STARO Sunny Days Resort
Opis
Hotel je lociran kraj tirkizno plave vode Crvenog mora, koja okružuje hotel sa istoka i juga sa prirodnom lagunom koja zalazi unutar hotelskog kompleksa.Nalazi se u Sakali, na 10 min od aerodroma i na samo nekoliko minuta od centra grada. Hotel poseduje 837 soba koje su opremljene klimom, tuš, idd/direktnom tel. linijom, in house movie, mini barom, frižiderom, TV. Poseduje privatnu peščanu plažu, restorane, glavni restoran, lobby bar, fish market, beach bar, pool bar, oriental café. U okviru hotela nalazi se otvoreni bazen iI bazen za decu, privatna plaža, health club, sauna, masaža, fitness centar, igralište za decu, bilijar, stoni tennis, bar/pub/lounge, usluge pranja i peglanja veša, saloni za ulepšavanje, gift shop, banka, dnevna štrampa, zlatare, knjižara. Usluga je All Inclusive (sve uključeno) po pravilima hotela, na bazi švedskog stola (samoposluživanje).
Periodi
Periodi: | |||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Pronađenih rezultata: 0
Smeštaj i cene
Din
1€ = 117.14Program putovanja
1. dan BEOGRAD-HURGADA |
Dolazak na aerodrom "Nikola Tesla" dva sata pre poletanja aviona, u 04h30 časova-UJUTRU. Individualna prijava za let i predaja prtljaga. Predviđeno vreme poletanja aviona za Hurgadu u 06:30 časova (let SM 388). Predviđeno vreme sletanja u Hurgadu je u 10:00 časova-lokalno vreme. Transfer do izabranog hotela. Smeštaj u sobe posle 15:00-lokalno vreme. Noćenje |
2.- 6. dan ili 2-13 dan – HURGADA |
Boravak u izabranom hotelu na bazi izabranih usluga. Slobodni dani. Mogućnost organizovanja mnogobrojnih fakultativnih izleta. Noćenja. |
7. dan ili 14 dan – HURGADA |
Doručak. Napuštanje i odjava iz soba prema hotelskim pravilima do 11:30 časova-lokalno vreme (pored odjave iz soba prestaje i All Inclusive usluga). U zavisnosti od raspoloživosti soba, mogućnost doplate late check out-a i All Inclusive usluge do polaska na transfer (u agenciji ili na recepciji hotela). Slobodno vreme. Transfer do aerodroma u kasne večernje sate. Dolazak na aerodrom. |
8. dan ili 15 dan - HURGADA-BEOGRAD |
Individualna prijava za let i predaja prtljaga. Predviđeno vreme poletanja aviona za Beograd u 02:00 časa-lokalno vreme (let SM 387). Predviđeno vreme sletanja aviona u Beograd je u 05h30 časova. MOLIMO DA PROVERE TAČNO VREME POLETANJA AVIONA JEDAN DAN PRE POLASKA NA PUTOVANJE. Dokumentacija za putovanje (vaučeri i avio karte) šalju se putnicima elektronskom poštom ili se preuzimaju se agenciji, najranije JEDAN dan pre polaska na putovanje |
NAČINI PLAĆANJA ARANŽMANA: |
Placanje u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu NBS na dan uplate.. • 50% prilikom rezervacije, a ostatak od 50% najkasnije 10 dana pre putovanja • 50% prilikom rezervacije, a ostatak od 50% u jednakim mesečnim ratama, čekovima građana,u 3 jednake mesečne rate najkasnije do 15.12.2020 • platne kartice (Visa, Dina, Master, Maestro, American Express) |
Važna informacija: |
Dokumentacija za putovanje (vaučeri i avio karte) šalju se putnicima elektronskom poštom ili se preuzimaju u agenciji, najranije 24 časa pre polaska na putovanje. |
POSEBNI USLOVI OTKAZA UGOVORA ZA ARANŽMAN Hurgada : |
Ukoliko putnik otkaže ugovor o putovanju: • od momenta rezervacije i ugovaranja aranžmanado34 danapre početka putovanja, zadržava se iznos250 EURpo osobi, na ime troškova izdavanja avio karte i/ili troškova smeštaja. • od momenta rezervacije i ugovaranja aranžmanaod33 danado 21 danpre početka putovanja, zadržava se iznos od75%ukupne cene aranžmana, na ime troškova izdavanja avio karte i/ili troškova smeštaja. • od momenta rezervacije i ugovaranja aranžmanaod 20 danapre početka putovanjado 1 danpre početka putovanja, i nadan putovanja: zadržava se100%od ukupne cene aranžmana na ime troškova izdavanja avio karte i troškova smeštaja. • Svaka promena po FIRST MINUTE cenovniku: imena ili prezimena putnika, datuma polaska ili povratka na/sa putovanja, promena smeštajnog objekta, tipa i strukture sobe, smatra se otkazom aranžma |
NAPOMENE ZA SMEŠTAJ: |
POPUSTI I NAPOMENE ZA SMEŠTAJ DECE -Deca do 2 godine plaćaju cenu aranžmana ukupno 50 EUR- imaju besplatan smeštaj u hotelu u zajedničkom ležaju sa odraslom osobom, nemaju sedište u avionu i sedište tokom transfera, nemaju ishranu u hotelu. -Popusti iz cenovnika za decu 2-12/13/14. godina važe samo u pratnji dve odrasle osobe u istoj sobi. -PRVO DETE koje ima besplatan smeštaj u hotelu i plaća aranžman 259 EUR u septembru i 239 EUR u oktobru + aerodromske takse, koristi zajednički ležaj sa dve odrasle osobe, ima ishranu u hotelu, sedište u avionu. -DRUGO DETE koje ima besplatan smeštaj u hotelu i plaća aranžman 259 EUR u septembru i 239 EUR u oktobru + aerodromske takse, koristi zajednički ležaj sa dve odrasle osobe, ima ishranu u hotelu, sedište u avionu. -Deca od 5 ili 6 ili 7 ili 8 - 12/13/14 godina, koja plaćaju smeštaj u hotelu (cena za DRUGO DETE), imaju pomoćni ležaj (ležaj na rasklapanje, drvene ili metalne konstrukcije ili fotelja na rasklapanje) sa dve odrasle osobe, ishranu u hotelu, sedište u avionu. -Dete bilo kog uzrasta koje koristi osnovni, standardni ili pomoćni ležaj, plaća cenu aranžmana za odraslu osobu. NAPOMENE U VEZI SMEŠTAJA ZA ODRASLE OSOBE -U slučaju promene broja putnika u okviru ugovorene smeštajne jedinice (odustank nekog od putnika sa ugovora putovanja), obavezna je korekcija strukture smeštajne jedinice kao i cene aranžmana. Korekcija cene će se raditi po trenutno važećem cenovniku. -Promena datuma putovanja, hotela, tipa i strukture sobe, imena i prezimena putnika smatra se se otkazom putovanja i podleže troškovima, prema Posebnim uslovima otkaza aranžmana od strane putnika - ovog programa. -Pomoćni ležaj je manji od standardnog. U većini objekata je to ležaj na rasklapanje, drvene ili metalne konstrukcije ili sofa ili fotelja na rasklapanje. -Smeštaj treće osobe u sobi utiče na udobnost boravka (veličina sobe je standardna dvokrevetna sa dodatnim pomoćnim ležajem) -Jednokrevetne sobe se moraju posebno odobriti od strane hotela. NAPOMENE ZA HOTELSKE USLUGE I PRAVILA: -Organizator putovanja ne može uticati na spratnost, poziciju sobe, veličinu ležaja, sofe, fotelje i pomoćnog ležaja. Raspodelu soba u smeštajnom objektu vrši isključivo služba recepcije, po dolasku. -Jedan hotelski/pansionski dan, kao rezervisane usluge računa se od 16h00/ datuma početka smeštaja do 10h00 poslednjeg dana smeštaja, bez obzira kada gost uđe u smeštajni objekat. Svako korišćenje soba i usluga prvog dana aranžmana pre 16h00 i poslednjeg dana nakon 10h00 iziskuje dodatna plaćanja, direktno na recepciji. -Veranda je natkrivena ili otkrivena terasa bez ograde u prizemlju smeštajne jedinice. -Navodi o sadržaju odredjenih usluga ili sadržaja koje pruža smeštajni objekat, ne podrazumeva obavezno besplatno korišćenje istih. Ne podrazumeva se konzumaciju pića iz mini bara ili mini frižidera u hotelskoj sobi ili smeštajnoj jedinici, gledanje pojedinih TV kanala u smeštajnoj jedinici, korišćenje usluge masaže, spa centra, saune, đakuzija, fitnesa, parnog ili turskog kupatila, sefa, telefona, interneta, sportova na vodi-motorizovanih i nemotorizovanih, ishrana i piće u barovima i restoranima a la carte, depozit za peškire, korišćenje sportskih terena, najam opreme, reketa i loptica za tenis, korišćenje usluge hemijskog čišćenja, peglanja i pranja veša, parkinga, garaže i slično. Doplata, na licu mesta, na recepciji smeštajnog objekta, za korišćenje pojedinih usluga. Detaljne informacije o doplati i ceni usluga smeštajnog objekta, kao i radnom vremenu barova, restorana i sadržaja se dobija po dolasku u smeštajni objekat, na recepciji. ALL INCLUSIVE ili ULTRA ALL INCLUSIVE podrazumeva usluge po internim hotelskim/pansionskim pravilima. Usluge nisu identične kako u okviru iste destinacije i ste kategorije hotela/pansiona, tako i u okviru drugih destinacija. -All inclusive koncepti su isključivo informativnog karaktera, prosleđeni organizatoru putovanja od strane hotela. Hotel zadržava pravo izmene pojedinih stavki na šta organizator putovanja ne može imati uticaja niti snositi odgovornost. -Detaljne informacije o usluzi all inclusive i ultra all inclusive, kao i radnom vremenu barova i restorana se dobijaju na recepciji smeštajnog objekta. -Vreme rada klima uređaja, razlikuje se u zavisnosti od hotela i ne podrazumeva 24 sata neprekidnog trajanja. -Voda iz slavina nije za piće, preporuka je konzumacija flaširane vode (doplata). -Organizator putovanja ne snosi odgovornost ukoliko jedan ili više sadržaja u smeštajnom objektu nisu u funkciji usled objektivnih okolnosti, renoviranja i slično. -Organizator putovanja nije odgovoran za buku u objektima oko smeštajnog objekta, ista je regulisana lokalnim zakonima i propisima; nadležnost lokalnih inspekcijskih organa. -U hotelima kategorije 3*, 4* ili 5* obaveza je pridržavanja hotelskih pravila i propisa koji, između ostalog, nalažu formalan način oblačenja za vreme obroka. Obavezan je "dress code" za vreme obroka u restoranima svih hotela (zabrana ulaska u kupaćim kostimima, šorcu, kratkim pantalonama, bez obuće) -Organizator putovanja ne može biti odgovoran, ukoliko putnik prekrši zabranu pušenja u smeštajnim jedinicama i smeštajnom objektu. -Depozit/Kaucija: Organizator putovanja nema uticaja na postojanje i visinu depozita u smeštajnom objektu. U pojedinim smeštajnim objektima se prilikom prijave (check-in) ostavlja depozit/kaucija. Novac se može ostaviti u gotovini ili garantovati kreditnom karticom. Visina depozita zavisi od kategorizacije smeštajnog objekta i dužine boravka. Na kraju boravka prilikom odjave iz smeštajnog objekta (check-out) daje se nalog za povraćaj depozita. Isti može biti umanjen za neplaćene troškove, ukoliko ih ima. Povraćaj depozita u gotovini se vrši prilikom odjave iz smeštajnog objekta, na recepciji. Ukoliko je plaćanje depozita garantovano kreditnom karticom procedura povraćaja sredstava je minimum 15 dana od povratka sa putovanja. |
POPUSTI I NAPOMENE ZA SMEŠTAJ DECE: |
-Deca do 2 godine plaćaju cenu aranžmana ukupno 50 EUR- imaju besplatan smeštaj u hotelu u zajedničkom ležaju sa odraslom osobom, nemaju sedište u avionu i sedište tokom transfera, nemaju ishranu u hotelu. -Popusti iz cenovnika za decu 2-12/13/14. godina važe samo u pratnji dve odrasle osobe u istoj sobi. -PRVO DETE koje ima besplatan smeštaj u hotelu i plaća aranžman 259 EUR u septembru i 239 EUR u oktobru + aerodromske takse, koristi zajednički ležaj sa dve odrasle osobe, ima ishranu u hotelu, sedište u avionu. -DRUGO DETE koje ima besplatan smeštaj u hotelu i plaća aranžman 259 EUR u septembru i 239 EUR u oktobru + aerodromske takse, koristi zajednički ležaj sa dve odrasle osobe, ima ishranu u hotelu, sedište u avionu. -Deca od 5 ili 6 ili 7 ili 8 - 12/13/14 godina, koja plaćaju smeštaj u hotelu (cena za DRUGO DETE), imaju pomoćni ležaj (ležaj na rasklapanje, drvene ili metalne konstrukcije ili fotelja na rasklapanje) sa dve odrasle osobe, ishranu u hotelu, sedište u avionu. -Dete bilo kog uzrasta koje koristi osnovni, standardni ili pomoćni ležaj, plaća cenu aranžmana za odraslu osobu. |
Napomene
- - VAŽNE NAPOMENE:
- - Rezervacija aranžmana se vrši na upit. Aranžman je individualan.
- Za realizaciju aranžmana je potrebno minimum 2 putnika.
- Rok za rezervaciju aranžmana je minimum 15 dana pre polaska na putovanje.
- Rok za potvrdu rezervacije aranžmana je najkasnije 3 radna dana od momenta rezervacije i uplate akontacije.
- Promena imena putnika, datuma putovanja, kao i promena smeštajnog objekta, smatra se se otkazom putovanja od strane putnika i podleže troškovima otkaza, prema posebnim uslovima otkaza aranžmana ovog programa
- Krajnji rok za obaveštavanje putnika, za slučaj otkazivanja aranžmana od strane agencije Travelland d.o.o. je 5 dana pre početka putovanja.
- Broj telefona lokalnog vodiča ili predstavnika ino partnera u Hurgadi će biti dostupan putnicima u momentu izdavanja putne dokumentacije, a najkasnije pre otpočinjanja ugovorenog putovanja.
- Organizator putovanja nije odgovoran u slučaju oštećenja, kašnjenja ili gubitka prtljaga. U tom slučaju ODMAH se obratiti predstavniku aviokompanije ili osoblju na aerodromu (Lost&Found) kako biste zatražili odgovarajuću potvrdu (Damage, odnosno Property Irregularity Report).
- Fakultativni izleti i posete nisu sastavni deo programa putovanja. Organizator putovanja nije odgovoran za kašnjenja, kvalitet organizacije i cenu fakultativnih izleta I poseta - čiji je organizator lokalna agencija na destinaciji. U slučaju primedbi i žalbi ODMAH se obratiti lokalnoj agenciji, organizatoru fakultativnih izleta i poseta.
- Opisi plaža su generalni - ne podrazumevaju deo ulaska u vodu i morsko dno (može biti peščano, stenovito, šljunkovito, sa koralnim grebenom i sl).
- U većini hotela je potrebna obuća za vodu.
- U Egiptu ne vladaju bolesti epidemioloških razmera, prethodna vakcinacija nije potrebna.
- Za maloletna lica koja putuju bez jednog roditelja potrebna je saglasnost drugog roditelja, overena kod notara.
- Putnici koji nisu državljani Republike Srbije su u obavezi da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju i kroz koje putuju.
- Opisi plaža su generalni - ne podrazumevaju deo ulaska u vodu i morsko dno (može biti peščano, šljunkovito, sa koralnim grebenom, u pojedinim delovima stenovito i sl). U slučaju morskog dna sa koralnim grebenima ulazak u vodu, u pojedinim hotelima, je omogućen putem pontona/molova. Smena plime i oseke su karakteristične za Hurgadu.
- Dokumentacija za putovanje (vaučeri i avio karte) šalju se putnicima elektronskom poštom ili se preuzimaju se agenciji, najranije JEDAN dan pre polaska na putovanje.
VIZA ZA EGIPAT:
- Državljanima Republike Srbije je potrebna turistička viza za Egipat. Viza se može dobiti na aerodromu u Hurgadi (25 USD po osobi), prilikom dolaska ili pre putovanja u Ambasadi Egipta u Beogradu, ulica Andre Nikolića 12, po ceni 12 USD po osobi, uz potvrdu o putovanju, voucher i dve fotografije (dimenzija 4×6 cm, na beloj pozadini). Procedura traje minimum četiri do pet radnih dana, zahtevi se primaju od 09-11h00 časova. Pasoši moraju biti važeći najmanje 6 meseci od dana povrtaka sa putovanja. Državljani drugih zemalja su dužni da se sami upoznaju sa viznim režimom zemalja u koje putuju. - - Molimo Vas da pažljivo pročitate Opšte uslove putovanja
- - Turistička agencija VIVA nastupa u svojstvu posrednika. Organizator putovanja je Turistička agencija Travelland licencaOTP 58/2020 A40. Uz ovaj program važe Opšti uslovi putovanja organizatora putovanja. Aranžman je rađen na bazi od minimum 60 prijavljenih putnika i usled nedovoljnog broja putnika organizator putovanja ima pravo otkaza putovanja, najkasnije 5 dana pre termina polaska. Organizator putovanja zadržava pravo korekcije ugovorene cene pre početka putovanja usled promene u kursu razmene valute ili promene u tarifama prevoznika i u zakonom predviđenim slučajevima.
- - Cenovnik Egipat, Hurgada (Uskrs 2020, avion) br.1 od 09.03.2020.