The Golden Bay
Opis
Hotel je odlično pozicioniran u "Zlatnom zalivu" između Larnake i Aja Nape. Od centra Larnake je udaljen 10km, a transfer od aerodroma traje 20min. Zbog izuzetno kvalitetne usluge koju pruža, besprekorne obale od zlatnog peska, jedinstvenog ambijenta, mnogobrojnih sadržaja i prefinjenog zabavnog programa, važi za jedan od tri hotela sa najboljim odnosom između cene i kvaliteta u regiji Larnaka (Tripadvisor).
Hotel ima nekoliko restorana – glavni (sa unutrašnjim, klimatizovanim delom i terasom), a la carte restorane (italijanska i francuska kuhinja) i autentičnu kiparsku tavernu u kojoj se mogu probati lokalni specijaliteti i vina.
Od sadržaja gostima su na raspolaganju otvoren i zatvoren bazen, tobogani i igralište za decu, mini klub, bilijar, teniski tereni, centar za ronjenje, sportovi na vodi, teretana, parno kupatilo, dve saune, kozmetički i frizerski salon.
Sobe su vrlo komforne, elegantno nameštene, sa pogledom na kopno, bočnim pogledom na more ili na bazen i more. Sve imaju balkon, klima uređaj, LCD TV, telefon, sef, aparat za pravljenje čaja i kafe, mini bar (posebno se plaća), frotirske ogrtače i papuče, kupatilo opremljeno fenom i proizvodima za negu tela.
Wi-fi internet se ne naplaćuje dodatno, a dostupan je u celom hotelu.
Ležaljke i suncobrani oko bazena i na zelenim površinama uz plažu, besplatni su za goste hotela, dok se na samoj plaži komplet od dve ležaljke i suncobrana naplaćuje oko 7 evra dnevno.
Periodi
Periodi: | |||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Pronađenih rezultata: 0
Smeštaj i cene
Din
1€ = 117.14Program putovanja
NAČINI PLAĆANJA ARANŽMANA: |
1. 30% prilikom rezervacije, ostatak od 70% najkasnije 10 dana pre putovanja 2. 30% prilikom rezervacije, a ostatak od 70% u jednakim mesečnim ratama čekovima građana BAZ KAMATE najkasnije do 15.12.2022. 3. platne kartice (Visa, Dina, Master, Maestro, American Express) 4. 30% prilikom rezervacije, a ostatak od 70% do 12 jednakih mesečnih rata BEZ KAMATE – ovaj način plaćanja važi samo za korisnike kreditnih platnih kartica Banke Intesa (Visa, Master i American Express) i direktne prijave i uplate u turističkoj agenciji Viva |
Napomene
- - NAPOMENE U VEZI SMEŠTAJA:
- - U hotelske sobe/apartmane se ulazi prvog dana boravka od 14:00 časova (postoji mogućnost ranijeg ulaska), a napuštaju se poslednjeg dana boravka do 09:00 časova. Svaki hotel ima restoran. Svaka soba ima tuš/WC. Smeštaj iz ove ponude registrovan je, pregledan i standardizovan od strane Nacionalne turističke asocijacije zemlje u kojoj se nalazi. Opis destinacija i smeštaja dostupan je u agenciji ili na web-stranici www.vivatravel.rs.
- Opisi hotela su informativnog karaktera i preuzeti su sa web-stranica hotela. Za eventualna odstupanja i kvalitet usluge u okviru hotela organizator putovanja ne snosi odgovornost, jer to isključivo zavisi od hotela.
- U većini hotela doručak se služi na bazi švedskog stola, a ručak i večera – klasično usluživanje, u zavisnosti od hotela, izbor između dva ili tri menija (piće nije uključeno u cenu). Uglavnom je zastupljena internacionalna kuhinja.
- U pojedinim smeštajnim objektima treći i četvrti krevet mogu biti pomoćni kreveti. Dimenzija i izgled pomoćnog ležaja zavise od hotela, može biti sofa na razvlačenje, ali je uglavnom kao klasičan krevet.
- Organizator putovanja ne može da utiče na razmeštaj po sobama, jer to isključivo zavisi od recepcije hotela.
- Neki od dopunskih sadržaja smeštajnih objekta su dostupni uz doplatu. Postoji mogućnost odstupanja i promena oko dostupnosti nekih sadržaja, jer isključivo zavise od smeštajnih objekata (npr. sef, parking, mini-bar, TV, klima uređaj...).
- Iako pojedini hoteli imaju svoje plaže, postoji mogućnost da se suncobrani i ležaljke doplaćuju.
- Jačina signala Wi-Fi internet konekcije zavisi od kvaliteta signala koji pruža lokalni provajder kojeg je vlasnik vile odabrao i od trenutnog broja korisnika na mreži. Organizator putovanja ne može da utiče i nije odgovoran za kvalitet Wi-Fi konekcije. - - NAPOMENE:
- - Putnici su dužni da prilikom rezervacije aranžmana dostave ispravan broj mobilnog telefona. Organizator putovanja dva dana pred put šalje obaveštenje o polasku sms porukom. Ukoliko putnik ne dobije sms poruku, dužan je da kontaktira agenciju radi dobijanja tačnih informacija o polasku.
- Proveriti 2 dana pre putovanja tačno mesto sastanka i vreme poletanja aviona
- Besplatni prtljag – Putnik ima pravo na 1 besplatan prtljag maksimalne tezine 20kg kao i na rucni do 5 kg (svaki kilogram preko dozvoljenog se dodatno naplaćuje od strane avio prevoznika).. Nije dozvoljeno imati u ručnom prtljagu oštre predmete (makaze, nož...) i tečnost preko 100 ml
- Dužina trajanja slobodnog vremena za individualne aktivnosti tokom programa putovanja zavisi od objektivnih okolnosti ( npr. dužine trajanja obilazaka, termina polazaka…)
- Za sve informacije date usmenim ili elektronskim putem agencija ne snosi odgovornost. Validan je samo pisani program putovanja istaknut u prostorijama agencije
- Organizator putovanja zadržava pravo promene programa putovanja usled nepredviđenih objektivnih okolnosti (npr. gužva na granicama, gužva u saobraćaju, zatvaranje nekog od lokaliteta predviđenog za obilazak...)
- Potpisnik ugovora o putovanju ili predstavnici grupe putnika obavezni su da sve putnike upoznaju sa ugovorenim programom putovanja, uslovima plaćanja i Opštim uslovima putovanja organizatora putovanja
- Fakultativni izleti nisu obavezni deo programa i zavise od broja prijavljenih putnika. Cena se uglavnom sastoji od troškova rezervacije, prevoza, vodiča, ulaznica, organizacije... Termini fakultativnih izleta su promenljivi i zavise od slobodnih termina po lokalitetima, broja prijavljenih putnika i objektivnih okolnosti
- Rok za prijavu uglavnom zavisi od popunjenosti. Preporuka je da se raspitate o aranžmanu minimum 4 – 8 nedelja pre početka aranžmana.
- Putnici koji poseduju inostrani pasoš dužni su sami da se informišu kod nadležnog konzulata o uslovima koji važe za odredišnu ili tranzitnu zemlju (vizni, carinski, zdravstveni i dr.) i da sami blagovremeno i uredno obezbede potrebne uslove i isprave
- Preporuka je, da se putnici sa novim crvenim pasošima, informišu o uslovima ulaska u zemlje Evropske unije (potrebna novčana sredstva za boravak, zdravstveno osiguranje, potvrde o smeštaju ...) na web-stranici Delegacije Evropske unije u Srbiji www.europa.rs ili u ambasadi ili konzulatu zemlje u koju putuju. Agencija ne snosi odgovornost u slučaju da pogranične vlasti onemoguće putniku ulaz na teritoriju Evropske unije - - Molimo Vas da pažljivo pročitate Opšte uslove putovanja
- - Organizator putovanja je Turistička agencija VIVA, licenca OTP 63/2021, katetorija A. Uz ovaj program važe Opšti uslovi putovanja Turističke agencije VIVA. Aranžman je rađen na bazi od minimum 120 prijavljenih putnika i usled nedovoljnog broja putnika organizator putovanja ima pravo otkaza putovanja, najkasnije 5 dana pre termina polaska. Organizator putovanja zadržava pravo korekcije ugovorene cene pre početka putovanja usled promene u kursu razmene valute ili promene u tarifama prevoznika i u zakonom predviđenim slučajevima.
- - Cenovnik za Kipar (individualno, avion, leto 2021) br. 01 od 28.08.2021.