Amarina Abu Soma Resort & Aqua Park
Opis
NOVO U PONUDI!
- GRATIS smeštaj za 1 dete do 13 godina
Lokacija: Hotel se nalazi u mestu Soma Bay, udaljen je oko 52km od Hurgade i aerodroma u Hurgadi, od centra Safage oko 5km.
Smeštaj: Hotel u svom sastavu ima 393 smeštajne jedinice raspoređene u nekoliko zgrada koje imaju od 3 do 5 spratova. Sve sobe imaju klima uređaj, SAT LCD TV, sef, set za čaj i kafu, fen za kosu, balkon ili terasu. Standard sobe su veličine 30-35m², sobe imaju jedan francuski ležaj ili dva single kreveta.Porodične sobe su veličine 32-36m², imaju 2 odvojene sobe u kojima je u jednoj sobi francuski ležaj i u drugoj dva odvojena kreveta. Plaća se: telefon, room service, minibar.
Sadržaj: Gostima je na raspolaganju pet bazena (ukupne površine oko 2.300m²), nekoliko a la carte restorana i barova. Hotel se preporučuje gostima svih uzrasta, porodicama sa decom kao i svim ljubiteljima sportova na vodi.Za decu tu su mini klub (3-6 godina), dečiji klub (7-12 godina), teens klub (13-17 godina), mini disko, bazen, animacije i sportske aktivnosti. Hotel ima 5 bazena sa izdvojenim delom za decu i bebe, dečiji bazen sa mini akva parkom, akva park sa 7 tobogana. Relax bazen i bazen za decu sa malim akva parkom se greju tokom zimske sezone (što je promenljivo u zavisnosti od vremenskih uslova i popunjenosti hotelskih kapaciteta).Gostima su još na raspolaganju: bilijar, streličarstvo, teretana, stoni tenis, odbojka, dva teniska terena, razne animacije, i predstave tokom večeri.
Plaća se: osvetljenje teniskih terena i oprema za tenis, sportovi na vodi, ronjenje, frizerski salon, bankomat, butik, fotograf, apoteka, doktor, servis za pranje veša, sauna, parno kupatilo, masaže kao i svi tretmani za negu tela . U okviru Spa centra na raspolaganju korićšćenje teretane besplatno.
Plaža: Nalazi se na lepoj peščanoj plaži, dugačkoj 200m, sa zonom plitke vode i zonom duboke vode koja privlači zaljubljenike u podvodni svet.Suncobrani, ležaljke i peškiri su na raspolaganju gostima bez doplate.
Usluga: All inclusive – „sve uključeno“- doručak, ručak, večera, užine, lokalna alkoholna i bezalkoholna pića po hotelskim pravilima (samoposluživanje, izbor više jela).
ALL INCLUSIVE KONCEPT
* Lokaciju hotela možete pogledati na linku HURGADA - HOTELI
Periodi
Periodi: | |||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Pronađenih rezultata: 0
Smeštaj i cene
Din
1€ = 117.06Program putovanja
1. dan BEOGRAD – HURGADA |
Sastanak putnika na aerodromu “Nikola Tesla”, minimum 2 sata pre poletanja aviona, u holu za međunarodne polaske (proveriti 2 dana ranije tačno mesto sastanka i vreme poletanja aviona). Let JU 9380 (Air Serbia). Planirano vreme poletanja iz Beograda u 18:00h. Prevoz avionom (čarter let) na relaciji Beograd – Hurgada. Planirano vreme sletanja u 21:25h. Transfer do izabranog smeštaja. |
2. –10./11.dan HURGADA |
Smeštaj na bazi 10 i 11 noćenja u odabranom hotelu na bazi odabrane usluge. Slobodno vreme za kupanje, odmor, individualne aktivnosti, fakultativne izlete... |
11./12. dan HURGADA – BEOGRAD |
Napuštanje smeštaja. Slobodno vreme do transfera na aerodrom. Let JU 9381(Air Serbia). Planirano vreme poletanja iz Hurgade 22:25h. Čarter let do Beograda. Planirano vreme sletanja u Beograd u 02:05h. Kraj aranžmana. |
NAČINI PLAĆANJA ARANŽMANA: |
1. 40% prilikom rezervacije, ostatak od 60% najkasnije 10 dana pre putovanja 2. 40% prilikom rezervacije, 20 % najkasnije do 10 dana pred putovanje a ostatak od 40% u jednakim mesečnim ratama čekovima građana BAZ KAMATE najkasnije do 15.12.2021. 3. platne kartice (Visa, Dina, Master, Maestro) 4. 40% prilikom rezervacije, a ostatak od 60% do 6 jednakih mesečnih rata BEZ KAMATE – ovaj način plaćanja važi samo za korisnike kreditnih platnih kartica Banke Inteza (Visa, Master i American Express) i direktne prijave i uplate u turističkoj agenciji Viva. 5. potrošački krediti banaka od 3 – 24 meseca, a na osnovu profakture koja mora biti realizovana najkasnije 10 dana pred put. |
NAPOMENE U VEZI FAKULTATIVNIH IZLETA I ULAZNICA: |
• POSTOJI MOGUĆNOST PROPUŠTANJA NEKOG OD OBROKA, PRILIKOM ODLASKA NA FAKULTATIVNE IZLETE. UKOLIKO HOTEL IMA MOGUĆNOST PRIPREME LANČ PAKETA, OBAVEZNO NARUČITI DAN RANIJE, KAO ZAMENU ZA OBROKE KOJI SE PROPUŠTAJU • PRILIKOM ODLASKA NA FAKULTATIVNE IZLETE. PRE POLASKA NA IZLET PODIĆI LANČ PAKET U HOTELU. Fakultativni izleti nisu obavezni deo programa i zavise od broja prijavljenih putnika. Cena se uglavnom sastoji od troškova rezervacije, prevoza, vodiča, ulaznica, organizacije... Termini fakultativnih izleta su promenljivi i zavise od slobodnih termina po lokalitetima, broja prijavljenih putnika i objektivnih okolnosti. Svu odgovornost prilikom izvođenja fakultativnih izleta snosi ino-partner. |
VAŽNA NAPOMENA: |
- Od 26.06.2021.za ulazak u Egipat nije potreban negativan PCR test za sve revakcinisane putnike svim vakcinama odobrenim od strane SZO, uz uslov da je od revakcinacije prošlo minimum 14 dana uz priloženu Potvrdu o vakcinaciji ili Zeleni digitalni sertifikat. - Za decu do 5,99 godina starosti nije potreban negativan PCR test. - Za decu stariju od 6 godina, kao i za sve putnike koji nisu vakcinisani neophodan je negativan PCR test koji ne sme biti stariji od od 72h. Testiranje je moguće i prilikom sletanja u Egipat na aerodromu po ceni od 30$ u skladu sa protokolima ove zemlje. Putnici koji odluče da se testiraju u Hurgadi na aerodromu, u obavezi su da nakon čekiranja u hotelu 24h ne napuštaju sobu. - Putnici moraju da popune Formular "Declaration Form" pre ulaska u avion, koji će biti prosleđen putnicima mailom, a biće dostupan i u agenciji. - Zdravstveno putno osiguranje je obavezno i mora imati pokriće za COVID 19 - Obavezno je nošenje zaštitnih maski na aerodromu, tokom trajanja leta u avionu kao i u prevoznom sredstvu na transferu na destinaciji (autobus, minibus, taxi vozilo). Na pasoškoj kontroli putnici su obavezni da skinu masku radi potvrde identiteta. Na pojedinim aerodromima se vrši beskontaktno merenje temperature pre ulaska u avion. - Avio kompanija neće prihvatiti na let putnika koji je COVID pozitivan. U slučaju da se na destinaciji utvrdi da je putnik COVID pozitivan agencija će takvom putniku o njegovom trošku organizovati prevoz i preduzeti sve druge mere kako bi se putnik zbrinuo. - UslovI za povratak u zemlju su sledeći: 1. Licima koja u Republiku Srbiju dolaze iz država sa nepovoljnom epidemiološkom situacijom, iz svih država sveta, dozvoljen je ulazak u Republiku Srbiju pod uslovom da poseduju negativan PCR test na prisustvo virusa SARS-CoV-2, izdat od strane referentne laboratorije države iz koje dolaze, odnosno ulaze u Republiku Srbiju, ne stariji od 48 časova od datuma izdavanja rezultata. Ova odredba se ne primenju na lica koja su potpuno vakcinisana (vakcinisani sa dve doze) u Republici Srbiji i koja o tome poseduju potvrdu izdatu od strane zdravstvene ustanove, odnosno organa; 2. Putnici koji imaju državljanstvo Republike Srbije koji ne obezbede negativan test ne stariji od 48 sati, moraju biti u kućnoj izolaciji u periodu od 10 dana od datuma povratka sa putovanja; 3. Putnici koji imaju državljanstvo Republike Srbije koji ne obezbede negativan test ne stariji od 48 sati, mogu se testirati na lični zahtev po povratku u Srbiju i u slučaju negativnog PCR testa ne moraju biti u kućnoj izolaciji. Testiranje je moguće i u Hurgadi pre povratka (obratiti se predstavniku na destinaciji) i iznosi oko 30$ (cene su podložne promeni i zavise isključivo od odluka Egipatskih vlasti). - Vreme poletanja aviona određuje avio kompanija u zavisnosti od raspoloživosti aviona. Postoji mogućnost pomeranja predviđenih vremena i to zavisi od avio kompanije. - U slučaju večernjih i noćnih letova postoji mogućnost da se ne stigne na predviđeni obrok. To ne može biti predmet žalbe putnika,jer je činjenično stanje nastupilo usled objektivnih okolnosti na koje organizator putovanja nije mogao da utiče. - Postoji mogućnost da se po dolasku u hotel dobije hladni obrok ili lanč paket (zavisi da li smeštajni objekat ima tu mogućnost). - Vreme poletanja aviona određuje avio kompanija u zavisnosti od raspoloživosti aviona. Postoji mogućnost pomeranja predviđenih vremena i to zavisi od avio kompanije. - U slučaju večernjih i noćnih letova postoji mogućnost da se ne stigne na predviđeni obrok. To ne može biti predmet žalbe putnika, jer je činjenično stanje nastupilo usled objektivnih okolnosti na koje organizator putovanja nije mogao da utiče. - Postoji mogućnost da se po dolasku u hotel dobije hladni obrok ili lanč paket (zavisi da li smeštajni objekat ima tu mogućnost). |
Napomene
- - NAPOMENE U VEZI SMEŠTAJA:
- - U hotelske sobe/apartmane se ulazi prvog dana boravka od 14:00 časova (postoji mogućnost ranijeg ulaska), a napuštaju se poslednjeg dana boravka do 09:00 časova. Ukoliko gost želi da zadrži duže sobu , dužan je da izvrši najavu recepciji hotela, kao i da sam plati ovu dodatnu uslugu.
- Svaki hotel ima restoran. Svaka soba ima tuš/WC. Smeštaj iz ove ponude registrovan je, pregledan i standardizovan od strane Nacionalne turističke asocijacije zemlje u kojoj se nalazi. Opis destinacija i smeštaja dostupan je u agenciji ili na web-stranici www.vivatravel.rs
- Opisi hotela su informativnog karaktera i preuzeti su sa web-stranica hotela. Za eventualna odstupanja i kvalitet usluge u okviru hotela organizator putovanja ne snosi odgovornost, jer to isključivo zavisi od hotela
- U većini hotela doručak se služi na bazi švedskog stola, a ručak i večera – klasično usluživanje, u zavisnosti od hotela, izbor između dva ili tri menija (piće nije uključeno u cenu). Uglavnom je zastupljena internacionalna kuhinja
- U pojedinim smeštajnim objektima treći i četvrti krevet mogu biti pomoćni kreveti. Dimenzija i izgled pomoćnog ležaja zavise od hotela, može biti sofa na razvlačenje, ali je uglavnom kao klasičan krevet
- Organizator putovanja ne može da utiče na razmeštaj po sobama, jer to isključivo zavisi od recepcije hotela
- Neki od dopunskih sadržaja smeštajnih objekta su dostupni uz doplatu. Postoji mogućnost odstupanja i promena oko dostupnosti nekih sadržaja, jer isključivo zavise od smeštajnih objekata (npr. sef, parking, mini-bar, TV, klima uređaj...)
- Iako pojedini hoteli imaju svoje plaže, postoji mogućnost da se suncobrani i ležaljke doplaćuju
- Prilikom prijavljivanja imena putnika za aranžman, obavezno je navesti datum rođenja deteta koje se najavljuje hotelu. Hotel zadržava pravo da na licu mestanaplati troškove proizašle iz netačno prijavljenih podataka putnika.
- Raspodelu soba vrši isključivo recepcija hotela.Svi vaši dodatni zahtevi i želje biće prosleđeni hotelu, ali agencija ne može da garantuje i realizaciju istih. Garantuje se samo usluga koja je naplaćena.
- Postoji mogućnost da neki od sadržaja hotela trenutno nije u funkciji usled objektivnih okolnosti , zašta organizator ne snosi odgovornost. U hotelima koji uslugu ishrane služe po principu švedskog stola ( samoposluživanje) postoji mogućnost da se usled nedovoljnog broja gostiju, posluživanje izvrši na osnovu meni-a, sto se ne smatra promenom aranžmana. Strogo je zabranjeno unošenje hrane i pića u hotelski objekat.
- Postoji mogucnost razlikovanja smestajnih jedinica u izgledu u okviru istog smestajnog objekta
- ALL INCLUSIVE - SVE UKLJUČENO: Molimo Vas da prilikom potpisivanja ugovora, preuzmete i all inclusive koncept za vaš hotel (hoteli zadržavaju pravo promene ALL Inclusive koncepta tokom sezone)
- POMOĆNI KREVET: U najvećem broju objekata je na rasklapanje, drvene ili metalne konstrukcije ili fotelje na rasklapanje, što može značajno uticati na prostor u Vašoj sobi.
- KLIMA UREĐAJ: Funkcionisanje klima uređaja zavisi od sezone i poslovne politike hotela. Jačina signala Wi-Fi internet konekcije zavisi od kvaliteta signala koji pruža lokalni provajder kojeg je vlasnik smeštajnog objekta odabrao i od trenutnog broja korisnika na mreži. Organizator putovanja ne može da utiče i nije odgovoran za kvalitet Wi-Fi konekcije
- Usled posledica epidemije COVID-19 pojedini sadržaji hotela neće biti dostupni (Spa centri – masaže, saune, animacije...). - - NAPOMENE:
- - Putnici su dužni da prilikom rezervacije aranžmana dostave ispravan broj mobilnog telefona. Organizator putovanja dva dana pred put šalje obaveštenje o polasku sms porukom. Ukoliko putnik ne dobije sms poruku, dužan je da kontaktira agenciju radi dobijanja tačnih informacija o polasku.
- Jačina signala Wi-Fi internet konekcije zavisi od kvaliteta signala koji pruža lokalni provajder kojeg je vlasnik smeštajnog objekta odabrao i od trenutnog broja korisnika na mreži. Organizator putovanja ne može da utiče i nije odgovoran za kvalitet Wi-Fi konekcije
- Besplatni prtljag – Putnik ima pravo na 1 besplatan prtljag maksimalne tezine 20kg kao i narucni do 5 kg (svaki kilogram preko dozvoljenog se dodatno naplaćuje od strane avio prevoznika).. Nije dozvoljeno imati u ručnom prtljagu oštre predmete (makaze, nož...) i tečnost preko 100 ml
- Dužina trajanja slobodnog vremena za individualne aktivnosti tokom programa putovanja zavisi od objektivnih okolnosti ( npr. dužine trajanja obilazaka, termina polazaka…)
- Za sve informacije date usmenim ili elektronskim putem agencija ne snosi odgovornost. Validan je samo pisani program putovanja istaknut u prostorijama agencije
- Organizator putovanja zadržava pravo promene programa putovanja usled nepredviđenih objektivnih okolnosti (npr. gužva na granicama, gužva u saobraćaju, zatvaranje nekog od lokaliteta predviđenog za obilazak...)
- Potpisnik ugovora o putovanju ili predstavnici grupe putnika obavezni su da sve putnike upoznaju sa ugovorenim programom putovanja, uslovima plaćanja i Opštim uslovima putovanja organizatora putovanja
- Fakultativni izleti nisu obavezni deo programa i zavise od broja prijavljenih putnika. Cena se uglavnom sastoji od troškova rezervacije, prevoza, vodiča, ulaznica, organizacije... Termini fakultativnih izleta su promenljivi i zavise od slobodnih termina po lokalitetima, broja prijavljenih putnika i objektivnih okolnosti
- Rok za prijavu uglavnom zavisi od popunjenosti. Preporuka je da se raspitate o aranžmanu minimum 4 – 8 nedelja pre početka aranžmana.
- Putnici su dužni da provere važnost svojih pasoša pre početka putovanja (važnost pasoša min. 6 meseci od trenutka povratka sa destinacije).
- Putnici koji poseduju inostrani pasoš dužni su sami da se informišu kod nadležnog konzulata o uslovima koji važe za odredišnu ili tranzitnu zemlju (vizni, carinski, zdravstveni i dr.) i da sami blagovremeno i uredno obezbede potrebne uslove i isprave
- Preporuka je, da se putnici sa novim crvenim pasošima, informišu o uslovima ulaska u zemlje Evropske unije (potrebna novčana sredstva za boravak, zdravstveno osiguranje, potvrde o smeštaju ...) na web-stranici Delegacije Evropske unije u Srbiji www.europa.rs ili u ambasadi ili konzulatu zemlje u koju putuju. Agencija ne snosi odgovornost u slučaju da pogranične vlasti onemoguće putniku ulaz na teritoriju Evropske unije - - Molimo Vas da pažljivo pročitate Opšte uslove putovanja.
- - Organizator putovanja je Turistička agencija VIVA TRAVEL, licenca OTP br. 474//2020 kategorija A25. Uz ovaj program važe Opšti uslovi putovanja organizatora putovanja. Organizatorputovanjazadržavapravokorekcijeugovoreneceneprepočetkaputovanjausledpromeneukursurazmenevaluteilipromeneutarifamaprevoznikaiuzakonompredviđenimslučajevima.
- - Cenovnik za Hurgadu leto – 10 i 11 noći (avion, leto 2021) br.63 od 31.08.2021.