Odyssia Hotel
Opis
Odyssia Hotel 3* www.kapetanioshotels.com/odysseia-hotel/the-hotel/
Lokacija: Hotel Odyssia se nalazi 50 m od plaže, u centru Limasola , 70 km od aerodroma. Hotel ima 159 soba.
Hotelska ponuda: recepcija, restoran, taverna, pab, bar pored bazena, bazen, bazen za decu, igralište za decu, teretana, đakuzi, salon lepote, servis za pranje rublja, sef kod recepcije, besplatan wi-fi internet u javnim prostorijama.
Sobe: klima uređaj, SAT TV, mini bar, telefon,wi-fi internet (uz doplatu),set za čaj i kafu, kupatilo, fen, balkon ili terasa. doručak (samoposluživanje, izbor više jela). Postoji mogućnost doplate za polupansion.
Odyssia Hotel |
Periodi
Periodi: | |||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Pronađenih rezultata: 0
Sortiraj po
Smeštaj i cene
Din
1€ = 117.05Program putovanja
1.DAN – BEOGRAD –KIPAR: |
Sastanak putnika na aerodromu “Nikola Tesla”, minimum 2 sata pre poletanja aviona, u holu za međunarodne polaske (proveriti 2 dana ranije tačno mesto sastanka i vreme poletanja aviona). Let za Lranaku avio kompanije Air Serbia ili neke druge avio kompanije prema najpovoljnijoj tarifi i raspoloživosti. Sletanje u Dubai. Transfer do hotela i smeštaj. Noćenje. |
2 – 10. DAN KIPAR: |
Smeštaj na bazi izabranog broja noćenja i usluge. Slobodno vreme za kupanje, odmor, individualne aktivnosti, fakultativne izlete... |
11. DAN KIPAR - BEOGRAD: |
Transfer do aerodroma. Poletanje aviona za Beograd kompanije Air Serbia ili neke druge avio kompanije prema najpovoljnijoj tarifi i raspoloživosti. Sletanje u Beograd. |
NAČINI PLAĆANJA ARANŽMANA: |
1. 60% prilikom rezervacije, ostatak od 40% najkasnije 15 dana pre putovanja 2. 60% prilikom rezervacije, a ostatak od 40% u jednakim mesečnim ratama čekovima građana BAZ KAMATE najkasnije Za polaske od 01.06. do 01.10.2022…………….……. 15.12.2022. Za polaske od 01.02. do 01.05.2022…………………. 15.06.2022. 3. Platne kartice (Visa, Dina, Master, Maestro) 4. 60% prilikom rezervacije, a ostatak od 40% do 12 jednakih mesečnih rata BEZ KAMATE – ovaj način plaćanja važi samo za korisnike kreditnih platnih kartica Banke Inteza (Visa, Master i American Express) i direktne prijave i uplate u turističkoj agenciji Viva. |
POSEBNI USLOVI OTKAZA: |
U slučaju da putnik otkaže ugovor o putovanju: do 34 dana pre početka putovanja (od momenta rezervacije i ugovaranja aranžmana) - zadržava se 400 EUR po osobi (na ime troškova izdavanja avio karte i/ili troškova smeštaja) od 33 dana do 21 dan pre početka putovanja (od momenta rezervacije i ugovaranja aranžmana) - zadržava se 75% ukupne cene aranžmana (na ime troškova izdavanja avio karte i/ili troškova smeštaja) od 20 dana pre početka putovanja do 1 dan (pre početka putovanja od momenta rezervacije i ugovaranja aranžmana), kao i na dan putovanja - zadržava se 100% od ukupne cene aranžmana (na ime troškova izdavanja avio karte i troškova smeštaja) Svaka promena rezervacije po ovom cenovniku (imena ili prezimena putnika, datuma polaska na putovanje ili povratka sa putovanja, promena smeštajnog objekta kao i tipa i strukture sobe) smatra se otkazom aranžmana od strane putnika, i podleže troškovima po posebnim uslovima otkaza aranžmana ovog programa. Nova rezervacija će se vršiti po aktuelnim i objavljenim cenama koje važe na dan nove rezervacije. |
KOVID USLOVI ULASKA U ZEMLJU /DRŽAVLJANI SRBIJE/ |
Putnici stariji od 18 godina koji su vakcinisani sa tri doze tzv. busterom ili su preležali bolest Kovid-19 nisu u obavezi da se testiraju pre polaska na put ukoliko poseduju odgovarajući EU sertifikat o vakcinisanju ili preležanoj bolesti izdat od nadležnih organa države EU ili bilo koje treće zemlje. Kada je reč o sertifikatu o preležanoj bolesti, ne bi trebalo da je prošlo više od 180 dana od pozitivnog rezultata, da bi putnik bio izuzet od ispunjavanja relevantnih uslova. Nevakcinisani putnici su dužni da imaju negativan PCR test ne stariji od 72 sata pre putovanja ili rapid test ne stariji od 24 sata, kao i da urade PCR test po dolasku na kiparski aerodrom o svom trošku. Svi putnici su u obavezi da elektronski popune propusnicu (Cyprus Flight Pass) 48 sata pre leta na https://www.cyprusflightpass.gov.cyUSLOVI ULASKA U ZEMLJU /DRŽAVLJANI SRBIJE/ Putnici koji nisu državljani Srbije u obavezi su da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju kao i zemalja kroz koje prolaze. Diplomatski i službeni pasoši: Viza nije potrebna za boravak do 90 dana Obični pasoši i druge putne isprave: Viza nije potrebna za boravak do 90 dana Napomena: Za nosioca putnog lista u tranzitu neophodna je viza |
Napomene
- - NAPOMENE U VEZI SMEŠTAJA:
- - U hotelske sobe/apartmane se ulazi prvog dana boravka od 14:00 časova (postoji mogućnost ranijeg ulaska), a napuštaju se poslednjeg dana boravka do 09:00 časova. Ukoliko gost želi da zadrži duže sobu, dužan je da izvrši najavu recepciji hotela, kao i da sam plati ovu dodatnu uslugu.
- Svaki hotel ima restoran. Svaka soba ima tuš/WC. Smeštaj iz ove ponude registrovan je, pregledan i standardizovan od strane Nacionalne turističke asocijacije zemlje u kojoj se nalazi. Opis destinacija i smeštaja dostupan je u agenciji ili na web-stranici www.vivatravel.rs
- Opisi hotela su informativnog karaktera i preuzeti su sa web-stranica hotela. Za eventualna odstupanja i kvalitet usluge u okviru hotela organizator putovanja ne snosi odgovornost, jer to isključivo zavisi od hotela
- U većini hotela doručak se služi na bazi švedskog stola, a ručak i večera – klasično usluživanje, u zavisnosti od hotela, izbor između dva ili tri menija (piće nije uključeno u cenu). Uglavnom je zastupljena internacionalna kuhinja
- U pojedinim smeštajnim objektima treći i četvrti krevet mogu biti pomoćni kreveti. Dimenzija i izgled pomoćnog ležaja zavise od hotela, može biti sofa na razvlačenje, ali je uglavnom kao klasičan krevet
- Organizator putovanja ne može da utiče na razmeštaj po sobama, jer to isključivo zavisi od recepcije hotela
- Neki od dopunskih sadržaja smeštajnih objekta su dostupni uz doplatu. Postoji mogućnost odstupanja i promena oko dostupnosti nekih sadržaja, jer isključivo zavise od smeštajnih objekata (npr. sef, parking, mini-bar, TV, klima uređaj...)
- Iako pojedini hoteli imaju svoje plaže, postoji mogućnost da se suncobrani i ležaljke doplaćuju
- Prilikom prijavljivanja imena putnika za aranžman, obavezno je navesti datum rođenja deteta koje se najavljuje hotelu. Hotel zadržava pravo da na licu mesta naplati troškove proizašle iz netačno prijavljenih podataka putnika.
- Raspodelu soba vrši isključivo recepcija hotela. Svi vaši dodatni zahtevi i želje biće prosleđeni hotelu, ali agencija ne može da garantuje i realizaciju istih. Garantuje se samo usluga koja je naplaćena.
- Postoji mogućnost da neki od sadržaja hotela trenutno nije u funkciji usled objektivnih okolnosti, zašta organizator ne snosi odgovornost. U hotelima koji uslugu ishrane služe po principu švedskog stola (samoposluživanje) postoji mogućnost da se usled nedovoljnog broja gostiju, posluživanje izvrši na osnovu meni-a, sto se ne smatra promenom aranžmana. Strogo je zabranjeno unošenje hrane i pića u hotelski objekat.
- Postoji mogucnost razlikovanja smestajnih jedinica u izgledu u okviru istog smestajnog objekta
- ALL INCLUSIVE - SVE UKLJUČENO: Molimo Vas da prilikom potpisivanja ugovora, preuzmete i all inclusive koncept za vaš hotel (hoteli zadržavaju pravo promene ALL Inclusive koncepta tokom sezone)
- POMOĆNI KREVET: U najvećem broju objekata je na rasklapanje, drvene ili metalne konstrukcije ili fotelje na rasklapanje, što može značajno uticati na prostor u Vašoj sobi.
- KLIMA UREĐAJ: Funkcionisanje klima uređaja zavisi od sezone i poslovne politike hotela. Jačina signala Wi-Fi internet konekcije zavisi od kvaliteta signala koji pruža lokalni provajder kojeg je vlasnik smeštajnog objekta odabrao i od trenutnog broja korisnika na mreži. Organizator putovanja ne može da utiče i nije odgovoran za kvalitet Wi-Fi konekcije
- Usled posledica epidemije COVID-19 pojedini sadržaji hotela neće biti dostupni (Spa centri – masaže, saune, animacije...) - - Molimo Vas da pažljivo pročitate Opšte uslove putovanja
- - ZA OVAJ PROGRAM NE POSTOJI MINIMUM PUTNIKA ZA REALIZACIJU. PROGRAM PUTOVANJA I OPŠTI USLOVI PUTOVANJA sastavni deo ugovora i obavezujuće su za obe ugovorne strane. KRAJNJI ROK ZA OBAVEŠTAVANJE PUTNIKA ZA SLUČAJ OTKAZIVANJA ILI PROMENE PROGRAMA PUTOVANJA OD STRANE AGENCIJE JE 5 DANA PRE POČETKA PUTOVANJA.
- - Organizator putovanja je Turistička agencija VIVA, licenca OTP 63/2021, katetorija A. Uz ovaj program važe Opšti uslovi putovanja Turističke agencije VIVA. Organizator putovanja zadržava pravo korekcije ugovorene cene pre početka putovanja usled promene u kursu razmene valute ili promene u tarifama prevoznika i u zakonom predviđenim slučajevima
- - Cenovnik br. 1 od 05.03.2022.