Albatros White Beach
Opis
- GRATIS smeštaj za 1 dete do 13 godina
Lokacija: Hotel je smešten na obali Crvenog mora u Hurgadi, na novom šetalištu u Memši. Od aerodroma je udaljen oko 5km, do starog centra Hurgade-Sakkale se stiže za 10ak minuta vožnje, a do Nove marine za 15 do 20 minuta.
Sobe: Raspolaže sa ukupno 473 smeštajnih jedinica, od toga su 411 standardne deluxe sobe, 54 junior suite i 8 suite-ova. Standardne deluxe sobe su površine oko 40m2, junior suite površine oko 70m2 (kupatilo sa tuš kabinom i đakuzi kadom), suite površine 90m2-120m2 sastoji se od spavaće sobe i dnevnog boravka (kupatilo je sa tuš kabinom i đakuzi kadom). Sobe su prostrane, moderno uređene i sadrže: kupatilo sa tuš kabinom/kadom, fen za kosu, LCD sat TV, telefon, mini bar, klima uređaj, ketler za kafu/čaj, sef, besplatan Wi Fi internet, balkon ili terasu.
Obavezna doplata za Neverland Night Show u iznosu od 22€ po osobi, deca od 4 do 12 godina ostvaruju 50% popusta. Cena uključuje transfer i večeru.
ALL INCLUSIVE KONCEPT
Sadržaj: Gostima su na raspolaganju sledeći sadržaji hotela: recepcija, bankomat ispred hotela, 5 restorana: italijanski restoran „Soprano”, azijski restoran „L’Asiatique”, orijentalni restoran „Saffron”, A’la carte restoran „Wow”, food court-snack restoran kod plaže; lobby bar, Sport bar, White Bar, Millenium bar, Olympus bar, Red Sky bar-Shisha corner, bar na plaži (u okviru snack restorana), 6 bazena-2 za odrasle i 4 za decu (5 bazena se greje u toku zimske sezone), 16 tobogana za decu, dečje igralište, mini klub (4-12 godina), sportske aktivnosti: vaterpolo, aqua aerobic, aerobik, gimnastika, pikado, boćanje, teren za odbojku na pesku, stoni tenis, mini golf, teretana, sportovi na vodi i ronilački centar (uz doplatu), bilijar(uz doplatu), Spa centar (uz doplatu)-masaža, đakuzi, sauna, parno kupatilo, tursko kupatilo, marokanski hamam, salon lepote; usluge pranja veša, prodavnice, medicinske usluge, besplatan Wi Fi internet u javnim delovima hotela.
Plaža: Poseduje privatnu peščanu plažu dugačku 150 m. Suncobrani, ležaljke i peškiri na plaži su besplatni za goste hotela. Na plaži je jedan mali deo sa koralnim grebenom, a veći deo je lepa kupališna zona.
Usluga: Usluga u hotelu je All Inclusive – rani doručak, doručak, kasni doručak, ručak i večera (po hotelskim pravilima). Hotel ima nekoliko a la carte restorana – Soprano, L’ Asiatique, Saffron i Wow. Gostima su na raspolaganju i barovi – Lobby Bar, Sport Bar, White Bar, Millenium Bar, Olympus Bar, Red Sky Bar i Beach Bar. U konceptu su sladoled, užine, lokalna alkoholna i bezalkoholna pića. Plaća se: uvozna alkoholna i bezalkoholna pića, shisha, sve ostalo van koncepta.
Doplata za božićnu večeru 24.12.2023. iznosi 160 € po osobi i nije obavezna!
Obavezna doplata za novogodišnju večeru iznosi 180 € po osobi!
Obavezna doplata za božićnu večeru 06.01.2024. iznosi 160 € po osobi!
Deca 4-12.99 god. ostvaruju 50% popusta!
* Lokaciju hotela možete pogledati na linku HURGADA - HOTELI
Ovaj smeštaj se nalazi u sledećim aranžmanima
- Hurgada, decembar - 6 i 13 noći AIR CAIRO
- Hurgada, januar - 6 i 13 noći AIR CAIRO
- Hurgada, februar - 6 i 13 noći AIR CAIRO
Periodi
Periodi: | |||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Pronađenih rezultata: 0
Smeštaj i cene
Din
1€ = 117.17Program putovanja
1. dan BEOGRAD – HURGADA |
Sastanak putnika na aerodromu “Nikola Tesla”, minimum 2 sata pre poletanja aviona, u holu za međunarodne polaske (proveriti 2 dana ranije tačno mesto sastanka i vreme poletanja aviona). Prevoz avionom (čarter let) na relaciji Beograd – Hurgada. Po sletanju u Hurgadu transfer do izabranog smeštaja. |
2. –10./11.dan HURGADA |
Smeštaj na bazi 10 i 11 noćenja u odabranom hotelu na bazi odabrane usluge. Slobodno vreme za kupanje, odmor, individualne aktivnosti, fakultativne izlete... |
11./12. dan HURGADA – BEOGRAD |
Napuštanje smeštaja. Slobodno vreme do transfera na aerodrom. Čarter let Beograda - Hurgada. Sletanje u Beograd. Kraj aranžmana. |
NAPOMENE U VEZI FAKULTATIVNIH IZLETA I ULAZNICA: |
• POSTOJI MOGUĆNOST PROPUŠTANJA NEKOG OD OBROKA, PRILIKOM ODLASKA NA FAKULTATIVNE IZLETE. UKOLIKO HOTEL IMA MOGUĆNOST PRIPREME LANČ PAKETA, OBAVEZNO NARUČITI DAN RANIJE, KAO ZAMENU ZA OBROKE KOJI SE PROPUŠTAJU • PRILIKOM ODLASKA NA FAKULTATIVNE IZLETE. PRE POLASKA NA IZLET PODIĆI LANČ PAKET U HOTELU. • Fakultativni izleti nisu obavezni deo programa i zavise od broja prijavljenih putnika. Cena se uglavnom sastoji od troškova rezervacije, prevoza, vodiča, ulaznica, organizacije... Termini fakultativnih izleta su promenljivi i zavise od slobodnih termina po lokalitetima, broja prijavljenih putnika i objektivnih okolnosti. Svu odgovornost prilikom izvođenja fakultativnih izleta snosi ino-partner. |
NAČINI PLAĆANJA ARANŽMANA: |
1. 30% prilikom rezervacije, ostatak od 70% najkasnije 10 dana pre putovanja 2. 30% prilikom rezervacije, a ostatak od 70% u jednakim mesečnim ratama čekovima građana BAZ KAMATE najkasnije do 15.12.2021. 3. platne kartice (Visa, Dina, Master, Maestro) 4. 30% prilikom rezervacije, 20 % najkasnije do 10 dana pred putovanje, a ostatak od 50% do 12 jednakih mesečnih rata BEZ KAMATE – ovaj način plaćanja važi samo za korisnike kreditnih platnih kartica Banke Inteza (Visa, Master i American Express) i direktne prijave i uplate u turističkoj agenciji Viva. |
VREME LETA |
Planirano vreme leta iz Beograda: 13.06., 23.06., 04.07., 14.07., 25.07., 04.08., 15.08., 25.08. i 05.09. JU 9286 BEG 18:30 HRG 21:55 Planirano vreme leta iz Hurgade: 23.06., 04.07., 14.07., 25.07., 04.08., 15.08., 25.08., 05.09. i 15.09. JU 9287 HRG 22:40 BEG 02:20 Planirano vreme leta iz Beograda: 28.06., 08.07., 19.07., 29.07., 09.08., 19.08., 30.08., 09.09. i 20.09. JU 9380 BEG 20:05 HRG 23:30 Planirano vreme leta iz Hurgade: 08.07., 19.07., 29.07., 09.08., 19.08., 30.08., 09.09., 20.09. i 30.09. JU 9381 HRG 00:15 BEG 03:35 |
Napomene
- - VAŽNA NAPOMENA
- - • Zdravstveno putno osiguranje je obavezno i mora imati pokriće za COVID 19.
• Avio kompanija neće prihvatiti na let putnika koji je COVID pozitivan. U slučaju da se na destinaciji utvrdi da je putnik COVID pozitivan agencija će takvom putniku o njegovom trošku organizovati prevoz i preduzeti sve druge mere kako bi se putnik zbrinuo.
• Vreme poletanja aviona određuje avio kompanija u zavisnosti od raspoloživosti aviona. Postoji mogućnost pomeranja predviđenih vremena i to zavisi od avio kompanije.
• U slučaju večernjih i noćnih letova postoji mogućnost da se ne stigne na predviđeni obrok. To ne može biti predmet žalbe putnika,jer je činjenično stanje nastupilo usled objektivnih okolnosti na koje organizator putovanja nije mogao da utiče.
• Postoji mogućnost da se po dolasku u hotel dobije hladni obrok ili lanč paket (zavisi da li smeštajni objekat ima tu mogućnost).
- - NAPOMENE U VEZI SMEŠTAJA:
- - U hotelske sobe/apartmane se ulazi prvog dana boravka od 14:00 časova (postoji mogućnost ranijeg ulaska), a napuštaju se poslednjeg dana boravka do 09:00 časova. Ukoliko gost želi da zadrži duže sobu , dužan je da izvrši najavu recepciji hotela, kao i da sam plati ovu dodatnu uslugu.
- Svaki hotel ima restoran. Svaka soba ima tuš/WC. Smeštaj iz ove ponude registrovan je, pregledan i standardizovan od strane Nacionalne turističke asocijacije zemlje u kojoj se nalazi. Opis destinacija i smeštaja dostupan je u agenciji ili na web-stranici www.vivatravel.rs
- Opisi hotela su informativnog karaktera i preuzeti su sa web-stranica hotela. Za eventualna odstupanja i kvalitet usluge u okviru hotela organizator putovanja ne snosi odgovornost, jer to isključivo zavisi od hotela
- U većini hotela doručak se služi na bazi švedskog stola, a ručak i večera – klasično usluživanje, u zavisnosti od hotela, izbor između dva ili tri menija (piće nije uključeno u cenu). Uglavnom je zastupljena internacionalna kuhinja
- U pojedinim smeštajnim objektima treći i četvrti krevet mogu biti pomoćni kreveti. Dimenzija i izgled pomoćnog ležaja zavise od hotela, može biti sofa na razvlačenje, ali je uglavnom kao klasičan krevet
- Organizator putovanja ne može da utiče na razmeštaj po sobama, jer to isključivo zavisi od recepcije hotela
- Neki od dopunskih sadržaja smeštajnih objekta su dostupni uz doplatu. Postoji mogućnost odstupanja i promena oko dostupnosti nekih sadržaja, jer isključivo zavise od smeštajnih objekata (npr. sef, parking, mini-bar, TV, klima uređaj...)
- Iako pojedini hoteli imaju svoje plaže, postoji mogućnost da se suncobrani i ležaljke doplaćuju
- Prilikom prijavljivanja imena putnika za aranžman, obavezno je navesti datum rođenja deteta koje se najavljuje hotelu. Hotel zadržava pravo da na licu mestanaplati troškove proizašle iz netačno prijavljenih podataka putnika.
- Raspodelu soba vrši isključivo recepcija hotela.Svi vaši dodatni zahtevi i želje biće prosleđeni hotelu, ali agencija ne može da garantuje i realizaciju istih. Garantuje se samo usluga koja je naplaćena.
- Postoji mogućnost da neki od sadržaja hotela trenutno nije u funkciji usled objektivnih okolnosti , zašta organizator ne snosi odgovornost. U hotelima koji uslugu ishrane služe po principu švedskog stola ( samoposluživanje) postoji mogućnost da se usled nedovoljnog broja gostiju, posluživanje izvrši na osnovu meni-a, sto se ne smatra promenom aranžmana. Strogo je zabranjeno unošenje hrane i pića u hotelski objekat.
- Postoji mogucnost razlikovanja smestajnih jedinica u izgledu u okviru istog smestajnog objekta
- ALL INCLUSIVE - SVE UKLJUČENO: Molimo Vas da prilikom potpisivanja ugovora, preuzmete i all inclusive koncept za vaš hotel (hoteli zadržavaju pravo promene ALL Inclusive koncepta tokom sezone)
- POMOĆNI KREVET: U najvećem broju objekata je na rasklapanje, drvene ili metalne konstrukcije ili fotelje na rasklapanje, što može značajno uticati na prostor u Vašoj sobi.
- KLIMA UREĐAJ: Funkcionisanje klima uređaja zavisi od sezone i poslovne politike hotela. Jačina signala Wi-Fi internet konekcije zavisi od kvaliteta signala koji pruža lokalni provajder kojeg je vlasnik smeštajnog objekta odabrao i od trenutnog broja korisnika na mreži. Organizator putovanja ne može da utiče i nije odgovoran za kvalitet Wi-Fi konekcije
- Usled posledica epidemije COVID-19 pojedini sadržaji hotela neće biti dostupni (Spa centri – masaže, saune, animacije...) - - NAPOMENE:
- - Putnici su dužni da prilikom rezervacije aranžmana dostave ispravan broj mobilnog telefona i e-mail adresu.
- Jačina signala Wi-Fi internet konekcije zavisi od kvaliteta signala koji pruža lokalni provajder kojeg je vlasnik smeštajnog objekta odabrao i od trenutnog broja korisnika na mreži. Organizator putovanja ne može da utiče i nije odgovoran za kvalitet Wi-Fi konekcije
- Besplatni prtljag – Putnik ima pravo na 1 besplatan prtljag maksimalne tezine 20kg kao i narucni do 5 kg (svaki kilogram preko dozvoljenog se dodatno naplaćuje od strane avio prevoznika).. Nije dozvoljeno imati u ručnom prtljagu oštre predmete (makaze, nož...) i tečnost preko 100 ml
- Dužina trajanja slobodnog vremena za individualne aktivnosti tokom programa putovanja zavisi od objektivnih okolnosti ( npr. dužine trajanja obilazaka, termina polazaka…)
- Za sve informacije date usmenim ili elektronskim putem agencija ne snosi odgovornost. Validan je samo pisani program putovanja istaknut u prostorijama agencije
- Organizator putovanja zadržava pravo promene programa putovanja usled nepredviđenih objektivnih okolnosti (npr. gužva na granicama, gužva u saobraćaju, zatvaranje nekog od lokaliteta predviđenog za obilazak...)
- Potpisnik ugovora o putovanju ili predstavnici grupe putnika obavezni su da sve putnike upoznaju sa ugovorenim programom putovanja, uslovima plaćanja i Opštim uslovima putovanja organizatora putovanja
- Fakultativni izleti nisu obavezni deo programa i zavise od broja prijavljenih putnika. Cena se uglavnom sastoji od troškova rezervacije, prevoza, vodiča, ulaznica, organizacije... Termini fakultativnih izleta su promenljivi i zavise od slobodnih termina po lokalitetima, broja prijavljenih putnika i objektivnih okolnosti
- Rok za prijavu uglavnom zavisi od popunjenosti. Preporuka je da se raspitate o aranžmanu minimum 4 – 8 nedelja pre početka aranžmana.
- Putnici su dužni da provere važnost svojih pasoša pre početka putovanja (važnost pasoša min. 6 meseci od trenutka povratka sa destinacije).
- Putnici koji poseduju inostrani pasoš dužni su sami da se informišu kod nadležnog konzulata o uslovima koji važe za odredišnu ili tranzitnu zemlju (vizni, carinski, zdravstveni i dr.) i da sami blagovremeno i uredno obezbede potrebne uslove i isprave
- Preporuka je, da se putnici sa novim pasošima, informišu o uslovima ulaska u zemlje Evropske unije (potrebna novčana sredstva za boravak, zdravstveno osiguranje, potvrde o smeštaju ...) na web-stranici Delegacije Evropske unije u Srbiji www.europa.rs ili u ambasadi ili konzulatu zemlje u koju putuju. Agencija ne snosi odgovornost u slučaju da pogranične vlasti onemoguće putniku ulaz na teritoriju Evropske unije. - - Molimo Vas da pažljivo pročitate Opšte uslove putovanja
- - Organizator putovanja je Turistička agencija VIVA TRAVEL, licenca OTP br. 63//2021 kategorija A. Uz ovaj program važe Opšti uslovi putovanja organizatora putovanja. Organizator putovanja zadržava pravo korekcije ugovorene cene pre početka putovanja usled promene u kursu razmene valute ili promene u tarifama prevoznika i u zakonom predviđenim slučajevima.
- - Cenovnik za Hurgadu leto– 10 i 11 noći (avion, leto 2022) br. 68 od 14.09.2022.