Steigenberger Al Dau Beach
Opis
- GRATIS smeštaj za 1 dete do 12 godina
Lokacija: Hotel je udaljen oko 5km od centra Hurgade, u novom turističkom delu Memša pored šetačke zone i oko 4km od aerodroma. Spada u najluksuznije hotele u Hurgadi.
Plaža: Hotel poseduje privatnu peščanu plažu dužine 400m sa besplatnom upotrebom ležaljki i suncobrana. Jedan manji deo je sa koralnim grebenom, koji privlači veliki broj zaljubljenika u podvodni svet, a veći deo je lepo uređena kupališna zona sa plitkom vodom.
Smeštaj: Hotel raspolaže sa ukupno 388 prostranih soba podeljenih u nekoliko kategorija: 339 standardnih i deluxe soba, 25 Elite soba, 4 junior suite-, 2 Executive suite-a, 7 Deluxe suite-a, 2 Spa suite-a, 1 Presidental suite i 2 ekskluzivne vile sa po 4 sobe u svakoj. Sve sobe imaju kupatilo sa kadom i tušem, fen za sušenje kose, bade mantil i papuče, Wifi internet, individualni klima uredaj, LCD Sat TV, mini bar, ketler za kafu i čaj, elektronski sef, telefon, prostor za sedenje, balkon.
Standardne sobe imaju pogled na šetalište, deluxe sobe su sa pogledom na more,dok su Elite sobe okrenute ka golf terenu i nude takođe pogled na more i određene pogodnosti u odnosu na standardne i deluxe sobe. Navedeni tipovi soba su površine oko 50m2 uključujići i balkon.
Family sobe imaju pogled more, površine oko 55 m2 , prostranije su od standardnih i deluxe soba i imaju mesta za dva dodatna ležaja (u tom slucaju nema dela za sedenje).
Elite family sobe, sve sa pogledom na more (55 m2) uključujući balkon, prostranije su od standardnih i deluxe soba i imaju mesta za dva dodatna ležaja (u tom slucaju nema dela za sedenje), podrazumevaju određene beneficije poput personalizovanog check in/out-a, besplatan ulaz u Spa centar...
Executive suite, površine oko 59 m2 ( uključujući balkon) imaju direktan pogled na more, dodatne beneficije.
Junior suite površine oko 74 m2 (uključujući balkon), sa pogledom na more imaju prostran dnevni boravak kao i dodatne beneficije u odnosu na standardne/deluxe sobe.
Deluxe apartman površine oko 142 m2 (uključujući balkon), ima odvojenu spavaću sobu i dnevni boravak, gledaju na more, 2 terase/balkona i dodatne beneficije.
Sadržaj: Gostima su na raspolaganju: recepcija, lobi, menjačnica/bankomat, glavni restoran „Tamarind“, restoran-bar „Alexanders“, restoran-bar na bazenu „Bwala“, „Tanga“ restoran-bar na plaži, „S Square“-3 azijska restorana, „Karibu“ lobi bar, „Ukumbi“ kafe, bar “Juisi”, “Shangalulu” bar i pab, “Dewan” kafe, spoljašnji bazen, bazen sa morskom vodom (greje se zimi), dečji bazen (greje se zimi), lazy river, Spa centar -tursko kupatilo, jacuzzi, saune, đakuzi sa morskom vodom, fitness centar, aerobik, golf teren, ronjenje, banana boat, kanu, pedalina, skijanje na vodi, jedrenje, stoni tenis, stoni fudbal, pikado, bilijar, animacioni programi, dečji klub Simba (4-12 god.), besplatan WiFi internet u javnim delovima hotela, frizerski salon, prodavnice na Al Dau promenadi, doktor na poziv, usluge pranja veša, konferencijska sala, biznis centar .
Usluga: Usluga u hotelu je All Inclusive – doručak, ručak, večera (samoposluživanje – izbor više jela, po hotelskim pravilima). U konceptu su i lokalna alkoholna i bezalkoholna pića, kafa (Espresso, Cappuccino, Nescafe), noćne užine i a la carte restorani jednom u toku boravka uz prethodnu rezervaciju. Hotel u ponudi ima nekoliko restorana – glavni restoran Tamarind, Alex Beach Club, Tanga Lebanese Beach Restaurant&Bar, Bwala Pool Restourant&Bar. Hotel ima i nekoliko barova – Karibu, Ukumbi café, Dewan café (Oriental Shisha corner), Bwala, Tanga. Gostima su na raspolaganju i tri azijska restorana na Al Dau promenadi – Sushi, Sumo House i Samurai (besplatni jednom u toku boravka uz prethodnu rezervaciju).
Dodatno se plaćaju: ceđeno voće, turska kafa, kokteli i uvozna alkoholna pića, a la carte restorani, hrana van predviđenih termina, u restoranima gde se konzumacija plaća i sve ono što nije pomenuto. Za vreme obroka gosti mogu konzumirati i određena pića bez doplate, po principu samoposluživanja. Sva pića van glavnog hotelskog restorana služe se u plastičnim čašama.
* Lokaciju hotela možete pogledati na linku HURGADA - HOTELI
www.steigenbergeraldaubeach.com
Ovaj smeštaj se nalazi u sledećim aranžmanima
Periodi
Periodi: | |||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Pronađenih rezultata: 0
Smeštaj i cene
Din
1€ = 117.06Program putovanja
1. dan BEOGRAD – HURGADA |
Sastanak putnika na aerodromu “Nikola Tesla”, minimum 2 sata pre poletanja aviona, u holu za međunarodne polaske. Tačno vreme poletanja aviona iz Beograda proveriti 2 dana ranije. Prevoz avionom (čarter let) na relaciji Beograd – Hurgada. Sletanje u Hurgadu i transfer do izabranog smeštaja. |
2. – 5.dan HURGADA |
Smeštaj na bazi 5 noćenja u odabranom hotelu na bazi odabrane usluge. Slobodno vreme za kupanje, odmor, individualne aktivnosti, fakultativne izlete... |
6. dan HURGADA – BEOGRAD |
Napuštanje smeštaja. Slobodno vreme do transfera na aerodrom. Čarter let do Beograda. Kraj aranžmana. |
NAPOMENE U VEZI FAKULTATIVNIH IZLETA I ULAZNICA: |
• POSTOJI MOGUĆNOST PROPUŠTANJA NEKOG OD OBROKA, PRILIKOM ODLASKA NA FAKULTATIVNE IZLETE. UKOLIKO HOTEL IMA MOGUĆNOST PRIPREME LANČ PAKETA, OBAVEZNO NARUČITI DAN RANIJE, KAO ZAMENU ZA OBROKE KOJI SE PROPUŠTAJU • PRILIKOM ODLASKA NA FAKULTATIVNE IZLETE. PRE POLASKA NA IZLET PODIĆI LANČ PAKET U HOTELU. • Fakultativni izleti nisu obavezni deo programa i zavise od broja prijavljenih putnika. Cena se uglavnom sastoji od troškova rezervacije, prevoza, vodiča, ulaznica, organizacije... Termini fakultativnih izleta su promenljivi i zavise od slobodnih termina po lokalitetima, broja prijavljenih putnika i objektivnih okolnosti. Svu odgovornost prilikom izvođenja fakultativnih izleta snosi ino-partner. |
NAČINI PLAĆANJA ARANŽMANA: |
1. 30% prilikom rezervacije, ostatak od 70% najkasnije 10 dana pre putovanja 2. 30% prilikom rezervacije, a ostatak od 70% u jednakim mesečnim ratama čekovima građana BAZ KAMATE najkasnije do 15.12.2022. 3. platne kartice (Visa, Dina, Master, Maestro, American Express) 4. 30% prilikom rezervacije, a ostatak od 70% do 12 jednakih mesečnih rata BEZ KAMATE – ovaj način plaćanja važi samo za korisnike kreditnih platnih kartica Banke Intesa (Visa, Master i American Express) i direktne prijave i uplate u turističkoj agenciji Viva |
Napomene
- - VAŽNA NAPOMENA:
- - Od 26.06.2021.za ulazak u Egipat nije potrebannegativan PCR test za sve revakcinisane putnike svim vakcinama odobrenim od strane SZO, uz uslov da je od revakcinacije prošlo minimum 14 dana uz priloženu Potvrdu o vakcinaciji ili Zeleni digitalni sertifikat.
- Za decu do 5,99 godina starosti nije potreban negativan PCR test.
- Za decu stariju od 6 godina, kao i za sve putnike koji nisu vakcinisani neophodan je negativan PCR test koji ne sme biti stariji od od 72h. Testiranje je moguće i prilikom sletanja u Egipat na aerodromupo ceni od 30$ u skladu sa protokolima ove zemlje. Putnici koji odluče da se testiraju u Hurgadi na aerodromu, u obavezi su da nakon čekiranja u hotelu 24h ne napuštaju sobu.
- Putnici moraju da popune Formular "Declaration Form" pre ulaska u avion, koji će biti prosleđen putnicima mailom, a biće dostupan i u agenciji.
- Zdravstveno putno osiguranje je obavezno i mora imati pokriće za COVID 19
- Obavezno je nošenje zaštitnih maski na aerodromu, tokom trajanja leta u avionu kao i u prevoznom sredstvu na transferu na destinaciji (autobus, minibus, taxi vozilo). Na pasoškoj kontroli putnici su obavezni da skinu masku radi potvrde identiteta. Na pojedinim aerodromima se vrši beskontaktno merenje temperature pre ulaska u avion.
- Avio kompanija neće prihvatiti na let putnika koji je COVID pozitivan. U slučaju da se na destinaciji utvrdi da je putnik COVID pozitivan agencija će takvom putniku o njegovom trošku organizovati prevoz i preduzeti sve druge mere kako bi se putnik zbrinuo.
- UslovI za povratak u zemlju su sledeći: 1. Licima koja u Republiku Srbiju dolaze iz država sa nepovoljnom epidemiološkom situacijom, iz svih država sveta, dozvoljen je ulazak u Republiku Srbiju pod uslovom da poseduju negativan PCR test na prisustvo virusa SARS-CoV-2, izdat od strane referentne laboratorije države iz koje dolaze, odnosno ulaze u Republiku Srbiju, ne stariji od 48 časova od datuma izdavanja rezultata. Ova odredba se ne primenju na lica koja su potpuno vakcinisana (vakcinisani sa dve doze) u Republici Srbiji i koja o tome poseduju potvrdu izdatu od strane zdravstvene ustanove, odnosno organa; 2. Putnici koji imaju državljanstvo Republike Srbije koji ne obezbede negativan test ne stariji od 48 sati, moraju biti u kućnoj izolaciji u periodu od 10 dana od datuma povratka sa putovanja; 3. Putnici koji imaju državljanstvo Republike Srbije koji ne obezbede negativan test ne stariji od 48 sati, mogu se testirati na lični zahtev po povratku u Srbiju i u slučaju negativnog PCR testa ne moraju biti u kućnoj izolaciji. Testiranje je moguće i u Hurgadi pre povratka (obratiti se predstavniku na destinaciji) i iznosi oko 30$(cene su podložne promeni i zavise isključivo od odluka Egipatskih vlasti).
- Vreme poletanja aviona određuje avio kompanija u zavisnosti od raspoloživosti aviona. Postoji mogućnost pomeranja predviđenih vremena i to zavisi od avio kompanije.
- U slučaju večernjih i noćnih letova postoji mogućnost da se ne stigne na predviđeni obrok. To ne može biti predmet žalbe putnika,jer je činjenično stanje nastupilo usled objektivnih okolnosti na koje organizator putovanja nije mogao da utiče.
- Postoji mogućnost da se po dolasku u hotel dobije hladni obrok ili lanč paket (zavisi da li smeštajni objekat ima tu mogućnost).
- Vreme poletanja aviona određuje avio kompanija u zavisnosti od raspoloživosti aviona. Postoji mogućnost pomeranja predviđenih vremena i to zavisi od avio kompanije.
- U slučaju večernjih i noćnih letova postoji mogućnost da se ne stigne na predviđeni obrok. To ne može biti predmet žalbe putnika, jer je činjenično stanje nastupilo usled objektivnih okolnosti na koje organizator putovanja nije mogao da utiče.
- Postoji mogućnost da se po dolasku u hotel dobije hladni obrok ili lanč paket (zavisi da li smeštajni objekat ima tu mogućnost). - - NAPOMENE U VEZI SMEŠTAJA:
- - U hotelske sobe/apartmane se ulazi prvog dana boravka od 14:00 časova (postoji mogućnost ranijeg ulaska), a napuštaju se poslednjeg dana boravka do 09:00 časova. Ukoliko gost želi da zadrži duže sobu , dužan je da izvrši najavu recepciji hotela, kao i da sam plati ovu dodatnu uslugu.
- Svaki hotel ima restoran. Svaka soba ima tuš/WC. Smeštaj iz ove ponude registrovan je, pregledan i standardizovan od strane Nacionalne turističke asocijacije zemlje u kojoj se nalazi. Opis destinacija i smeštaja dostupan je u agenciji ili na web-stranici www.vivatravel.rs
- Opisi hotela su informativnog karaktera i preuzeti su sa web-stranica hotela. Za eventualna odstupanja i kvalitet usluge u okviru hotela organizator putovanja ne snosi odgovornost, jer to isključivo zavisi od hotela
- U većini hotela doručak se služi na bazi švedskog stola, a ručak i večera – klasično usluživanje, u zavisnosti od hotela, izbor između dva ili tri menija (piće nije uključeno u cenu). Uglavnom je zastupljena internacionalna kuhinja
- U pojedinim smeštajnim objektima treći i četvrti krevet mogu biti pomoćni kreveti. Dimenzija i izgled pomoćnog ležaja zavise od hotela, može biti sofa na razvlačenje, ali je uglavnom kao klasičan krevet
- Organizator putovanja ne može da utiče na razmeštaj po sobama, jer to isključivo zavisi od recepcije hotela
- Neki od dopunskih sadržaja smeštajnih objekta su dostupni uz doplatu. Postoji mogućnost odstupanja i promena oko dostupnosti nekih sadržaja, jer isključivo zavise od smeštajnih objekata (npr. sef, parking, mini-bar, TV, klima uređaj...)
- Iako pojedini hoteli imaju svoje plaže, postoji mogućnost da se suncobrani i ležaljke doplaćuju
- Prilikom prijavljivanja imena putnika za aranžman, obavezno je navesti datum rođenja deteta koje se najavljuje hotelu. Hotel zadržava pravo da na licu mestanaplati troškove proizašle iz netačno prijavljenih podataka putnika.
- Raspodelu soba vrši isključivo recepcija hotela.Svi vaši dodatni zahtevi i želje biće prosleđeni hotelu, ali agencija ne može da garantuje i realizaciju istih. Garantuje se samo usluga koja je naplaćena.
- Postoji mogućnost da neki od sadržaja hotela trenutno nije u funkciji usled objektivnih okolnosti , zašta organizator ne snosi odgovornost. U hotelima koji uslugu ishrane služe po principu švedskog stola ( samoposluživanje) postoji mogućnost da se usled nedovoljnog broja gostiju, posluživanje izvrši na osnovu meni-a, sto se ne smatra promenom aranžmana. Strogo je zabranjeno unošenje hrane i pića u hotelski objekat.
- Postoji mogucnost razlikovanja smestajnih jedinica u izgledu u okviru istog smestajnog objekta
- ALL INCLUSIVE - SVE UKLJUČENO: Molimo Vas da prilikom potpisivanja ugovora, preuzmete i all inclusive koncept za vaš hotel (hoteli zadržavaju pravo promene ALL Inclusive koncepta tokom sezone)
- POMOĆNI KREVET: U najvećem broju objekata je na rasklapanje, drvene ili metalne konstrukcije ili fotelje na rasklapanje, što može značajno uticati na prostor u Vašoj sobi.
- KLIMA UREĐAJ: Funkcionisanje klima uređaja zavisi od sezone i poslovne politike hotela. Jačina signala Wi-Fi internet konekcije zavisi od kvaliteta signala koji pruža lokalni provajder kojeg je vlasnik smeštajnog objekta odabrao i od trenutnog broja korisnika na mreži. Organizator putovanja ne može da utiče i nije odgovoran za kvalitet Wi-Fi konekcije
- Usled posledica epidemije COVID-19 pojedini sadržaji hotela neće biti dostupni (Spa centri – masaže, saune, animacije...) - - NAPOMENE:
- - Putnici su dužni da prilikom rezervacije aranžmana dostave ispravan broj mobilnog telefona. Organizator putovanja dva dana pred put šalje obaveštenje o polasku sms porukom. Ukoliko putnik ne dobije sms poruku, dužan je da kontaktira agenciju radi dobijanja tačnih informacija o polasku.
- Jačina signala Wi-Fi internet konekcije zavisi od kvaliteta signala koji pruža lokalni provajder kojeg je vlasnik smeštajnog objekta odabrao i od trenutnog broja korisnika na mreži. Organizator putovanja ne može da utiče i nije odgovoran za kvalitet Wi-Fi konekcije
- Besplatni prtljag – Putnik ima pravo na 1 besplatan prtljag maksimalne tezine 20kg kao i narucni do 5 kg (svaki kilogram preko dozvoljenog se dodatno naplaćuje od strane avio prevoznika).. Nije dozvoljeno imati u ručnom prtljagu oštre predmete (makaze, nož...) i tečnost preko 100 ml
- Dužina trajanja slobodnog vremena za individualne aktivnosti tokom programa putovanja zavisi od objektivnih okolnosti ( npr. dužine trajanja obilazaka, termina polazaka…)
- Za sve informacije date usmenim ili elektronskim putem agencija ne snosi odgovornost. Validan je samo pisani program putovanja istaknut u prostorijama agencije
- Organizator putovanja zadržava pravo promene programa putovanja usled nepredviđenih objektivnih okolnosti (npr. gužva na granicama, gužva u saobraćaju, zatvaranje nekog od lokaliteta predviđenog za obilazak...)
- Potpisnik ugovora o putovanju ili predstavnici grupe putnika obavezni su da sve putnike upoznaju sa ugovorenim programom putovanja, uslovima plaćanja i Opštim uslovima putovanja organizatora putovanja
- Fakultativni izleti nisu obavezni deo programa i zavise od broja prijavljenih putnika. Cena se uglavnom sastoji od troškova rezervacije, prevoza, vodiča, ulaznica, organizacije... Termini fakultativnih izleta su promenljivi i zavise od slobodnih termina po lokalitetima, broja prijavljenih putnika i objektivnih okolnosti
- Rok za prijavu uglavnom zavisi od popunjenosti. Preporuka je da se raspitate o aranžmanu minimum 4 – 8 nedelja pre početka aranžmana.
- Putnici su dužni da provere važnost svojih pasoša pre početka putovanja (važnost pasoša min. 6 meseci od trenutka povratka sa destinacije).
- Putnici koji poseduju inostrani pasoš dužni su sami da se informišu kod nadležnog konzulata o uslovima koji važe za odredišnu ili tranzitnu zemlju (vizni, carinski, zdravstveni i dr.) i da sami blagovremeno i uredno obezbede potrebne uslove i isprave
- Preporuka je, da se putnici sa novim crvenim pasošima, informišu o uslovima ulaska u zemlje Evropske unije (potrebna novčana sredstva za boravak, zdravstveno osiguranje, potvrde o smeštaju ...) na web-stranici Delegacije Evropske unije u Srbiji www.europa.rs ili u ambasadi ili konzulatu zemlje u koju putuju. Agencija ne snosi odgovornost u slučaju da pogranične vlasti onemoguće putniku ulaz na teritoriju Evropske unije - - Molimo Vas da pažljivo pročitate Opšte uslove putovanja
- - Organizator putovanja je Turistička agencija VIVA TRAVEL, licenca OTP br. 63//2021 kategorija A. Uz ovaj program važe Opšti uslovi putovanja organizatora putovanja. Organizatorputovanjazadržavapravokorekcijeugovoreneceneprepočetkaputovanjausledpromeneukursurazmenevaluteilipromeneu tarifamaprevoznikaiuzakonompredviđenimslučajevima.
- - Cenovnik za Hurgadu, Nova godina - AVION (sezona 2021) br. 12 od 06.12.2021.