Staro Wyndham Dubai Marina
Opis
Hotel je udaljen 1km od atraktivnog šetališta u Dubaiju "The Walk", 1,3km od gradske peščane plaže Jumeirah Beach Residence (JBR), 2km od Marina Mall, 15km od Mall of the Emirates, 17km od kule Burj Khalifa, 42km od aerodroma.Raspolaže sa 486 soba, ima 2 restorana, 2 bara, spoljašnji bazen (na poslednjem spratu hotela), spa centar, fitnes, biznis centar, salu za sastanke, pristup wifi internetu.Svaka superior soba ima kupatilo, klimu, LED TV, telefon, sef, mini frižider (mini bar uz doplatu), bade mantil, pristup wifi internetu (bez doplate).Doručak je na bazi švedskog stola, samoposluživanje.
Periodi
Periodi: | |||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Pronađenih rezultata: 0
Sortiraj po
Smeštaj i cene
Din
1€ = 117.06Program putovanja
1. dan BEOGRAD - DUBAI |
Dolazak putnika na aerodrom "Nikola Tesla", najkasnije dva sata pre poletanja aviona. Individualna prijava za let i predaja prtljaga. Pasoške i carinske formalnosti. Planirano vreme poletanje aviona za Dubai u 12h30 časova (let FZ 746, avio prevoznik Fly Dubai). Planirano vreme dolaska u Dubai 20h00-lokalno vreme. Transfer do izabranog hotela u Dubaiju. Individualni smeštaj. Noćenje |
2. - 4. ili 2. - 5. ili 2. - 7. ili 2. - 9. dan DUBAI |
Doručak. Boravak u izabranom hotelu, na bazi izabranih usluga. Slobodni dani. Mogućnost organizovanja mnogobrojnih fakultativnih izleta-Dubai: poludnevno panoramsko razgledanje grada Dubaija; poludnevno panoramsko razgledanje grada Abu Dabija; odlazak u Yas akva park i Ferari World; pustinjski safari i vožnja po dinama na 4 x 4 kvad motorima; obilazak Burj Khalife-najveće zgrade na svetu. Mogućnost individualnih razgledanja i obilazaka: obilazak Palm Jumeirah-najvećeg veštačkog arhipelaga, u obliku palme, sa luksuznim vilama, hotelima i akva parkom; odlazak u šoping centre: Dubai Mall, Mall od The Emirates i dr. Noćenja. |
5. ili 6. ili 8. ili 10. dan DUBAI - BEOGRAD |
Ranojutarnji transfer do aerodroma u Dubaiju. Individualna prijava za let i predaja prtljaga. Pasoške i carinske formalnosti. Planirano vreme poletanje aviona za Beograd u 06h45 časova-lokalno vreme (let FZ 745, avio prevoznik Fly Dubai). Dolazak u Beograd u 10h 40-lokalno vreme. MOLIMO PUTNIKE DA PROVERE TAČNO VREME POLETANJA AVIONA DVA DANA PRE POLASKA NA PUTOVANJE |
VIZA ZA UJEDINJENE ARAPSKE EMIRATE: |
Za državljane Republike Srbije viza za Ujedinjene Arapske Emirate od 13.05.2019.NIJE POTREBNA! Važne napomene za UAE: - Pasoš treba da važi najmanje 6 meseci od datuma povratka sa putovanja, sa dve uzastopne prazne stranice. - Putnici koji nisu državljani Republike Srbije su u obavezi da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju i kroz koje putuju. |
NAČINI PLAĆANJA ARANŽMANA: |
Plaćanje u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu NBS na dan uplate. • 60% prilikom rezervacije, a ostatak od 40% najkasnije 25 dana pre putovanja • 60% prilikom rezervacije, a ostatak od 40% u jednakim mesečnim ratama čekovima građana najkasnije do 15.02.2020. • platne kartice (Visa, Dina, Master, Maestro, American Express) |
POSEBNI USLOVI OTKAZA UGOVORA ZA INDIVIDUALNI ARANŽMAN / Ujedinjeni Arapski Emirati-Dubai/Ras Al Kajma: |
Ukoliko putnik otkaže ugovor o putovanju: • od momenta rezervacije i ugovaranja aranžmana do 34 dana pre početka putovanja, zadržava se iznos od 60% ukupne cene aranžmana, na ime troškova izdavanja avio karte i/ili troškova smeštaja. • od momenta rezervacije i ugovaranja aranžmana od 33 dan do 26 dana pre početka putovanja, zadržava se iznos od 85% od ukupne cene aranžmana, na ime troškova izdavanja avio karte i troškova smeštaja. • od momenta rezervacije i ugovaranja aranžmana od 25 dana pre početka putovanja do 1 dan pre početka putovanja, i na dan putovanja: zadržava se 100% od ukupne cene aranžmana na ime troškova izdavanja avio karte i troškova smeštaj |
Napomene
- - SMEŠTAJ, HOTELSKE USLUGE I PRAVILA - NAPOMENE:
- - Cena aranžmana za decu do 12 godina, treću odraslu osobu i jednokrevetnu sobu se dobija na upit.
- Smeštaj dece do 12 godina je u zajedničkom ležaju sa dve odrasle osobe.
- Pomoćni ležaj za odraslu osobu je pomoćni - manji je od standardnog (na rasklapanje, metalne ili drvene konstrukcije ili fotelja/sofa na rasklapanje). - Organizator putovanja ne može uticati na spratnost, poziciju sobe, veličinu ležaja, sofe, fotelje i pomoćnog ležaja. Raspodelu soba u hotelu vrši isključivo služba recepcije, po dolasku u hotel.
- Veranda je natkrivena ili otkrivena terasa bez ograde u prizemlju smeštajne jedinice.
Navodi o sadržaju odredjenih usluga ili sadržaja koje pruža smeštajni objekat, ne podrazumeva obavezno besplatno korišćenje istih. Ne podrazumeva se konzumaciju pića iz mini bara ili mini frižidera u hotelskoj sobi ili smeštajnoj jedinici, gledanje pojedinih TV kanala u smeštajnoj jedinici, korišćenje usluge masaže, spa centra, saune, đakuzija, fitnesa, parnog ili turskog kupatila, sefa, telefona, interneta, sportova na vodi-motorizovanih i nemotorizovanih, ishrana i piće u barovima i restoranima a la carte, depozit za peškire, korišćenje sportskih terena, najam opreme, reketa i loptica za tenis, korišćenje usluge hemijskog čišćenja, peglanja i pranja veša, parkinga, garaže, ulaznica za akva park i slično. Doplata, na licu mesta, na recepciji hotela, za korišćenje pojedinih hotelskih usluga. Detaljne informacije o doplati i ceni hotelskih usluga, kao i radnom vremenu barova, restorana i hotelskog sadržaja se dobija po dolasku u hotel, na recepciji hotela.
- Jedan hotelski dan, kao rezervisane usluge računa se od 15h00/ datuma početka smeštaja do 11h30 poslednjeg dana smeštaja, bez obzira kada gost uđe u hotel. Svako korišćenje soba i usluga u hotelu prvog dana aranžmana pre 15h00 i poslednjeg dana nakon 11h30 iziskuje dodatna plaćanja, direktno na recepciji.
- Voda iz slavina nije za piće, preporuka je konzumacija flaširane vode (doplata).
- Organizator putovanja ne snosi odgovornost ukoliko jedan ili više sadržaja u hotelu nisu u funkciji usled objektivnih okolnosti, renoviranja i slično. Buka u objektima oko hotela, regulisana je lokalnim zakonima i propisima; nadležnost lokalnih inspekcijskih organa.
- U hotelima kategorije 3*, 4* ili 5* obaveza je pridržavanja hotelskih pravila i propisa koji, između ostalog, nalažu formalan način oblačenja za vreme obroka. Obavezan je "dress code" za vreme obroka u restoranima svih hotela (zabrana ulaska u kupaćim kostimima, šorcu, kratkim pantalonama, bez obuće)
- Organizator putovanja ne može biti odgovoran, ukoliko putnik prekrši zabranu pušenja u smeštajnim jedinicama i smeštajnom objektu.
- U hotelima u Ujedinjenim Arapskim Emiratima se prilikom dolaska i prijave u hotel ostavlja garancija u vidu depozita/kaucije. Garancija se može dati u gotovini ili kreditnom karticom. Visina depozita zavisi od kategorizacije hotela, dužine boravka i vrste uplaćenih usluga. Na kraju boravka, prilikom odjave iz hotela, depozit se vraća. Isti će biti umanjen za neplaćene troškove u hotelu, ukoliko ih ima. Povraćaj depozita plaćen u gotovini se vrši prilikom odjave iz hotela, na recepciji. Ukoliko je plaćanje depozita garantovano kreditnom karticom procedura povraćaja sredstava je minimum 15 dana od povratka sa putovanja. Organizator putovanja nema uticaja na postojanje i visinu depozita u hotelu. - - NAPOMENE:
- - Program je individualan. Rezervacija aranžmana se vrši na upit. Za realizaciju aranžmana je potrebno minimum 2 putnika.
Rok za rezervaciju aranžmana je minimum 15 dana pre polaska na putovanje.
- Rok za potvrdu rezervacije aranžmana je najkasnije 2 radna dana od momenta rezervacije i uplate akontacije.
- Promena datuma putovanja, kao i promena smeštajnog objekta, promena ličnih podataka putnika, smatra se se otkazom putovanja od strane putnika i podleže troškovima otkaza, prema posebnim uslovima otkaza aranžmana ovog programa
- Krajnji rok za obaveštavanje putnika, za slučaj otkazivanja aranžmana od strane agencije organizatora je 5 dana pre početka putovanja. - Broj telefona lokalnog vodiča u Dubaiju će biti dostupan putnicima u momentu izdavanja putne dokumentacije, a najkasnije pre otpočinjanja ugovorenog putovanja.
- Asistencija lokalnog vodiča u Dubaiju ne podrazumeva svakodnevno, celodnevno ili kontinuirano prisustvo, već kontakt i neophodnu nužnu pomoć. Organizator putovanja nije odgovoran u slučaju oštećenja, kašnjenja ili gubitka prtljaga. U tom slučaju ODMAH se obratiti predstavniku aviokompanije ili osoblju na aerodromu (Lost&Found) kako biste zatražili odgovarajuću potvrdu (Damage, odnosno Property Irregularity Report). Fakultativni izleti i posete nisu sastavni deo programa putovanja. Organizator putovanja nije odgovoran za kašnjenja, kvalitet organizacije i cenu fakultativnih izleta i poseta - čiji je organizator lokalna agencija na destinaciji. - U slučaju primedbi i žalbi ODMAH se obratiti lokalnoj agenciji, organizatoru fakultativnih izleta i poseta.
- U Ujedinjenim Arapskim Emiratima ne vladaju bolesti epidemioloških razmera, prethodna vakcinacija za ulazak u zemlju nije potrebna.
Carinski propisi za UAE - detaljnije informacije na sajtu http://www.uae-embassy.ae/. Alkohol se može konzumirati samo u hotelima, restoranima i barovima koji imaju dozvolu za točenje. Poželjno je da ženske osobe van plaže ili letovališta ne izlaze u šorcevima i majicama bez rukava. - Za maloletna lica koja putuju bez jednog roditelja potrebna je saglasnost drugog roditelja. - - Molimo Vas da pažljivo pročitate Opšte uslove putovanja.
- - Turistička agencija Viva nastupa u svojstvu posrednika. Organizator putovanja je Turistička agencija Travelland, licenca OTP br. 204/2010. Uz ovaj program važe Opšti uslovi putovanja organizatora putovanja. Aranžman je rađen na bazi od minimum 2 prijavljenih putnika i usled nedovoljnog broja putnika organizator putovanja ima pravo otkaza putovanja, najkasnije 5 dana pre termina polaska. Organizator putovanja zadržava pravo korekcije ugovorene cene pre početka putovanja usled promene u kursu razmene valute ili promene u tarifama prevoznika i u zakonom predviđenim slučajevima.
- - Cenovnik za Dubai (2020.godine, avion,individualni polasci) br.2 04.03.2020.