Steigenberger Al Dau Beach
Opis
- GRATIS smeštaj za 1 dete do 12 godina
Lokacija: Hotel je udaljen oko 5km od centra Hurgade, u novom turističkom delu Memša pored šetačke zone i oko 4km od aerodroma. Spada u najluksuznije hotele u Hurgadi.
Plaža: Hotel poseduje privatnu peščanu plažu dužine 400m sa besplatnom upotrebom ležaljki i suncobrana. Jedan manji deo je sa koralnim grebenom, koji privlači veliki broj zaljubljenika u podvodni svet, a veći deo je lepo uređena kupališna zona sa plitkom vodom.
Smeštaj: Hotel raspolaže sa ukupno 388 prostranih soba podeljenih u nekoliko kategorija: 339 standardnih i deluxe soba, 25 Elite soba, 4 junior suite-, 2 Executive suite-a, 7 Deluxe suite-a, 2 Spa suite-a, 1 Presidental suite i 2 ekskluzivne vile sa po 4 sobe u svakoj. Sve sobe imaju kupatilo sa kadom i tušem, fen za sušenje kose, bade mantil i papuče, Wifi internet, individualni klima uredaj, LCD Sat TV, mini bar, ketler za kafu i čaj, elektronski sef, telefon, prostor za sedenje, balkon.
Standardne sobe imaju pogled na šetalište, deluxe sobe su sa pogledom na more,dok su Elite sobe okrenute ka golf terenu i nude takođe pogled na more i određene pogodnosti u odnosu na standardne i deluxe sobe. Navedeni tipovi soba su površine oko 50m2 uključujići i balkon.
Family sobe imaju pogled more, površine oko 55 m2 , prostranije su od standardnih i deluxe soba i imaju mesta za dva dodatna ležaja (u tom slucaju nema dela za sedenje).
Elite family sobe, sve sa pogledom na more (55 m2) uključujući balkon, prostranije su od standardnih i deluxe soba i imaju mesta za dva dodatna ležaja (u tom slucaju nema dela za sedenje), podrazumevaju određene beneficije poput personalizovanog check in/out-a, besplatan ulaz u Spa centar...
Executive suite, površine oko 59 m2 ( uključujući balkon) imaju direktan pogled na more, dodatne beneficije.
Junior suite površine oko 74 m2 (uključujući balkon), sa pogledom na more imaju prostran dnevni boravak kao i dodatne beneficije u odnosu na standardne/deluxe sobe.
Deluxe apartman površine oko 142 m2 (uključujući balkon), ima odvojenu spavaću sobu i dnevni boravak, gledaju na more, 2 terase/balkona i dodatne beneficije.
Sadržaj: Gostima su na raspolaganju: recepcija, lobi, menjačnica/bankomat, glavni restoran „Tamarind“, restoran-bar „Alexanders“, restoran-bar na bazenu „Bwala“, „Tanga“ restoran-bar na plaži, „S Square“-3 azijska restorana, „Karibu“ lobi bar, „Ukumbi“ kafe, bar “Juisi”, “Shangalulu” bar i pab, “Dewan” kafe, spoljašnji bazen, bazen sa morskom vodom (greje se zimi), dečji bazen (greje se zimi), lazy river, Spa centar -tursko kupatilo, jacuzzi, saune, đakuzi sa morskom vodom, fitness centar, aerobik, golf teren, ronjenje, banana boat, kanu, pedalina, skijanje na vodi, jedrenje, stoni tenis, stoni fudbal, pikado, bilijar, animacioni programi, dečji klub Simba (4-12 god.), besplatan WiFi internet u javnim delovima hotela, frizerski salon, prodavnice na Al Dau promenadi, doktor na poziv, usluge pranja veša, konferencijska sala, biznis centar .
Usluga: Usluga u hotelu je All Inclusive – doručak, ručak, večera (samoposluživanje – izbor više jela, po hotelskim pravilima). U konceptu su i lokalna alkoholna i bezalkoholna pića, kafa (Espresso, Cappuccino, Nescafe), noćne užine i a la carte restorani jednom u toku boravka uz prethodnu rezervaciju. Hotel u ponudi ima nekoliko restorana – glavni restoran Tamarind, Alex Beach Club, Tanga Lebanese Beach Restaurant&Bar, Bwala Pool Restourant&Bar. Hotel ima i nekoliko barova – Karibu, Ukumbi café, Dewan café (Oriental Shisha corner), Bwala, Tanga. Gostima su na raspolaganju i tri azijska restorana na Al Dau promenadi – Sushi, Sumo House i Samurai (besplatni jednom u toku boravka uz prethodnu rezervaciju).
Dodatno se plaćaju: ceđeno voće, turska kafa, kokteli i uvozna alkoholna pića, a la carte restorani, hrana van predviđenih termina, u restoranima gde se konzumacija plaća i sve ono što nije pomenuto. Za vreme obroka gosti mogu konzumirati i određena pića bez doplate, po principu samoposluživanja. Sva pića van glavnog hotelskog restorana služe se u plastičnim čašama.
* Lokaciju hotela možete pogledati na linku HURGADA - HOTELI
www.steigenbergeraldaubeach.com
Ovaj smeštaj se nalazi u sledećim aranžmanima
Periodi
Periodi: | |||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Pronađenih rezultata: 0
Smeštaj i cene
Din
1€ = 117.06Program putovanja
1. dan BEOGRAD – HURGADA |
Dolazak na aerodrom “Nikola Tesla” minimum 2 sata pre poletanja aviona (proveriti 3 dana pred put tačno vreme leta). Predviđeno vreme poletanja u 05:30 - let SM 388. Prevoz avionom (AIR CAIRO) na relaciji Beograd – Hurgada. Dolazak u Hurgadu u 10:00. Po sletanju, transfer do izabranog smeštaja. Noćenje. |
2. – 6./13. dan HURGADA |
Smeštaj na bazi 6 ili13 noćenja u odabranom hotelu na bazi odabrane usluge. Slobodno vreme za kupanje, odmor, individualne aktivnosti, fakultativne izlete...Noćenje. |
7./14. dan HURGADA |
Napuštanje soba po hotelskim pravilima, najkasnije do 12:00. U slučaju potrebe za produženim boravkom u sobi ili korišćenjem usluge ishrane i pića a u zavisnosti od raspoloživosti hotela usluga se doplaćuje na licu mesta. Slobodno vreme do polaska na aerodrom. Transfer do aerodroma u kasnim večernjim časovima. |
8./15.. dan HURGADA – BEOGRAD |
Predviđeno vreme poletanja u 02:00 - let SM 387. Prevoz avionom (AIR CAIRO) na relaciji Hurgada – Beograd, dolazak u Beograd u 04:30. (Kraj usluga) |
POPUSTI: |
• deca od 0 – 2 godine u pratnji dve punoplatežne osobe plaćaju aerodromsku taksu 50 € ( nemaju sedište u avionu, nemaju krevet ). • deca od 2 – 12 godina u PRATNJI DVE PUNOPLATEŽNE OSOBE plaćaju iznos naznačen u tabeli(ukoliko u tabeli nije drugačije naglašeno) |
NAPOMENA ZA VIZU: |
• Egipatska viza (25 US$ po pasošu) se ne naplaćuje do 30.04.2021. - važi samo za putnike koji imaju pasoš Republike Srbije. Putnici koji poseduju inostrani pasoš dužni su sami da se informišu kod nadležnog konzulata o uslovima koji važe za odredišnu ili tranzitnu zemlju (vizni, carinski, zdravstveni i dr.) i da sami blagovremeno i uredno obezbede potrebne uslove i isprave. |
NAČINI PLAĆANJA ARANŽMANA: |
1. 40% prilikom rezervacije, ostatak od 60% najkasnije 10 dana pre putovanja 2. 40% prilikom rezervacije, a ostatak od 60% u jednakim mesečnim ratama čekovima građana BEZ KAMATE najkasnije do: Za polaske od 01.11.2020. do 01.02.2021……………....……15.04.2021. Za polaske od 01.02. do 01.04.2021……….…………....…….15.06.2021. Za polaske od 01.04. do 01.06.2021……….…………....…….15.08.2021. 3. platne kartice (Visa, Dina, Master, Maestro) 4. 40% prilikom rezervacije, a ostatak od 60% do 6 jednakih mesečnih rata BEZ KAMATE – ovaj način plaćanja važi samo za korisnike kreditnih platnih kartica Banke Inteza (Visa, Master i American Express), korisnike kreditnih platnih kartica Komercijalne banke (Visa, Master i Dina) i direktne prijave i uplate u turističkoj agenciji Viva. 5. potrošački krediti banaka od 3 – 24 meseca, a na osnovu profakture koja mora biti realizovana najkasnije 10 dana pred put. |
NAPOMENE U VEZI FAKULTATIVNIH IZLETA I ULAZNICA: |
• POSTOJI MOGUĆNOST PROPUŠTANJA NEKOG OD OBROKA, PRILIKOM ODLASKA NA FAKULTATIVNE IZLETE. UKOLIKO HOTEL IMA MOGUĆNOST PRIPREME LANČ PAKETA, OBAVEZNO NARUČITI DAN RANIJE, KAO ZAMENU ZA OBROKE KOJI SE PROPUŠTAJU • PRILIKOM ODLASKA NA FAKULTATIVNE IZLETE. PRE POLASKA NA IZLET PODIĆI LANČ PAKET U HOTELU. •Fakultativni izleti nisu obavezni deo programa i zavise od broja prijavljenih putnika. Cena se uglavnom sastoji od troškova rezervacije, prevoza, vodiča, ulaznica, organizacije... Termini fakultativnih izleta su promenljivi i zavise od slobodnih termina po lokalitetima, broja prijavljenih putnika i objektivnih okolnosti. Svu odgovornost prilikom izvođenja fakultativnih izleta snosi ino-partner. |
VAŽNA NAPOMENA: |
Vreme poletanja aviona određuje avio kompanija u zavisnosti od raspoloživosti aviona. Postoji mogućnost pomeranja predviđenih vremena i to zavisi od avio kompanije. U slučaju večernjih i noćnih letova postoji mogućnost da se ne stigne na predviđeni obrok. To ne može biti predmet žalbe putnika, jer je činjenično stanje nastupilo usled objektivnih okolnosti na koje organizator putovanja nije mogao da utiče. Postoji mogućnost da se po dolasku u hotel dobije hladni obrok ili lanč paket (zavisi da li smeštajni objekat ima tu mogućnost). |
Napomene
- - NAPOMENE U VEZI SMEŠTAJA:
- - U hotelske sobe/apartmane se ulazi prvog dana boravka od 14:00 časova (postoji mogućnost ranijeg ulaska), a napuštaju se poslednjeg dana boravka do 09:00 časova. Ukoliko gost želi da zadrži duže sobu , dužan je da izvrši najavu recepciji hotela, kao i da sam plati ovu dodatnu uslugu.
* Svaki hotel ima restoran. Svaka soba ima tuš/WC. Smeštaj iz ove ponude registrovan je, pregledan i standardizovan od strane Nacionalne turističke asocijacije zemlje u kojoj se nalazi. Opis destinacija i smeštaja dostupan je u agenciji ili na web-stranici www.vivatravel.rs
- Opisi hotela su informativnog karaktera i preuzeti su sa web-stranica hotela. Za eventualna odstupanja i kvalitet usluge u okviru hotela organizator putovanja ne snosi odgovornost, jer to isključivo zavisi od hotela
- U većini hotela doručak se služi na bazi švedskog stola, a ručak i večera – klasično usluživanje, u zavisnosti od hotela, izbor između dva ili tri menija (piće nije uključeno u cenu). Uglavnom je zastupljena internacionalna kuhinja
- U pojedinim smeštajnim objektima treći i četvrti krevet mogu biti pomoćni kreveti. Dimenzija i izgled pomoćnog ležaja zavise od hotela, može biti sofa na razvlačenje, ali je uglavnom kao klasičan krevet
- Organizator putovanja ne može da utiče na razmeštaj po sobama, jer to isključivo zavisi od recepcije hotela
- Neki od dopunskih sadržaja smeštajnih objekta su dostupni uz doplatu. Postoji mogućnost odstupanja i promena oko dostupnosti nekih sadržaja, jer isključivo zavise od smeštajnih objekata (npr. sef, parking, mini-bar, TV, klima uređaj...)
- Iako pojedini hoteli imaju svoje plaže, postoji mogućnost da se suncobrani i ležaljke doplaćuju
- Prilikom prijavljivanja imena putnika za aranžman, obavezno je navesti datum rođenja deteta koje se najavljuje hotelu. Hotel zadržava pravo da na licu mesta naplati troškove proizašle iz netačno prijavljenih podataka putnika.
- Raspodelu soba vrši isključivo recepcija hotela.Svi vaši dodatni zahtevi i želje biće prosleđeni hotelu, ali agencija ne može da garantuje i realizaciju istih. Garantuje se samo usluga koja je naplaćena.
- Postoji mogućnost da neki od sadržaja hotela trenutno nije u funkciji usled objektivnih okolnosti , zašta organizator ne snosi odgovornost. U hotelima koji uslugu ishrane služe po principu švedskog stola ( samoposluživanje) postoji mogućnost da se usled nedovoljnog broja gostiju, posluživanje izvrši na osnovu meni-a, sto se ne smatra promenom aranžmana. Strogo je zabranjeno unošenje hrane i pića u hotelski objekat.
- Postoji mogucnost razlikovanja smestajnih jedinica u izgledu u okviru istog smestajnog objekta
- ALL INCLUSIVE - SVE UKLJUČENO: Molimo Vas da prilikom potpisivanja ugovora, preuzmete i all inclusive koncept za vaš hotel (hoteli zadržavaju pravo promene ALL Inclusive koncepta tokom sezone)
- POMOĆNI KREVET: U najvećem broju objekata je na rasklapanje, drvene ili metalne konstrukcije ili fotelje na rasklapanje, što može značajno uticati na prostor u Vašoj sobi.
- KLIMA UREĐAJ: Funkcionisanje klima uređaja zavisi od sezone i poslovne politike hotela. Jačina signala Wi-Fi internet konekcije zavisi od kvaliteta signala koji pruža lokalni provajder kojeg je vlasnik smeštajnog objekta odabrao i od trenutnog broja korisnika na mreži. Organizator putovanja ne može da utiče i nije odgovoran za kvalitet Wi-Fi konekcije
- Usled posledica epidemije COVID-19 pojedini sadržaji hotela neće biti dostupni (Spa centri – masaže, saune, animacije...). - - NAPOMENE:
- - Putnici su dužni da prilikom rezervacije aranžmana dostave ispravan broj mobilnog telefona. Organizator putovanja dva dana pred put šalje obaveštenje o polasku sms porukom. Ukoliko putnik ne dobije sms poruku, dužan je da kontaktira agenciju radi dobijanja tačnih informacija o polasku.
- Jačina signala Wi-Fi internet konekcije zavisi od kvaliteta signala koji pruža lokalni provajder kojeg je vlasnik smeštajnog objekta odabrao i od trenutnog broja korisnika na mreži. Organizator putovanja ne može da utiče i nije odgovoran za kvalitet Wi-Fi konekcije.
- Besplatni prtljag – Putnik ima pravo na 1 besplatan prtljag maksimalne tezine 20kg kao i narucni do 5 kg (svaki kilogram preko dozvoljenog se dodatno naplaćuje od strane avio prevoznika).. Nije dozvoljeno imati u ručnom prtljagu oštre predmete (makaze, nož...) i tečnost preko 100 ml .
- Dužina trajanja slobodnog vremena za individualne aktivnosti tokom programa putovanja zavisi od objektivnih okolnosti ( npr. dužine trajanja obilazaka, termina polazaka…).
- Za sve informacije date usmenim ili elektronskim putem agencija ne snosi odgovornost. Validan je samo pisani program putovanja istaknut u prostorijama agencije.
- Organizator putovanja zadržava pravo promene programa putovanja usled nepredviđenih objektivnih okolnosti (npr. gužva na granicama, gužva u saobraćaju, zatvaranje nekog od lokaliteta predviđenog za obilazak...).
- Potpisnik ugovora o putovanju ili predstavnici grupe putnika obavezni su da sve putnike upoznaju sa ugovorenim programom putovanja, uslovima plaćanja i Opštim uslovima putovanja organizatora putovanja.
- Fakultativni izleti nisu obavezni deo programa i zavise od broja prijavljenih putnika. Cena se uglavnom sastoji od troškova rezervacije, prevoza, vodiča, ulaznica, organizacije... Termini fakultativnih izleta su promenljivi i zavise od slobodnih termina po lokalitetima, broja prijavljenih putnika i objektivnih okolnosti.
- Rok za prijavu uglavnom zavisi od popunjenosti. Preporuka je da se raspitate o aranžmanu minimum 4 – 8 nedelja pre početka aranžmana..
- Putnici su dužni da provere važnost svojih pasoša pre početka putovanja (važnost pasoša min. 6 meseci od trenutka povratka sa destinacije)..
- Putnici koji poseduju inostrani pasoš dužni su sami da se informišu kod nadležnog konzulata o uslovima koji važe za odredišnu ili tranzitnu zemlju (vizni, carinski, zdravstveni i dr.) i da sami blagovremeno i uredno obezbede potrebne uslove i isprave.
- Preporuka je, da se putnici sa novim crvenim pasošima, informišu o uslovima ulaska u zemlje Evropske unije (potrebna novčana sredstva za boravak, zdravstveno osiguranje, potvrde o smeštaju ...) na web-stranici Delegacije Evropske unije u Srbiji www.europa.rs ili u ambasadi ili konzulatu zemlje u koju putuju. Agencija ne snosi odgovornost u slučaju da pogranične vlasti onemoguće putniku ulaz na teritoriju Evropske unije. - - Molimo Vas da pažljivo pročitate Opšte uslove putovanja.
- - Organizator putovanja je Turistička agencija VIVA, licenca OTP br. 474/2020 kategorija A 25. Uz ovaj program važe Opšti uslovi putovanja Turističke agencije VIVA.Aranžman je rađen na bazi od minimum 120 prijavljenih putnika i usled nedovoljnog broja putnika organizator putovanja ima pravo otkaza putovanja, najkasnije 5 dana pre termina polaska. Organizator putovanja zadržava pravo korekcije ugovorene cene pre početka putovanja usled promene u kursu razmene valute ili promene u tarifama prevoznika i u zakonom predviđenim slučajevima.
- - Program putovanja Hurgadu - mart ( 6 i 13 noćenja, avion, zima 2021) br. 1 od 27.01.2021.