Swiss Inn Hurghada Resort (Ex Hilton)
Opis
LUX HOTEL - Najlepša plaža!
- GRATIS smeštaj za 2 dece (prvo dete do 12 godina, drugo do 7 god.)
Lokacija: Nalazi se na kraju šetališta Memše, na 7 km od aerodroma.
Smeštaj: Sastoji se od glavne dvospratne zgrade u kojoj se nalazi recepcija, šest trospratnih zgrada i kompleksom dvospratnih vila. Hotel u svom sastavu ima standard, premium i deluxe sobe. Sve smeštajne jedinice poseduju: klima uređaj, TV, sef (na recepciji), terasa/balkon.
Sadržaji: Recepcija, lift, lobi, menjačnica, glavni restoran “Pebbles”, 3 bazena (1 dečiji), 3 a la carte restorana, bar na bazenu, lobi bar, besplatan wi-fi dostupan u delu kod recepcije, mini klub za decu, mini disko za decu, igralište za decu, unutrašnji bazen, teretana, aqua park, ping pong, teren za fudbal, teren za odbojku na plaži, Uz doplatu: a la carte restoran “La Casa”, bankomat, prodavnice, usluge pranja i peglanja veša, šiša, Spa tretmani, room service, sportovi na vodi, salon lepote, usluge čuvanja dece, usluge masaže, doktor i apoteka.
Usluga: All Inclusive, sve uključeno prema hotelskim pravilima. Doručak, ručak i večera (izbor više jela po hotelskim pravilima). Hrana se služi u glavnom restoranu Pebbles kao i u a la cart restoranima (Italian and Fish gde gosti naknadno plaćaju obroke ili imaju određeni popust). Gosti mogu koristiti pića u barovima: lobby, beach, pool, sport i oriental. Doručak se služi od 06:30 do 11:00, kasni doručak od 11:00 do 13:00, ručak od 13:00 do 15:00, popodnevna užina od 13:00 do 17:00, sladoled od 14:00 do 16:00, večera od 18:30 do 22:30, kasna večera od 22:30 do 24:00. Za decu je dostupan dečiji meni. Dodatno se plaćaju: espresso, turska kafa, kokteli i uvozna alkoholna pića, a la carte restoran, hrana van predviđenih termina, u restoranima gde se konzumacija plaća i sve ono što nije pomenuto. Za vreme obroka gosti mogu konzumirati i određena pića bez doplate, po principu samoposluživanja. Sva pića van glavnog hotelskog restorana služe se u plastičnim čašama. Pića koja su obuhvaćena ovom uslugom predstavljaju: određena domaća alkoholna i bezalkoholna pića, na određenom mestu u predviđeno vreme, i to: voda sa dispanzera, sokovi, voda, filter kafa, čaj, pivo, vino i žestoka pića.
Plaža: Hotel se nalazi na uređenoj, privatnoj, peščanoj plaži sa marinom, dužine oko 220 m. Gosti hotela mogu bez doplate da koriste ležaljke i suncobrane.
* Lokaciju hotela možete pogledati na linku HURGADA - HOTELI
Ovaj smeštaj se nalazi u sledećim aranžmanima
Periodi
Periodi: | |||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Pronađenih rezultata: 0
Smeštaj i cene
Din
1€ = 117.05Program putovanja
1. dan BEOGRAD – HURGADA |
Sastanak putnika na aerodromu “Nikola Tesla”, minimum 2 sata pre poletanja aviona, u holu za međunarodne polaske (proveriti 2 dana ranije tačno mesto sastanka i vreme poletanja aviona). Let JU 9380 (Air Serbia) za polaske 18.06.,28.06.,08.07.,18.07.,28.07.,07.08.,17.08.,27.08. i 06.09.. Planirano vreme poletanja iz Beograda u 13:30h. Prevoz avionom (čarter let) na relaciji Beograd – Hurgada. Planirano vreme sletanja u 16:50h. Transfer do izabranog smeštaja. Let JU 9382 za polaske 11.06.,21.06.,01.07.,12.07.,22.07.,02.08.,12.08.,23.08. i 02.09.. Planirano vreme poletanja iz Beograda u 04:00h. Prevoz avionom (čarter let) na relaciji Beograd – Hurgada. Planirano vreme sletanja u 07:20h. Transfer do izabranog smeštaja. |
2. –11.dan/ 12. dan HURGADA |
Smeštaj na bazi 10/11 noćenja u odabranom hotelu na bazi odabrane usluge. Slobodno vreme za kupanje, odmor, individualne aktivnosti, fakultativne izlete... |
10. dan/11. dan HURGADA – BEOGRAD |
Napuštanje smeštaja. Slobodno vreme do transfera na aerodrom. Let JU 9381(Air Serbia) za polaske18.06.,28.06.,08.07.,18.07.,28.07.,07.08.,17.08.,27.08.,06.09. i 16.09.. Planirano vreme poletanja iz Hurgade 17:40h. Čarter let do Beograda. Planirano vreme sletanja u Beograd u 21:10h. Let JU 9383 za polaske 11.06.,21.06.,01.07.,12.07.,22.07.,02.08.,12.08.,23.08.,02.09. i 12.09.. Planirano vreme poletanja iz Hurgade 08:10h. Čarter let do Beograda. Planirano vreme sletanja u Beograd u 11:40h Kraj aranžmana. |
POPUSTI: |
• deca od 0 – 2 godine u pratnji dve punoplatežne osobe placaju samo egipatsku taxu 25 € ( nemaju sedište u avionu, nemaju krevet ). • deca od 2 – 12 godina u PRATNJI DVE PUNOPLATEŽNE OSOBE plaćaju iznos naznačen u tabeli(ukoliko u tabeli nije drugačije naglašeno) |
POLASCI IZ DRUGIH MESTA (mora se najaviti prilikom rezervacije aranžmana): |
• Doplata za povratni prevoz iz Subotice – 35 € (polazak sa parkinga kod radničkog univerziteta) • Doplata za povratni prevoz iz Novog Sada – 20 € (polazak sa parkinga kod železničke stanice) |
NAČINI PLAĆANJA ARANŽMANA: |
1. 40% prilikom rezervacije, ostatak od 60% najkasnije 10 dana pre putovanja 2. 40% prilikom rezervacije, a ostatak od 60% u jednakim mesečnim ratama čekovima građana BEZ KAMATE najkasnije do 15.12.2020. 3. platne kartice (Visa, Dina, Master, Maestro) 4. 40% prilikom rezervacije, a ostatak od 60% do 6 jednakih mesečnih rata BEZ KAMATE – ovaj način plaćanja važi samo za korisnike kreditnih platnih kartica Banke Inteza (Visa, Master i American Express), korisnike kreditnih platnih kartica Komercijalne banke (Visa, Master i Dina) i direktne prijave i uplate u turističkoj agenciji Viva. 5. potrošački krediti banaka od 3 – 24 meseca, a na osnovu profakture koja mora biti realizovana najkasnije 10 dana pred put. |
NAPOMENE U VEZI FAKULTATIVNIH IZLETA I ULAZNICA: |
• POSTOJI MOGUĆNOST PROPUŠTANJA NEKOG OD OBROKA, PRILIKOM ODLASKA NA FAKULTATIVNE IZLETE UKOLIKO HOTEL IMA MOGUĆNOST PRIPREME LANČ PAKETA, OBAVEZNO NARUČITI DAN RANIJE, KAO ZAMENU ZA OBROKE KOJI SE PROPUŠTAJU • PRILIKOM ODLASKA NA FAKULTATIVNE IZLETE. PRE POLASKA NA IZLET PODIĆI LANČ PAKET U HOTELU. Fakultativni izleti nisu obavezni deo programa i zavise od broja prijavljenih putnika. Cena se uglavnom sastoji od troškova rezervacije, prevoza, vodiča, ulaznica, organizacije... Termini fakultativnih izleta su promenljivi i zavise od slobodnih termina po lokalitetima, broja prijavljenih putnika i objektivnih okolnosti. Svu odgovornost prilikom izvođenja fakultativnih izleta snosi ino-partner. |
VAŽNA NAPOMENA: |
Vreme poletanja aviona određuje avio kompanija u zavisnosti od raspoloživosti aviona. Postoji mogućnost pomeranja predviđenih vremena i to zavisi od avio kompanije. U slučaju večernjih i noćnih letova postoji mogućnost da se ne stigne na predviđeni obrok. To ne može biti predmet žalbe putnika, jer je činjenično stanje nastupilo usled objektivnih okolnosti na koje organizator putovanja nije mogao da utiče. Postoji mogućnost da se po dolasku u hotel dobije hladni obrok ili lanč paket (zavisi da li smeštajni objekat ima tu mogućnost). |
Napomene
- - NAPOMENE U VEZI SMEŠTAJA:
- - U hotelske sobe/apartmane se ulazi prvog dana boravka od 14:00 časova (postoji mogućnost ranijeg ulaska), a napuštaju se poslednjeg dana boravka do 09:00 časova. Ukoliko gost želi da zadrži duže sobu , dužan je da izvrši najavu recepciji hotela, kao i da sam plati ovu dodatnu uslugu.
- Svaki hotel ima restoran. Svaka soba ima tuš/WC. Smeštaj iz ove ponude registrovan je, pregledan i standardizovan od strane Nacionalne turističke asocijacije zemlje u kojoj se nalazi. Opis destinacija i smeštaja dostupan je u agenciji ili na web-stranici www.vivatravel.rs
- Opisi hotela su informativnog karaktera i preuzeti su sa web-stranica hotela. Za eventualna odstupanja i kvalitet usluge u okviru hotela organizator putovanja ne snosi odgovornost, jer to isključivo zavisi od hotela
- U većini hotela doručak se služi na bazi švedskog stola, a ručak i večera – klasično usluživanje, u zavisnosti od hotela, izbor između dva ili tri menija (piće nije uključeno u cenu). Uglavnom je zastupljena internacionalna kuhinja
- U pojedinim smeštajnim objektima treći i četvrti krevet mogu biti pomoćni kreveti. Dimenzija i izgled pomoćnog ležaja zavise od hotela, može biti sofa na razvlačenje, ali je uglavnom kao klasičan krevet
- Organizator putovanja ne može da utiče na razmeštaj po sobama, jer to isključivo zavisi od recepcije hotela
- Neki od dopunskih sadržaja smeštajnih objekta su dostupni uz doplatu. Postoji mogućnost odstupanja i promena oko dostupnosti nekih sadržaja, jer isključivo zavise od smeštajnih objekata (npr. sef, parking, mini-bar, TV, klima uređaj...)
- Iako pojedini hoteli imaju svoje plaže, postoji mogućnost da se suncobrani i ležaljke doplaćuju
- Prilikom prijavljivanja imena putnika za aranžman, obavezno je navesti datum rođenja deteta koje se najavljuje hotelu. Hotel zadržava pravo da na licu mesta naplati troškove proizašle iz netačno prijavljenih podataka putnika.
- Raspodelu soba vrši isključivo recepcija hotela.Svi vaši dodatni zahtevi i želje biće prosleđeni hotelu, ali agencija ne može da garantuje i realizaciju istih. Garantuje se samo usluga koja je naplaćena.
- Postoji mogućnost da neki od sadržaja hotela trenutno nije u funkciji usled objektivnih okolnosti , zašta organizator ne snosi odgovornost. U hotelima koji uslugu ishrane služe po principu švedskog stola ( samoposluživanje) postoji mogućnost da se usled nedovoljnog broja gostiju, posluživanje izvrši na osnovu meni-a, sto se ne smatra promenom aranžmana. Strogo je zabranjeno unošenje hrane i pića u hotelski objekat.
- Postoji mogucnost razlikovanja smestajnih jedinica u izgledu u okviru istog smestajnog objekta
- ALL INCLUSIVE - SVE UKLJUČENO: Molimo Vas da prilikom potpisivanja ugovora, preuzmete i all inclusive koncept za vaš hotel (hoteli zadržavaju pravo promene ALL Inclusive koncepta tokom sezone)
- POMOĆNI KREVET: U najvećem broju objekata je na rasklapanje, drvene ili metalne konstrukcije ili fotelje na rasklapanje, što može značajno uticati na prostor u Vašoj sobi.
- KLIMA UREĐAJ: Funkcionisanje klima uređaja zavisi od sezone i poslovne politike hotela. Jačina signala Wi-Fi internet konekcije zavisi od kvaliteta signala koji pruža lokalni provajder kojeg je vlasnik smeštajnog objekta odabrao i od trenutnog broja korisnika na mreži. Organizator putovanja ne može da utiče i nije odgovoran za kvalitet Wi-Fi konekcije. - - NAPOMENE:
- - Putnici su dužni da prilikom rezervacije aranžmana dostave ispravan broj mobilnog telefona. Organizator putovanja dva dana pred put šalje obaveštenje o polasku sms porukom. Ukoliko putnik ne dobije sms poruku, dužan je da kontaktira agenciju radi dobijanja tačnih informacija o polasku.
- Jačina signala Wi-Fi internet konekcije zavisi od kvaliteta signala koji pruža lokalni provajder kojeg je vlasnik smeštajnog objekta odabrao i od trenutnog broja korisnika na mreži. Organizator putovanja ne može da utiče i nije odgovoran za kvalitet Wi-Fi konekcije
- Besplatni prtljag – Putnik ima pravo na 1 besplatan prtljag maksimalne tezine 20kg kao i na rucni do 5 kg (svaki kilogram preko dozvoljenog se dodatno naplaćuje od strane avio prevoznika).. Nije dozvoljeno imati u ručnom prtljagu oštre predmete (makaze, nož...) i tečnost preko 100 ml
- Dužina trajanja slobodnog vremena za individualne aktivnosti tokom programa putovanja zavisi od objektivnih okolnosti ( npr. dužine trajanja obilazaka, termina polazaka…)
- Za sve informacije date usmenim ili elektronskim putem agencija ne snosi odgovornost. Validan je samo pisani program putovanja istaknut u prostorijama agencije
- Organizator putovanja zadržava pravo promene programa putovanja usled nepredviđenih objektivnih okolnosti (npr. gužva na granicama, gužva u saobraćaju, zatvaranje nekog od lokaliteta predviđenog za obilazak...)
- Potpisnik ugovora o putovanju ili predstavnici grupe putnika obavezni su da sve putnike upoznaju sa ugovorenim programom putovanja, uslovima plaćanja i Opštim uslovima putovanja organizatora putovanja
- Fakultativni izleti nisu obavezni deo programa i zavise od broja prijavljenih putnika. Cena se uglavnom sastoji od troškova rezervacije, prevoza, vodiča, ulaznica, organizacije... Termini fakultativnih izleta su promenljivi i zavise od slobodnih termina po lokalitetima, broja prijavljenih putnika i objektivnih okolnosti
- Rok za prijavu uglavnom zavisi od popunjenosti. Preporuka je da se raspitate o aranžmanu minimum 4 – 8 nedelja pre početka aranžmana.
- Putnici su dužni da provere važnost svojih pasoša pre početka putovanja ( važnost pasoša min. 6 meseci od trenutka povratka sa destinacije).
- Putnici koji poseduju inostrani pasoš dužni su sami da se informišu kod nadležnog konzulata o uslovima koji važe za odredišnu ili tranzitnu zemlju (vizni, carinski, zdravstveni i dr.) i da sami blagovremeno i uredno obezbede potrebne uslove i isprave
- Preporuka je, da se putnici sa novim crvenim pasošima, informišu o uslovima ulaska u zemlje Evropske unije (potrebna novčana sredstva za boravak, zdravstveno osiguranje, potvrde o smeštaju ...) na web-stranici Delegacije Evropske unije u Srbiji www.europa.rs ili u ambasadi ili konzulatu zemlje u koju putuju. Agencija ne snosi odgovornost u slučaju da pogranične vlasti onemoguće putniku ulaz na teritoriju Evropske unije - - Molimo Vas da pažljivo pročitate Opšte uslove putovanja
- - Organizator putovanja je Turistička agencija VIVA, licenca OTP br.14/2020 kategorija A 40. Uz ovaj program važe Opšti uslovi putovanja Turističke agencije VIVA. Aranžman je rađen na bazi od minimum 120 prijavljenih putnika i usled nedovoljnog broja putnika organizator putovanja ima pravo otkaza putovanja, najkasnije 5 dana pre termina polaska. Organizator putovanja zadržava pravo korekcije ugovorene cene pre početka putovanja usled promene u kursu razmene valute ili promene u tarifama prevoznika i u zakonom predviđenim slučajevima.
- - Cenovnik za Hurgadu(10 I 11 noćenja, avion, leto 2020) br. 28 od 04.05.2020.