hotel/brod
Opis
Swiss Inn Resort 5* (Ex Hilton)
Lokacija: Nalazi se na kraju šetališta Memše, na 7 km od aerodroma.
Smeštaj: Sastoji se od glavne dvospratne zgrade u kojoj se nalazi recepcija, šest trospratnih zgrada i kompleksom dvospratnih vila. Hotel u svom sastavu ima standard, premium i deluxe sobe. Sve smeštajne jedinice poseduju: klima uređaj, TV, sef (na recepciji), terasa/balkon.
Sadržaji: Recepcija, lift, lobi, menjačnica, glavnirestoran “Pebbles”, 3 bazena (1 dečiji), 3 alacarte restorana, barnabazenu, lobibar, besplatan wi-fi dostupan u delu kod recepcije, mini klub za decu, mini disko za decu, igralištezadecu, unutrašnji bazen, teretana, aquapark, pingpong, teren za fudbal, teren za odbojku na plaži, Uz doplatu: alacarte restoran “LaCasa”, bankomat, prodavnice, usluge pranja i peglanja veša, šiša, Spa tretmani, roomservice, sportovi na vodi, salon lepote, usluge čuvanja dece, usluge masaže, doktori apoteka.
Usluga: All Inclusive, sve uključeno prema hotelskim pravilima. Doručak, ručak i večera (izbor više jela po hotelskim pravilima). Hrana se služi u glavnom restoranu Pebbles kao i u a la cart restoranima (Italian and Fish gde gosti naknadno plaćaju obroke ili imaju određeni popust). Gosti mogu koristiti pića u barovima: lobby, beach, pool, sport i oriental. Doručak se služi od 06:30 do 11:00, kasni doručak od 11:00 do 13:00, ručak od 13:00 do 15:00, popodnevna užina od 13:00 do 17:00, sladoled od 14:00 do 16:00, večera od 18:30 do 22:30, kasna večera od 22:30 do 24:00. Za decu je dostupan dečiji meni. Dodatno se plaćaju: espresso, turska kafa, kokteli i uvozna alkoholna pića, a la carte restoran, hrana van predviđenih termina, u restoranima gde se konzumacija plaća i sve ono što nije pomenuto. Za vreme obroka gosti mogu konzumirati i određena pića bez doplate, po principu samoposluživanja. Sva pića van glavnog hotelskog restorana služe se u plastičnim čašama. Pića koja su obuhvaćena ovom uslugom predstavljaju: određena domaća alkoholna i bezalkoholna pića, na određenom mestu u predviđeno vreme, i to: voda sa dispanzera, sokovi, voda, filter kafa, čaj, pivo, vino i žestoka pića.
Plaža: Hotel se nalazi na uređenoj, privatnoj, peščanoj plaži sa marinom, duži neoko 220 m. Gosti hotelamogubezdoplatedakoristeležaljkeisuncobrane.
MS Liberty Cruise 5*
Otkrijte preko 7000 godina egipatske civilizacije na jedinstvenom putovanju jednom od najlepših i najpoznatijih reka na svetu na brodu MS Liberti sa 5*. Sa 66 kabina i 6 predsedničkih apartmana, ima dovoljno prostora za sve goste da se opuste i uživaju u komforu.
Brod sadrži: restoran, lounge bar, diskoteku, otvoreno sunčalište, sunčalište i zagrejani bazen i jacuzzi.
Sve kabine i apartmani su luksuzni, dobro namešteni i opremljeni sledećim sadržajima: privatni balkon, sopstveno kupatilo sa fenom i tuš kabinom, SAT TV, mini bar, sef, klima uređaj.
Usluga pun pansion: doručak, ručak i večera.
Periodi
Periodi: | |||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Pronađenih rezultata: 0
Smeštaj i cene
Din
1€ = 117.06Program putovanja
1. Dan : BEOGRAD – HURGADA: |
Sastanak putnika na aerodromu «Nikola Tesla» dva sata pred predviđeno poletanje aviona. Let sa kompanijom (Air Serbia). Planirano vreme poletanja iz Beograda u 18:30h..Planirano vreme sletanja u 21:55h. Transfer do hotela. Smeštaj u hotel prema hotelskim pravilima.Noćenje. |
2.Dan : HURGADA: |
Doručak. Boravak u hotelu na bazi All inclusive usluge. Mogućnost za neki od brojnih fakultativnih izleta: ronjenje u predivnom ambijentu Crvenog mora, koralno ostrvo, safari... Noćenje. |
3. Dan: HURGADA – LUKSOR – KARNAK |
Doručak( lunch paket).Rani jutarnji odlazak autobusom za Luksor. Ukrcavanje na brod. Ručak. Obilazak istočne obale gde su hram Karnak i Luksor. Povratak na brod. Usluga: pun pansion. Noćenje. |
4. Dan: KRSTARENJE NILOM – DOLINA KRALJEVA |
Doručak. Poseta zapadnoj obali: Memnonovi kolosi, Dolina kraljeva, pogrebni hram kraljice Hatšepsut . Povratak na brod. Ručak. Iplovljavanje i polazak prema Edfu-a. Usluga: pun pansion. Noćenje. |
5. Dan: KRSTARENJE NILOM – EDFU – KOM OMBO – ASUAN |
Doučak. Obilazak Edfu - hrama posvećenog bogu Horusu. Ručak. Krstarenje do Kom Omba. Poseta i obilazak dvojnom Horusovom i Sobekovom hramu iz Ptolomejskog perioda. Nastavak krstarenja do Asuana. Usluga: pun pansion. Noćenje. |
6. Dan : ASUAN – ABU SIMBEL |
Doručak. U ranim jutarnjim časovima obilazak hrama Fila, kao i velike Asuanske brane. Povratak na brod. Usluga: pun pansion. Noćenje. |
7. Dan: ASUAN – HURGADA. |
Doručak. Iskrcavanje sa broda. Transfer do Hurgade, najpoznatijeg letovališta na Crvenom moru. Smeštaj u hotel. Večera. Noćenje.. |
8. Dan: BEOGRAD |
Napuštanje hotela i transfera na aerodrom. Let sa kompanijom (Air Serbia) Planirano vreme poletanja iz Hurgade 22:55 h. Čarter let do Beograda. Planirano vreme sletanja u Beograd u 02:35h. |
• KRSTARENJE SE ORGANIZUJE OD PONEDELJKA I U SKLADU S TIM RASPORED NOĆENJA U HURGADI I KRSTARENJA JE SLEDEĆI: 2 NOĆENJA U HURGADI + 4 NOĆENJA KRSTARENJE + 1 NOĆENJA U HURGADI |
NAČINI PLAĆANJA ARANŽMANA: |
1. 40% prilikom rezervacije, ostatak od 60% najkasnije 10 dana pre putovanja 2. 40% prilikom rezervacije, a ostatak od 60% u jednakim mesečnim ratama čekovima građana BEZ KAMATE najkasnije do: Za polaske od 01.04. do 01.06.2021……….…………....…….15.08.2021. 3. platne kartice (Visa, Dina, Master, Maestro) 4. 40% prilikom rezervacije, a ostatak od 60% do 6 jednakih mesečnih rata BEZ KAMATE – ovaj način plaćanja važi samo za korisnike kreditnih platnih kartica Banke Inteza (Visa, Master i American Express) i direktne prijave i uplate u turističkoj agenciji Viva. 5. potrošački krediti banaka od 3 – 24 meseca, a na osnovu profakture koja mora biti realizovana najkasnije 10 dana pred put. |
NAPOMENE U VEZI FAKULTATIVNIH IZLETA I ULAZNICA: |
• POSTOJI MOGUĆNOST PROPUŠTANJA NEKOG OD OBROKA, PRILIKOM ODLASKA NA FAKULTATIVNE IZLETE. UKOLIKO HOTEL IMA MOGUĆNOST PRIPREME LANČ PAKETA, OBAVEZNO NARUČITI DAN RANIJE, KAO ZAMENU ZA OBROKE KOJI SE PROPUŠTAJU • PRILIKOM ODLASKA NA FAKULTATIVNE IZLETE. PRE POLASKA NA IZLET PODIĆI LANČ PAKET U HOTELU. Fakultativni izleti nisu obavezni deo programa i zavise od broja prijavljenih putnika. Cena se uglavnom sastoji od troškova rezervacije, prevoza, vodiča, ulaznica, organizacije... Termini fakultativnih izleta su promenljivi i zavise od slobodnih termina po lokalitetima, broja prijavljenih putnika i objektivnih okolnosti. Svu odgovornost prilikom izvođenja fakultativnih izleta snosi ino-partner. |
VAŽNA NAPOMENA: |
• Dana 25.08. Vlada Republike Egipat donela je odluku da putnici svih nacionalnosti koji putuju u Egipat (odnosi se na celu teritoriju Republike Egipat) počevši od 01.09.2020. moraju priložiti negativan PCR test prema sledećim kriterijumima: - PCR test ne sme biti stariji od 72 sati od trenutka uzorkovanja; - Deca uzrasta do 5,99 godina u trenutku ulaska u Egipat nisu u obavezi da prilože negativan PCR test • Putnici moraju da popune Formular "Declaration Form" pre ulaska u avion, koji će biti prosleđen putnicima mailom, a biće dostupan i u agenciji. • Zdravstveno putno osiguranje je obavezno i mora imati pokriće za COVID 19 • Obavezno je nošenje zaštitnih maski na aerodromu, tokom trajanja leta u avionu kao i u prevoznom sredstvu na transferu na destinaciji (autobus, minibus, taxi vozilo). Na pasoškoj kontroli putnici su obavezni da skinu masku radi potvrde identiteta. Na pojedinim aerodromima se vrši beskontaktno merenje temperature pre ulaska u avion. • Avio kompanija neće prihvatiti na let putnika koji je COVID pozitivan. U slučaju da se na destinaciji utvrdi da je putnik COVID pozitivan agencija će takvom putniku o njegovom trošku organizovati prevoz i preduzeti sve druge mere kako bi se putnik zbrinuo. • Vreme poletanja aviona određuje avio kompanija u zavisnosti od raspoloživosti aviona. Postoji mogućnost pomeranja predviđenih vremena i to zavisi od avio kompanije. • U slučaju večernjih i noćnih letova postoji mogućnost da se ne stigne na predviđeni obrok. To ne može biti predmet žalbe putnika,jer je činjenično stanje nastupilo usled objektivnih okolnosti na koje organizator putovanja nije mogao da utiče. • Postoji mogućnost da se po dolasku u hotel dobije hladni obrok ili lanč paket (zavisi da li smeštajni objekat ima tu mogućnost). |
Napomene
- - NAPOMENE U VEZI SMEŠTAJA:
- - U hotelske sobe/apartmane se ulazi prvog dana boravka od 14:00 časova (postoji mogućnost ranijeg ulaska), a napuštaju se poslednjeg dana boravka do 09:00 časova. Ukoliko gost želi da zadrži duže sobu , dužan je da izvrši najavu recepciji hotela, kao i da sam plati ovu dodatnu uslugu.
- Svaki hotel ima restoran. Svaka soba ima tuš/WC. Smeštaj iz ove ponude registrovan je, pregledan i standardizovan od strane Nacionalne turističke asocijacije zemlje u kojoj se nalazi. Opis destinacija i smeštaja dostupan je u agenciji ili na web-stranici www.vivatravel.rs
- Opisi hotela su informativnog karaktera i preuzeti su sa web-stranica hotela. Za eventualna odstupanja i kvalitet usluge u okviru hotela organizator putovanja ne snosi odgovornost, jer to isključivo zavisi od hotela
- U većini hotela doručak se služi na bazi švedskog stola, a ručak i večera – klasično usluživanje, u zavisnosti od hotela, izbor između dva ili tri menija (piće nije uključeno u cenu). Uglavnom je zastupljena internacionalna kuhinja
- U pojedinim smeštajnim objektima treći i četvrti krevet mogu biti pomoćni kreveti. Dimenzija i izgled pomoćnog ležaja zavise od hotela, može biti sofa na razvlačenje, ali je uglavnom kao klasičan krevet
- Organizator putovanja ne može da utiče na razmeštaj po sobama, jer to isključivo zavisi od recepcije hotela
- Neki od dopunskih sadržaja smeštajnih objekta su dostupni uz doplatu. Postoji mogućnost odstupanja i promena oko dostupnosti nekih sadržaja, jer isključivo zavise od smeštajnih objekata (npr. sef, parking, mini-bar, TV, klima uređaj...)
- Iako pojedini hoteli imaju svoje plaže, postoji mogućnost da se suncobrani i ležaljke doplaćuju - Prilikom prijavljivanja imena putnika za aranžman, obavezno je navesti datum rođenja deteta koje se najavljuje hotelu. Hotel zadržava pravo da na licu mestanaplati troškove proizašle iz netačno prijavljenih podataka putnika.
- Raspodelu soba vrši isključivo recepcija hotela.Svi vaši dodatni zahtevi i želje biće prosleđeni hotelu, ali agencija ne može da garantuje i realizaciju istih. Garantuje se samo usluga koja je naplaćena.
- Postoji mogućnost da neki od sadržaja hotela trenutno nije u funkciji usled objektivnih okolnosti , zašta organizator ne snosi odgovornost. U hotelima koji uslugu ishrane služe po principu švedskog stola (samoposluživanje) postoji mogućnost da se usled nedovoljnog broja gostiju, posluživanje izvrši na osnovu meni-a, sto se ne smatra promenom aranžmana. Strogo je zabranjeno unošenje hrane i pića u hotelski objekat.
- Postoji mogucnost razlikovanja smestajnih jedinica u izgledu u okviru istog smestajnog objekta
- ALL INCLUSIVE - SVE UKLJUČENO: Molimo Vas da prilikom potpisivanja ugovora, preuzmete i all inclusive koncept za vaš hotel (hoteli zadržavaju pravo promene ALL Inclusive koncepta tokom sezone)
- POMOĆNI KREVET: U najvećem broju objekata je na rasklapanje, drvene ili metalne konstrukcije ili fotelje na rasklapanje, što može značajno uticati na prostor u Vašoj sobi. - KLIMA UREĐAJ: Funkcionisanje klima uređaja zavisi od sezone i poslovne politike hotela. Jačina signala Wi-Fi internet konekcije zavisi od kvaliteta signala koji pruža lokalni provajder kojeg je vlasnik smeštajnog objekta odabrao i od trenutnog broja korisnika na mreži. Organizator putovanja ne može da utiče i nije odgovoran za kvalitet Wi-Fi konekcije
- Usled posledica epidemije COVID-19 pojedini sadržaji hotela neće biti dostupni (Spa centri – masaže, saune, animacije...). - - NAPOMENE:
- - Putnici su dužni da prilikom rezervacije aranžmana dostave ispravan broj mobilnog telefona. Organizator putovanja dva dana pred put šalje obaveštenje o polasku sms porukom. Ukoliko putnik ne dobije sms poruku, dužan je da kontaktira agenciju radi dobijanja tačnih informacija o polasku.
- Jačina signala Wi-Fi internet konekcije zavisi od kvaliteta signala koji pruža lokalni provajder kojeg je vlasnik smeštajnog objekta odabrao i od trenutnog broja korisnika na mreži. Organizator putovanja ne može da utiče i nije odgovoran za kvalitet Wi-Fi konekcije
- Besplatni prtljag – Putnik ima pravo na 1 besplatan prtljag maksimalne tezine 20kg kao i narucni do 5 kg (svaki kilogram preko dozvoljenog se dodatno naplaćuje od strane avio prevoznika).. Nije dozvoljeno imati u ručnom prtljagu oštre predmete (makaze, nož...) i tečnost preko 100 ml
- Dužina trajanja slobodnog vremena za individualne aktivnosti tokom programa putovanja zavisi od objektivnih okolnosti ( npr. dužine trajanja obilazaka, termina polazaka…)
- Za sve informacije date usmenim ili elektronskim putem agencija ne snosi odgovornost. Validan je samo pisani program putovanja istaknut u prostorijama agencije
- Organizator putovanja zadržava pravo promene programa putovanja usled nepredviđenih objektivnih okolnosti (npr. gužva na granicama, gužva u saobraćaju, zatvaranje nekog od lokaliteta predviđenog za obilazak...)
- Potpisnik ugovora o putovanju ili predstavnici grupe putnika obavezni su da sve putnike upoznaju sa ugovorenim programom putovanja, uslovima plaćanja i Opštim uslovima putovanja organizatora putovanja
- Fakultativni izleti nisu obavezni deo programa i zavise od broja prijavljenih putnika. Cena se uglavnom sastoji od troškova rezervacije, prevoza, vodiča, ulaznica, organizacije... Termini fakultativnih izleta su promenljivi i zavise od slobodnih termina po lokalitetima, broja prijavljenih putnika i objektivnih okolnosti
- Rok za prijavu uglavnom zavisi od popunjenosti. Preporuka je da se raspitate o aranžmanu minimum 4 – 8 nedelja pre početka aranžmana.
- Putnici su dužni da provere važnost svojih pasoša pre početka putovanja (važnost pasoša min. 6 meseci od trenutka povratka sa destinacije). - Putnici koji poseduju inostrani pasoš dužni su sami da se informišu kod nadležnog konzulata o uslovima koji važe za odredišnu ili tranzitnu zemlju (vizni, carinski, zdravstveni i dr.) i da sami blagovremeno i uredno obezbede potrebne uslove i isprave
- Preporuka je, da se putnici sa novim crvenim pasošima, informišu o uslovima ulaska u zemlje Evropske unije (potrebna novčana sredstva za boravak, zdravstveno osiguranje, potvrde o smeštaju ...) na web-stranici Delegacije Evropske unije u Srbiji www.europa.rs ili u ambasadi ili konzulatu zemlje u koju putuju. Agencija ne snosi odgovornost u slučaju da pogranične vlasti onemoguće putniku ulaz na teritoriju Evropske unije - - Molimo Vas da pažljivo pročitate Opšte uslove putovanja.
- - Organizator putovanja je Turistička agencija VIVA, licenca OTP br.474/2020, kategorija A25. Uz ovaj program važe Opšti uslovi putovanja organizatora putovanja. Aranžman je rađen na bazi od minimum 4 prijavljenih putnika i usled nedovoljnog broja putnika organizator putovanja ima pravo otkaza putovanja, najkasnije 5 dana pre termina polaska. Organizator putovanja zadržava pravo korekcije ugovorene cene pre početka putovanja usled promene u kursu razmene valute ili promene u tarifama prevoznika i u zakonom predviđenim slučajevima.
- - Cenovnik za program Hurgada i Krstarenje Nilom (Viva sezona 2021, avion, 8 dana) br.1 od 01.04.2021.