Holiday Island resort & spa
Opis
Hotel se nalazi na ostrvu Difuši u okviru atola Alifu Dalu, na 30 minuta vožnje malim avionom I brzim gliserom od Međunarodnog aerodrome Male. U ponudi ima smeštaj kraj plaže, raznovrsne sportive na vodi I izlete brodom. Bungalovi u odmaralištu Holidaz Island smešteni su na plazi I uključuju sopstvenu terasu sa ležaljkama I pogledom na Lakadivsko more.
Sobe: Svaka smeštajna jedinica opremljena je sefom, frižiderom I TV-om sa satelitskim kanalima. Kupatila u sastavu bungaloba sadrže kadu I zaseban tuš. Gosti mogu ići na izlete oko ostrva ili posmatrati kitove I delfine. Ponuđene aktivnosti obuhvataju ronjenje, jedrenje I skijanje na vodi. Odmaralište takođe poseduje teretanu, saunu I teren za odbojku na plazi. U restoranu se služe orijentalna I zapadnjačka jela na bazi švedskog stola, dok kafe nudi a-la-carte meni I tople napitke. Gosti se u večernjim satima mogu opustiti uz živ zabavni program u glavnom baru koji radi non-stop. Gosti takođe mogu koristiti sadržaje partnerskog odmarališta, koje je udaljeno 5 minuta vožnje brodom od odmarališta Holidaz Island.
Periodi
Periodi: | |||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Pronađenih rezultata: 0
Smeštaj i cene
Din
1€ = 117.14Program putovanja
1. dan BEOGRAD – DOHA |
Individualni dolazak na aerodrom "Nikola Tesla" Let za Dohu traje oko 5 sati. Obrok I pića tokom leta. Sletanje u Dohu. Čekanje za naredni let u tranzitnoj zoni aerodroma u Dohi. |
2. dan DOHA – MALDIVI |
Poletanje za Male. Let traje oko 4 sata I 30 minuta. Obrok I pica tokom leta. Prolaženje carinskih formalnosti. Transfer do izabranog hotela brzim gliserom ili u kombinaciji sa brzim gliserom i mini avionom u zavisnosti od izabranog hotela.. Individualni smeštaj u sobe. Slobodno vreme. Noćenje. |
3. - 8. dan MALDIVI |
Boravak u izabranom hotelu na bazi izabranih usluga. Slobodni dani. Noćenja. |
9. dan MALDIVI – DOHA |
Doručak. Napuštanje soba najkasnije do 11h 30-lokalno vreme. Odjava iz hotela, individualna. Transfer do aerodroma brzim gliserom ili u kombinaciji sa brzim gliserom i mini avionom u zavisnosti od izabranog hotela . Prijava za let i predaja prtljaga (individualno). Pasoške i carinske formalnosti. Poletanje aviona za Dohu lettraje oko 4 sata I 30 minuta. Obrok I pica tokom leta. Dolazak u Dohu. Čekanje za naredni let u tranzitnoj zoni aerodroma u Dohi. |
10. dan DOHA – BEOGRAD (ponedeljak) |
Poletanje za Beograd. Let traje oko 4 sata I 30minuta.Obrok I pica tokom leta. Sletanje u Beograd. Kraj usluge.. MOLIMO PUTNIKE DA PROVERE TAČNO VREME POLETANJA AVIONA DVA DANA PRE POLASKA NA PUTOVANJE. |
NAČINI PLAĆANJA ARANŽMANA: |
Plaćanje u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu NBS na dan uplate. • 50% prilikom rezervacije, a ostatak od 40% najkasnije 25 dana pre putovanja. • 50% prilikom rezervacije, a ostatak od 40% u jednakim mesečnim ratama čekovima građana najkasnije do 15.06.2019. • platne kartice (Visa, Dina, Master, Maestro, American Express). |
POSEBNI USLOVI OTKAZA UGOVORA ZA INDIVIDUALNI ARANŽMAN: |
Ukoliko putnik otkaže ugovor o putovanju: • od momenta rezervacije i ugovaranja aranžmana do 45 dana pre početka putovanja, zadržava se iznos od 60% ukupne cene aranžmana, na ime troškova izdavanja avio karte i/ili troškova smeštaja. • od momenta rezervacije i ugovaranja aranžmana od 44 dan do 26 dana pre početka putovanja, zadržava se iznos od 75% od ukupne cene aranžmana, na ime troškova izdavanja avio karte i troškova smeštaja. • od momenta rezervacije i ugovaranja aranžmana od 25 dana pre početka putovanja do 1 dan pre početka putovanja, i na dan putovanja: zadržava se 100% od ukupne cene aranžmana na ime troškova izdavanja avio karte i troškova smeštaja Za hotele Sun Islands Resort & Spa 4*I Bandos Island Resort 4*: Ukoliko putnik otkaže ugovor o putovanju: • od momenta rezervacije i ugovaranja aranžmana do 45 dana pre početka putovanja, zadržava se iznos od 90% ukupne cene aranžmana, na ime troškova izdavanja avio karte i troškova smeštaja. • od momenta rezervacije i ugovaranja aranžmanaod 44 danapre početka putovanjado 1 dan pre početka putovanja, i na dan putovanja: zadržava se100%od ukupne cene aranžmana na ime troškova izdavanja avio karte i troškova smeštaja. |
Napomene
- - SMEŠTAJ, HOTELSKE USLUGE I PRAVILA - NAPOMENE:
- - Cena aranžmana za decu do 12 godina, treću odraslu osobu i jednokrevetnu sobu se dobija na upit.
- Smeštaj dece do 12 godina je u zajedničkom ležaju sa dve odrasle osobe.
- Pomoćni ležaj za odraslu osobu je postojeći ili pomoćni ležaj - manji je od standardnog (na rasklapanje, metalne ili drvene konstrukcije ili fotelja/sofa na rasklapanje).
- Organizator putovanja ne može uticati na spratnost, poziciju sobe, veličinu ležaja, sofe, fotelje i pomoćnog ležaja. Raspodelu soba u hotelu vrši isključivo služba recepcije, po dolasku u hotel.
- Veranda je natkrivena ili otkrivena terasa bez ograde u prizemlju smeštajne jedinice.
- Navodi o sadržaju odredjenih usluga ili sadržaja koje pruža smeštajni objekat, ne podrazumeva obavezno besplatno korišćenje istih. Ne podrazumeva se konzumaciju pića iz mini bara ili mini frižidera u hotelskoj sobi ili smeštajnoj jedinici, gledanje pojedinih TV kanala u smeštajnoj jedinici, korišćenje usluge masaže, spa centra, saune, đakuzija, fitnesa, parnog ili turskog kupatila, sefa, telefona, interneta, sportova na vodi-motorizovanih i nemotorizovanih, ishrana i piće u barovima i restoranima a la carte, depozit za peškire, korišćenje sportskih terena, najam opreme, reketa i loptica za tenis, korišćenje usluge hemijskog čišćenja, peglanja i pranja veša, parkinga, garaže i slično. Doplata, na licu mesta, na recepciji hotela, za korišćenje pojedinih hotelskih usluga. Detaljne informacije o doplati i ceni hotelskih usluga, kao i radnom vremenu barova, restorana i hotelskog sadržaja se dobija po dolasku u hotel, na recepciji hotela.
Jedan hotelski dan, kao rezervisane usluge računa se od 15h00/ datuma početka smeštaja do 11h30 poslednjeg dana smeštaja, bez obzira kada gost uđe u hotel. Svako korišćenje soba i usluga u hotelu prvog dana aranžmana pre 15h00 i poslednjeg dana nakon 11h30 iziskuje dodatna plaćanja, direktno na recepciji.
- ALL INCLUSIVE ili ULTRA ALL INCLUSIVE podrazumeva usluge po internim hotelskim pravilima. Usluge nisu identične kako u okviru iste destinacije i ste kategorije hotela, tako i u okviru drugih destinacija.
- Detaljne informacije o usluzi all inclusive i ultra all inclusive, kao i radnom vremenu barova i restorana se dobijaju na recepciji hotela.
- Voda iz slavina nije za piće, preporuka je konzumacija flaširane vode (doplata).
- Organizator putovanja ne snosi odgovornost ukoliko jedan ili više sadržaja u hotelu nisu u funkciji usled objektivnih okolnosti, renoviranja i slično.
- Buka u objektima oko hotela, regulisana je lokalnim zakonima i propisima; nadležnost lokalnih inspekcijskih organa.
- U hotelima kategorije 3*, 4* ili 5* obaveza je pridržavanja hotelskih pravila i propisa koji, između ostalog, nalažu formalan način oblačenja za vreme obroka. Obavezan je "dress code" za vreme obroka u restoranima svih hotela (zabrana ulaska u kupaćim kostimima, šorcu, kratkim pantalonama, bez obuće)
- Organizator putovanja ne može biti odgovoran, ukoliko putnik prekrši zabranu pušenja u smeštajnim jedinicama i smeštajnom objektu.
- Depozit/Kaucija: Organizator putovanja nema uticaja na postojanje i visinu depozita u hotelu. U pojedinim hotelima se prilikom prijave (check-in) ostavlja depozit/kaucija. Novac se može ostaviti u gotovini ili garantovati kreditnom karticom. Visina depozita zavisi od kategorizacije hotela i dužine boravka. Na kraju boravka prilikom odjave iz hotela (check-out) daje se nalog za povraćaj depozita. Isti može biti umanjen za neplaćene troškove u hotelu, ukoliko ih ima. Povraćaj depozita u gotovini se vrši prilikom odjave iz hotela, na recepciji. Ukoliko je plaćanje depozita garantovano kreditnom karticom procedura povraćaja sredstava je minimum 15 dana od povratka sa putovanja.
- Pansion (Guesthouse) je nekategorisan smeštajni objekat (u privatnoj kući ili manjoj zgradi) namenjen gostima koji se opredele za ekonomičan (budžet) i skroman smeštaj. - - NAPOMENE:
- - Program je individualan. Rezervacija aranžmana se vrši na upit. Za realizaciju aranžmana je potrebno minimum 2 putnika.
- Rok za rezervaciju aranžmana je minimum 15 dana pre polaska na putovanje.
- Rok za potvrdu rezervacije aranžmana je najkasnije 3 radna dana od momenta rezervacije i uplate akontacije.
- Promena datuma putovanja, kao i promena smeštajnog objekta, smatra se se otkazom putovanja od strane putnika i podleže troškovima otkaza, prema posebnim uslovima otkaza aranžmana ovog programa
- Krajnji rok za obaveštavanje putnika, za slučaj otkazivanja aranžmana od strane agencije organizatora je 5 dana pre početka putovanja.
- Broj telefona lokalnog vodiča ili predstavnika ino partnera na Maldivima će biti dostupan putnicima u momentu izdavanja putne dokumentacije, a najkasnije pre otpočinjanja ugovorenog putovanja.
- Organizator putovanja nije odgovoran u slučaju oštećenja, kašnjenja ili gubitka prtljaga. U tom slučaju ODMAH se obratiti predstavniku aviokompanije ili osoblju na aerodromu (Lost&Found) kako biste zatražili odgovarajuću potvrdu (Damage, odnosno Property Irregularity Report).
- Fakultativni izleti i posete nisu sastavni deo programa putovanja. Organizator putovanja nije odgovoran za kašnjenja, kvalitet organizacije i cenu fakultativnih izleta I poseta - čiji je organizator lokalna agencija na destinaciji. U slučaju primedbi i žalbi ODMAH se obratiti lokalnoj agenciji, organizatoru fakultativnih izleta i poseta.
- Opisi plaža su generalni - ne podrazumevaju deo ulaska u vodu i morsko dno (može biti peščano, stenovito, šljunkovito, sa koralnim grebenom i sl).
- Na Maldivima ne vladaju bolesti epidemioloških razmera, prethodna vakcinacija nije potrebna.
- Za maloletna lica koja putuju bez jednog roditelja potrebna je saglasnost drugog roditelja.
- Turistička viza za Maldive, za građane Republike Srbije, u okviru aranžmana, koji putuju putnim ispravama Republike Srbije je potrebna. Dobija se bez naknade, na aerodromu, po dolasku na Maldive. Neophodno je da pasoš važi minimum 6 meseci od dana povratka sa putovanja, 2 slobodne stranice u pasošu, kao i raspolaganje finansijskim sredstavima neophodnim za period boravka na Maldivima (najmanje 100 USD po osobi, po danu boravka).
- Putnici koji nisu državljani Republike Srbije su u obavezi da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju i kroz koje putuju.
- Unošenje alkoholnih pića na Maldive nije dozvoljeno.
- U slučajevima da putnici sa sobom nose obimnu fotografsku opremu ili opremu za ronjenje, preporučuje se da o tome unapred obaveste Organizatora putovanja i da pripreme listu opreme sa opisom i serijskim brojevima, kako bi procedura po dolasku na aerodrome kraće trajala. Video zapisi i filmovi moraju da budu prijavljene nadležnim carinskim organima na aerodromu, u cilju dobijanja odobrenja za njihovo unošenje na ostrvo. - - Molimo Vas da pažljivo pročitate Opšte uslove putovanja.
- - Turistička agencija Viva nastupa u svojstvu posrednika. Organizator putovanja je Turistička agencija Ponte Travel, licenca OTP br. 8/2019. Uz ovaj program važe Opšti uslovi putovanja organizatora putovanja. Organizator putovanja zadržava pravo korekcije ugovorene cene pre početka putovanja usled promene u kursu razmene valute ili promene u tarifama prevoznika i u zakonom predviđenim slučajevima.
- - Cenovnik za Maldive (2019.godine, avion,individualni polasci) br. 6 30.10.2019.