja) Svaka promena rezervacije po ovom cenovniku (imena ili prezimena putnika, datuma polaska na putovanje ili povratka sa putovanja, promena smeštajnog objekta kao i tipa i strukture sobe) smatra se otkazom aranžmana od strane putnika, i podleže troškovima po posebnim uslovima otkaza aranžmana ovog programa. Nova rezervacija će se vršiti po aktuelnim i objavljenim cenama koje važe na dan nove rezervacije. |
KOVID USLOVI ULASKA U ZEMLJU /DRŽAVLJANI SRBIJE/ |
Državljani Srbije mogu da uđu u UAE. Neophodan je negativan PCR test, ne stariji od 48 sati. Republika Srbija i UAE imaju potpisan Sporazum o međusobnom priznavanju vakcina, te svi građani R. Srbije koji su vakcinisani i imaju sertifikat o vakcinaciji, uz negativan PCR test su oslobođeni karantina. Za ulazak u Dubai, državljani Srbije imaju mogućnost da se testiraju u Srbiji (test ne stariji od 48 sati) ili po sletanju na Dubai aerodrom. Nalaz testa sa aerodroma se dobija u roku od jednog do dva dana na mobilni telefon i obavezna je samoizolacija do dobijanja rezultata. |
USLOVI ULASKA U ZEMLJU /DRŽAVLJANI SRBIJE/ |
Putnici koji nisu državljani Srbije u obavezi su da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju kao i zemalja kroz koje prolaze. Diplomatski i službeni pasoši: Viza nije potrebna za boravak do 90 dana Obični pasoši i druge putne isprave: Viza nije potrebna za boravak do 90 dana Napomena: Za nosioca putnog lista u tranzitu neophodna je viza Deca od 0-2 godine plaćaju 100€ i nemaju mesto u avionu Cena aranžmana zavisi od raspoloživosti mesta na najjeftinijoj klasi sedišta na letovima avio kompanije u trenutku rezervacije |
Napomene
- - NAPOMENE U VEZI SMEŠTAJA:
- - U hotelske sobe/apartmane se ulazi prvog dana boravka od 14:00 časova (postoji mogućnost ranijeg ulaska), a napuštaju se poslednjeg dana boravka do 09:00 časova. Ukoliko gost želi da zadrži duže sobu , dužan je da izvrši najavu recepciji hotela, kao i da sam plati ovu dodatnu uslugu.
- Svaki hotel ima restoran. Svaka soba ima tuš/WC. Smeštaj iz ove ponude registrovan je, pregledan i standardizovan od strane Nacionalne turističke asocijacije zemlje u kojoj se nalazi. Opis destinacija i smeštaja dostupan je u agenciji ili na web-stranici www.vivatravel.rs
- Opisi hotela su informativnog karaktera i preuzeti su sa web-stranica hotela. Za eventualna odstupanja i kvalitet usluge u okviru hotela organizator putovanja ne snosi odgovornost, jer to isključivo zavisi od hotela
- U većini hotela doručak se služi na bazi švedskog stola, a ručak i večera – klasično usluživanje, u zavisnosti od hotela, izbor između dva ili tri menija (piće nije uključeno u cenu). Uglavnom je zastupljena internacionalna kuhinja
- U pojedinim smeštajnim objektima treći i četvrti krevet mogu biti pomoćni kreveti. Dimenzija i izgled pomoćnog ležaja zavise od hotela, može biti sofa na razvlačenje, ali je uglavnom kao klasičan krevet
- Organizator putovanja ne može da utiče na razmeštaj po sobama, jer to isključivo zavisi od recepcije hotela
- Neki od dopunskih sadržaja smeštajnih objekta su dostupni uz doplatu. Postoji mogućnost odstupanja i promena oko dostupnosti nekih sadržaja, jer isključivo zavise od smeštajnih objekata (npr. sef, parking, mini-bar, TV, klima uređaj...)
- Iako pojedini hoteli imaju svoje plaže, postoji mogućnost da se suncobrani i ležaljke doplaćuju
- Prilikom prijavljivanja imena putnika za aranžman, obavezno je navesti datum rođenja deteta koje se najavljuje hotelu. Hotel zadržava pravo da na licu mestanaplati troškove proizašle iz netačno prijavljenih podataka putnika.
- Raspodelu soba vrši isključivo recepcija hotela.Svi vaši dodatni zahtevi i želje biće prosleđeni hotelu, ali agencija ne može da garantuje i realizaciju istih. Garantuje se samo usluga koja je naplaćena.
- Postoji mogućnost da neki od sadržaja hotela trenutno nije u funkciji usled objektivnih okolnosti , zašta organizator ne snosi odgovornost. U hotelima koji uslugu ishrane služe po principu švedskog stola ( samoposluživanje) postoji mogućnost da se usled nedovoljnog broja gostiju, posluživanje izvrši na osnovu meni-a, sto se ne smatra promenom aranžmana. Strogo je zabranjeno unošenje hrane i pića u hotelski objekat.
- Postoji mogucnost razlikovanja smestajnih jedinica u izgledu u okviru istog smestajnog objekta
- ALL INCLUSIVE - SVE UKLJUČENO: Molimo Vas da prilikom potpisivanja ugovora, preuzmete i all inclusive koncept za vaš hotel (hoteli zadržavaju pravo promene ALL Inclusive koncepta tokom sezone)
- POMOĆNI KREVET: U najvećem broju objekata je na rasklapanje, drvene ili metalne konstrukcije ili fotelje na rasklapanje, što može značajno uticati na prostor u Vašoj sobi.
- KLIMA UREĐAJ: Funkcionisanje klima uređaja zavisi od sezone i poslovne politike hotela. Jačina signala Wi-Fi internet konekcije zavisi od kvaliteta signala koji pruža lokalni provajder kojeg je vlasnik smeštajnog objekta odabrao i od trenutnog broja korisnika na mreži. Organizator putovanja ne može da utiče i nije odgovoran za kvalitet Wi-Fi konekcije
- Usled posledica epidemije COVID-19 pojedini sadržaji hotela neće biti dostupni (Spa centri – masaže, saune, animacije...) - - Molimo Vas da pažljivo pročitate Opšte uslove putovanja
- - ZA OVAJ PROGRAM NE POSTOJI MINIMUM ZA REALIZACIJU. POTVRDA REZERVACIJE HOTELA SE DOBIJA 2 RADNA DANA PO UPLATI AKONTACIJE. U slučaju nedobijanja potvrde, putnik ima pravo na povraćaj celokupnog iznosa uplaćenog avansa. PROGRAM PUTOVANJA I OPŠTI USLOVI PUTOVANJA sastavni deo ugovora i obavezujuće su za obe ugovorne strane. KRAJNJI ROK ZA OBAVEŠTAVANJE PUTNIKA ZA SLUČAJ OTKAZIVANJA ILI PROMENE PROGRAMA PUTOVANJA OD STRANE AGENCIJE JE 5 DANA PRE POČETKA PUTOVANJA
- - Organizator putovanja je Turistička agencija VIVA, licenca OTP 63/2021, katetorija A. Uz ovaj program važe Opšti uslovi putovanja Turističke agencije VIVA. Organizator putovanja zadržava pravo korekcije ugovorene cene pre početka putovanja usled promene u kursu razmene valute ili promene u tarifama prevoznika i u zakonom predviđenim slučajevima
- - Cenovnik br. 1 od 23.02.2022.