Maritsa Bay
Opis
Lokacija: Hotel je na samo 3km od mesta Pitagorio, 8km od aerodroma i 11km od grada Samos. Hotel je udaljen 500m od peščano-šljunkovite plaže.
Hotelski sadržaj: recepcija, bar, lobi, WiFi (besplatan u javnim prostorijama hotela), bazen, dečiji bazen, prodavnica sa suvenirima, shuttle bas, parkingSobe: Klima (besplatna u julu i avgustu), TV, telefon, frižider,sef (uz doplatu), balkon/terasa
Usluga: Noćenje sa doručkom (kontinentalni doručak) / večera se servira (meni) – predjelo, izbor jednog od tri ponuđena glavna jela, salata.
Periodi
Periodi: | |||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Pronađenih rezultata: 0
Sortiraj po
Smeštaj i cene
Din
1€ = 117.05Program putovanja
1 dan |
Sastanak grupe na aerodromu dva sata pre leta. Čarter let za Samos. Nakon sletanja transfer do hotela. Noćenje. |
2 – 10 /11 dan |
Slobodno vreme za individualne aktivnosti, odmor i fakultativne izlete. Noćenje. |
11 /12 dan |
Slobodno vreme do polaska na aerodrom. Let za Beograd. |
BORAVIŠNA TAKSA: |
Od 01 Januara 2018.godine se vrši obavezna naplata boravišne takse u Grčkoj, na recepciji hotela ili apartmana: Okvirni iznosi po sobi / po noći: hoteli 1*i 2*- 0,5€, hoteli 3* - 1,5€, hoteli 4* - 3€, hoteli 5* - 4€. Okvirni iznosi po sobi / po noći: apartmani 1 i 2 ključa - 0,25€, apartmani 3 ključa - 0,5€, apartmani 4ključa - 1€. |
NAČINI PLAĆANJA ARANŽMANA: |
Plaćanje u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu NBS na dan uplate. • 40% prilikom rezervacije, a ostatak od 60% najkasnije 10 dana pre putovanja • 40% prilikom rezervacije, a ostatak od 60% u jednakim mesečnim ratama, čekovima građana najkasnije do 15.12.2019. • platne kartice (Visa, Dina, Master, Maestro, American Express) |
Napomene
- - OPŠTE NAPOMENE:
- - Potvrda rezervacije hotela se dobija 48 sati po uplati akontacije. U slučaju ne dobijanja potvrde, putnik ima pravo na refundaciju celokupnog iznosa uplaćenog avansa.
PREVOZ AVIONOM: Kompanija Air Srbija je glavni prevoznik putnika Agencije. Agencija nije u mogućnosti da garantuje vreme polaska po kojem će čarter letovi kompanije Air Srbija biti realizovani. Vreme leta na čarter letovima , objavljuje se najčešće dva dana pre realizacije programa.
Na čarter letovima ne postoje klase sedišta , tako da nije moguće unapred rezervisati određeno sedište u avionu, već se to radi na aerodromu, prilikom čekiranja.
Prema međunarodnim standardima, u slučejevima kašnjenja letova , avio-kompanija preuzima brigu o putnicima.
PRTLJAG: Kod putovanja avionom, putnik može da ponese maksimim 20 kg prtljaga. U slučaju veće količine prtljaga , organizator putovanja ne snosi rizik da avio kompanija naplati dodatni višak prtljaga. U ručnom prtljagu nije dozvoljeno da se nose makazice , manikir setovi i drugi oštri predmeti , bilo kakve tečnosti , gelovi , sprejevi i pene.
IZGUBLJENI I ZAKASNELI PRTLJAG: Ukoliko Vam je prtljag izgubljen ili oštećen , po dolasku na aerodrom obavestite agenta avio-kompanije i predstavnika agencije( na aerodromu), koji će vam pomoći da popunite potrebne formulare. Za obeštećenje u slučaju oštećenja ili potpunog gubitka prtljaga , nadležan je avio prevoznik uz asistenciju agencije.
TRANSFERI OD/DO AERODROMA: po dolasku na aerodrom, na određenoj destinaciji sačekaće Vas predstavnik agencije, koji će Vas uputiti u autobus (mini bus, taxi) radi prevoza do rezervisanog hotela. Obaveza putnika je da vodi računa o svom prtljagu.
Vreme povratka iz hotela biće blagovremeno istaknuto u hotelu. Ukoliko ta informacija nije istaknuta, kontaktirajte predstavnika. Molimo Vas da budete na recepciji hotela 15 min pre zakazanog vremena,vratite ključeve (od sobe, sefa), proverite sva putna dokumenta i platite račune.
NAPOMENA: Prilikom prijavljivanja imena putnika za aranžman, obavezno je navesti datum rođenja deteta koje se najavljuje hotelu. Hotel zadržava pravo da na licu mesta naplati troškove proizašle iz netačno prijavljenih podataka putnika.
Svim putnicima koji ne žele dodatnu uslugu obezbeđena je posebna prostorija u kojoj se može odložiti prtljag do polaska. U slučaju ranih jutarnjih ili kasnih večernjih letova, kao i izostanak obroka zbog izleta, isti možete zameniti lanč paketom.
Raspodelu soba vrši isključivo recepcija hotela. Svi vaši dodatni zahtevi i želje biće prosleđeni hotelu, ali agencija ne može da garantuje i realizaciju istih. Garantuje se samo usluga koja je naplaćena.
HOTELSKI SMEŠTAJ: U najvećem broju hotela ulazak u sobe je posle 14:00h, a iste se napuštaju najkasnije do 12:00h. Ukoliko gost želi da zadrži duže sobu , obavezan je da izvrši najavu recepciji hotela, kao i da sam plati ovu dodatnu uslugu.
NAPOMENA: Postoji mogućnost da neki od sadržaja hotela trenutno nije u funkciji usled objektivnih okolnosti , zašta organizator ne snosi odgovornost. U hotelima koji uslugu ishrane služe po principu švedskog stola (samoposluživanje) postoji mogućnost da se usled nedovoljnog broja gostiju, posluživanje izvrši na osnovu meni-a, sto se ne smatra promenom aranžmana. Strogo je zabranjeno unošenje hrane i pića u hotelski objekat.
ALL INCLUSIVE - SVE UKLJUČENO Molimo Vas da prilikom potpisivanja ugovora, preuzmete i all inclusive koncept za vaš hotel.
POMOĆNI KREVET: U najvećem broju objekata je na rasklapanje, drvene ili metalne konstrukcije ili fotelje na rasklapanje, što može značajno uticati na prostor u Vašoj sobi.
KLIMA UREĐAJ: Funkcionisanje klima uređaja zavisi od sezone i poslovne politike hotela.
PUTNA DOKUMENTA: Sva dokumenta aerodromski predstavnik agencije predaje putnicima 2h pre zakazanog vremena poletanja, na šalteru agencije na aerodromu Beograd. Po preuzimanju dokumenata potrebno je obaviti čekiranje, predaju prtljaga i pasošku kontrolu.
Planirajte vreme za put do aerodroma, zbog mogućih zakašnjenja (saobraćajne gužve, radova na putu i sl.). Agencija neće snositi odgovornost ukoliko putnik nije stigao zbog zakašnjenja u dolasku na aerodrom da se prijavi za let. Za te putnike primenjivaće se otkazne uzanse iz OPŠTIH USLOVA PUTOVANJA - kao da su odustali na dan polaska.
Organizator putovanja nije ovlašćen i ne ceni valjanost putnih i drugih isprava. PREDSTAVNIK AGENCIJE- je obavezan da dočeka i isprati putnike i obilazi goste prema rasporedu koji se dostavlja putnicima po dolasku radi dodatnih informacija mogućih fakultativnih izleta ili eventualne pomoći ( usluge predstavnika ne podrazumevaju celodnevno ili svakodnevno prisustvo). U slučaju neadekvatnog smeštaja ili bilo kog drugog problema, mole se putnici da o tome obaveste predstavnika na prvom info sastanku ili telefonom, prvog dana boravka. Napominjemo da reklamacije za koje agencija sazna poslednjeg dana boravka ili po povratku putnika neće biti razmatrane.
Molimo vas da se u slučaju bilo kakve incidentne situacije (krađa, tuča, saobraćajna nezgoda,....) obratite nadležnim organima domicilne zemlje. Organizatorputovanja je jedino ovlašćen da Vam pomogne u posredovanju između Vas i nadežnih organa.
FAKULTATIVNI IZLETI - su izleti koje organizuje lokalna turistička agencija. Prijavljivanje kao i plaćanje izleta se vrši na licu mesta bez odgovornosti organizatora putovanja ili predstavnika agencije za kvalitet i povoljnost cene. - - Molimo Vas da pažljivo pročitate Opšte uslove putovanja
- - Turistička agencija VIVA nastupa u svojstvu posrednika. Organizator putovanja je Turistička agencija Odeon travel , licenca OTP 5/2013 Uz ovaj program važe Opšti uslovi putovanja organizatora putovanja. Aranžman je rađen na bazi od minimum 120 prijavljenih putnika i usled nedovoljnog broja putnika organizator putovanja ima pravo otkaza putovanja, najkasnije 5 dana pre termina polaska. Organizator putovanja zadržava pravo korekcije ugovorene cene pre početka putovanja usled promene u kursu razmene valute ili promene u tarifama prevoznika i u zakonom predviđenim slučajevima.
- - Cenovnik za Grčku,Samos (leto 2019. avion) br.5 od 30.07.2019.