Bali - AVION
Opis
Indonezija je ostrvska država u jugoistočnoj Aziji, u području ekvatora. Prostire se na većem delu Malajskog arhipelaga, između Indokine, Australije, Indijskog i Tihog okeana. Indonezija je najveći arhipelag na svetu sa 18.000 ostrva, najdužom morskom obalom i najbolje sačuvanim koralnim grebenom. Glavni grad je Džakarta. BALI - slikovito tropsko ostrvo u Indoneziji. Jedinstvena mešavina bujne vegetacije, dugih peščanih plaža, visokih vulkana i tropskih džungli. Glavni grad ostrva je Denpasar.
MOGUĆNOST ONLINE REZERVACIJA - INFO
Periodi
Periodi: | |||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Pronađenih rezultata: 0
Sortiraj po
Smeštaj i cene
Din
1€ = 117.14Program putovanja
1. dan Beograd-Doha |
Individualni dolazak na aerodrom "Nikola Tesla" dva sata pre poletanja aviona, u 09h40 časova. Individualna prijava za let i predaja prtljaga. Pasoške i carinske formalnosti. Poletanje aviona za Dohu u 11h40 časova (let QR 232). Dolazak u Dohu u 18h25 časova-lokalno vreme. Čekanje na naredni let u tranzitnoj zoni aerodroma. |
2. dan Doha-Denpasar/Bali |
Nastavak putovanja za Bali. Poletanje aviona u 02h45 časova-lokalno vreme (let QR 962). Dolazak na Bali/Denpasar u 17h30 časova-lokalno vreme. Transfer do izabranog hotela. Smeštaj. Noćenje. |
3. dan-10 dan Bali |
Slobodni dani. Mogućnost organizacije fakultativnih izleta: “Tanah Lot i hram Mengwi”: odlazak do jednog od najlepših balinežanskih hramova – kraljevskog hrama Mengwi (izgrađen 1634.godine), poseta svetoj šumi majmuna u blizini sela Alas Kedaton, poseta hramu Tanah Lot izgrađenom na vrhu stene iz kojeg se može uživati u najlepšem zalasku sunca na svetu; “Kintamani”: poseta selima Celuk i Mas-u kojem se proizvode tradicionalni suveniri od drveta (balinežanske maskote), selu Kintamani iz kojeg se pruža veličanstven pogled na vulkan Batur i sveti izvor Tampak Siring - veruje se da izvor daruje večnu mladost, izvođenje tradicionalnog plesa Barong i Kris, koji prikazuju borbu dobra i zla. Noćenja |
11. dan Bali/Denpasar-Doha |
Napuštanje soba do 10h. Individualna odjava iz hotela. Transfer do aerodroma Denpasar. Individualna prijava za let i predaja prtljaga (čekiranje). Pasoške i carinske formalnosti. Poletanje aviona za Dohu u 19h00časova- lokalno vreme (let QR 966) Dolazak u Dohu 23h59 časova-lokalno vreme |
12. dan Doha-Beograd |
Čekanje na naredni let u tranzitnoj zoni aerodrome Nastavak putovanja za Beograd. Poletanje aviona u 07h00 časova-lokalno vreme (let QR 231). Dolazak u Beograd u 10h40. |
NAČINI PLAĆANJA ARANŽMANA: |
• gotovinski - uplata avansa od najmanje 60% od ukupne cene aranžmana, prilikom rezervacije, ostatak najkasnije 25 dana pre polaska na putovanje. • uplatom preko računa - uplata avansa od najmanje 60% od ukupne cene aranžmana, prilikom rezervacije, ostatak najkasnije 25 dana pre polaska na putovanje. • Plaćanje je u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu NBS na dan uplate. Cena je garantovana samo za uplatu kompletnog iznosa. U suprotnom, garantovan je samo iznos akontacije, dok je ostatak podložan promeni. |
POSEBNI USLOVI OTKAZA UGOVORA ZA INDIVIDUALNI ARANŽMAN INDONEZIJA/ Bali: |
Ukoliko putnik otkaže ugovor o putovanju: • od momenta rezervacije i ugovaranja aranžmana do 34 dana pre početka putovanja, zadržava se iznos od 60% ukupne cene aranžmana, na ime troškova izdavanja avio karte i/ili troškova smeštaja. • od momenta rezervacije i ugovaranja aranžmana od 33 dan do 26 dana pre početka putovanja, zadržava se iznos od 75% od ukupne cene aranžmana,na ime troškova izdavanja avio karte i troškova smeštaja. • od momenta rezervacije i ugovaranja aranžmana od 25 dana pre početka putovanja do 1 dan pre početka putovanja, i na dan putovanja: zadržava se 100% od ukupne cene aranžmanana ime troškova izdavanja avio karte i troškova smeštaja. |
Napomene
- - SMEŠTAJ, HOTELSKE USLUGE I PRAVILA - NAPOMENE:
- - Cena aranžmana za decu od 2 do 12 godina, treću odraslu osobu i jednokrevetnu sobu se dobija na upit
- Smeštaj dece do 12 godina je u zajedničkom ležaju sa dve odrasle osobe.
- Pomoćni ležaj za odraslu osobu je postojeći ili pomoćni ležaj - manji je od standardnog (na rasklapanje, metalne ili drvene konstrukcije ili fotelja/sofa na rasklapanje).
- Organizator putovanja ne može uticati na spratnost, poziciju sobe, veličinu ležaja, sofe, fotelje i pomoćnog ležaja. Raspodelu soba u hotelu vrši isključivo služba recepcije, po dolasku u hotel.
- Veranda je natkrivena ili otkrivena terasa bez ograde u prizemlju smeštajne jedinice.
- Navodi o sadržaju odredjenih usluga ili sadržaja koje pruža smeštajni objekat, ne podrazumeva obavezno besplatno korišćenje istih. Ne podrazumeva se konzumaciju pića iz mini bara ili mini frižidera u hotelskoj sobi ili smeštajnoj jedinici, gledanje pojedinih TV kanala u smeštajnoj jedinici, korišćenje usluge masaže, spa centra, saune, đakuzija, fitnesa, parnog ili turskog kupatila, sefa, telefona, interneta, sportova na vodi-motorizovanih i nemotorizovanih, ishrana i piće u barovima i restoranima a la carte, depozit za peškire, korišćenje sportskih terena, najam opreme, reketa i loptica za tenis, korišćenje usluge hemijskog čišćenja, peglanja i pranja veša, parkinga, garaže i slično. Doplata, na licu mesta, na recepciji hotela, za korišćenje pojedinih hotelskih usluga. Detaljne informacije o doplati i ceni hotelskih usluga, kao i radnom vremenu barova, restorana i hotelskog sadržaja se dobija po dolasku u hotel, na recepciji hotela.
- Jedan hotelski dan, kao rezervisane usluge računa se od 16h00/ datuma početka smeštaja do 10h00 poslednjeg dana smeštaja, bez obzira kada gost uđe u hotel. Svako korišćenje soba i usluga u hotelu prvog dana aranžmana pre 16h00 i poslednjeg dana nakon 10h00 iziskuje dodatna plaćanja, direktno u hotelu.
- Kontinentalni doručak je lagani jutarnji obrok, koji se služi u ograničenim količinama, i sastoji se od jedne vrste peciva, džema ili marmelade, maslaca ili margarina, čaja, filter kafe.
- Voda iz slavina nije za piće, preporuka je konzumacija flaširane vode (doplata).
- Organizator putovanja ne snosi odgovornost ukoliko jedan ili više sadržaja u hotelu nisu u funkciji usled objektivnih okolnosti, renoviranja i slično.
- Buka u objektima oko hotela, regulisana je lokalnim zakonima i propisima; nadležnost lokalnih inspekcijskih organa.
- U hotelima kategorije 3*, 4* ili 5* obaveza je pridržavanja hotelskih pravila i propisa koji, između ostalog, nalažu formalan način oblačenja za vreme obroka. Obavezan je ”dress code” za vreme obroka u restoranima svih hotela (zabrana ulaska u kupaćim kostimima, šorcu, kratkim pantalonama, bez obuće)
- Organizator putovanja ne može biti odgovoran, ukoliko putnik prekrši zabranu pušenja u smeštajnim jedinicama i smeštajnom objektu.
- Depozit/Kaucija: Organizator putovanja nema uticaja na postojanje i visinu depozita u hotelu. U pojedinim hotelima se prilikom prijave (check-in) ostavlja depozit. Novac se može ostaviti u gotovini ili garantovati kreditnom karticom.Visina depozita zavisi od kategorizacije hotela i dužine boravka. Na kraju boravka prilikom odjave iz hotela, vrši se povraćaj depozita. Isti može biti umanjen za eventualno načinjenu štetu ili neplaćene troškove u hotelu-ukoliko ih ima. Povraćaj depozita u gotovini se vrši prilikom odjave iz hotela, na recepciji. Ukoliko je plaćanje depozita garantovano kreditnom karticom procedura povraćaja sredstava je minimum 15 dana od povratka sa putovanja. - - NAPOMENE:
- - Program je individualan. Rezervacija aranžmana se vrši na upit.
- Za realizaciju aranžmana je potrebno minimum 10 putnika.
- Rok za rezervaciju aranžmana je minimum 15dana pre polaska na putovanje.
- Rok za potvrdu rezervacije aranžmana je najkasnije 3 radna dana (subota i nedelja nisu uračunati) od momenta rezervacije i uplate akontacije.
- Promena datuma putovanja, kao i promena smeštajnog objekta, smatra se se otkazom putovanja od strane putnika i podleže troškovima otkaza, prema posebnim uslovima otkaza aranžmana ovog programa
- Krajnji rok za obaveštavanje putnika, za slučaj otkazivanja aranžmana od strane agencije Travelland d.o.o. je 5 dana pre početka putovanja.
- Broj telefona lokalnog vodiča na Baliju će biti dostupan putnicima u momentu izdavanja putne dokumentacije, a najkasnije pre otpočinjanja ugovorenog putovanja.
- Organizator putovanja nije odgovoran u slučaju oštećenja, kašnjenja ili gubitka prtljaga. U tom slučaju ODMAH se obratiti predstavniku aviokompanije (šalter Lost&Found), kako bi se dobila odgovarajuću potvrda (Damage, odnosno Property Irregularity Report).
- Fakultativni izleti i posete nisu sastavni deo programa putovanja.Organizator putovanja nije odgovoran za kašnjenja, kvalitet organizacije i cenu fakultativnih izleta i poseta - čiji je organizator lokalna agencija na destinaciji. U slučaju primedbi i žalbi ODMAH se obratiti lokalnoj agenciji, organizatoru fakultativnih izleta i poseta.
- Opisi plaža su generalni - ne podrazumevaju deo ulaska u vodu i morsko dno (može biti peščano, koralni greben, stenovito, šljunkovito i sl).
- U Indoneziji ne vladaju bolesti epidemioloških razmera,prethodna vakcinacija nije potrebna.
- Za maloletna lica koja putuju bez jednog roditelja potrebna je saglasnost drugog roditelja.
- Putnici koji nisu državljani Republike Srbije, su dužni da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju i kroz koje putuju. - - Molimo Vas da pažljivo pročitate Opšte uslove putovanja.
- - Turisticka agencija Viva travel nastupa u svojstvu posredenika.Organizator putovanja je Turistička agencija Travelland , licenca OTP br.204/2010. Uz ovaj program važe Opšti uslovi putovanja organizatora putovanja.Organizator putovanja ima pravo otkaza putovanja, usled nedovoljnog broja putnika, najkasnije 5 dana pre polaska. Organizator putovanja zadržava pravo korekcije ugovorene cene pre početka putovanja usled promene u kursu razmene valute ili promene u tarifama prevoznika i u zakonom predviđenim slučajevima.
- - Cenovnik, Indonezija-Bali (avion,2020), br.2 od 18.12.2019.