Vincci Nozha Beach
Opis
Lokacija: hotel Vincci Nozha Beach nalazi se na plaži, 5 km od centra Hamameta, 75 km od aerodroma u Tunisu, 116 km od aerodroma u Monastiru.
Sadržaji:recepcija otvorena 24 časa, spoljašnji bazen površine 800 m², dečiji bazen, mali akva park sa 3 tobogana (4 linije), 3 lifta, 5 restorana, 3 bara, Spa centar i raznovrsni sportski i zabavni sadržaji, visoke stolice u restoranu, animacija, igralište, mini klub za decu 4-12 godina i akva park sa 3 tobogana.
Smeštaj: sve sobe su klimatizovane i imaju balkon ili terasu, TV sa satelitskim kanalima, telefon, sef (plaća se), mini frižider (na zahtev - plaća se).
Usluga: all inclusive, u cenu je uključeno: doručak 06:30-10:00 h, kasni doručak 10:00-11:00 h, ručak 12:30-14:30 h, večera 19:30-21:30 h, razne užine u barovima pored bazena i na plaži, italijanski i tuniški a la kart restorani uz obaveznu rezervaciju 24 časa unapred. Pića uključena u cenu: gazirani i obični sokovi, voda, kafa, čaj, lokalna alkoholna pića (točeno pivo, vino, kratka pića).
Sadržaji i aktivnosti uključene u cenu: bežični internet na zajedničkim površinama, ležaljke i suncobrani oko bazena i na plaži, peškiri za plažu (uz depozit), animacija, košarka, pikado, teniski teren (1 sat dnevno), fitnes sala (30 min. dnevno), pedalina, surf i kajak (sve po 30 min. dnevno), aerobik, luk i strela, stoni tenis, odbojka, boćanje, fudbal na plaži, mini golf, vaterpolo, aqua gym, časovi plesa i arapskog jezika.
Sadržaji i aktivnosti koje se doplaćuju: uvozna pića u Pub-u, šatl bus do Hamameta i Nabela, Spa centar, hamam, parno kupatilo, masaža, elektronske igre, bilijar, kuglanje, motorizovani sportovi na vodi, čuvanje dece, frizer, lekar na poziv, apoteka i sve druge usluge koje nisu predviđene all inclusive konceptom.
Periodi
Periodi: | |||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Pronađenih rezultata: 0
Smeštaj i cene
Din
1€ = 117.06Program putovanja
Prvi dan Beograd– Tunis |
Sastanak putnika na aerodromu "Nikola Tesla" . Poletanje za Tunis. Sletanje na aerodrom. Transfer do hotela. Smeštaj. Noćenje. |
Drugi do pretposlednjeg dana TUNIS |
Boravak u hotelu i korišćenje odabrane usluge iz cenovnika |
Poslednji dan Tunis – Beograd |
Transfer do aerodroma. Poletanje aviona za Beograd. Dolazak na aerodrom u Beograd |
CENE I NAPOMENE ZA DECU: |
• cene za decu (prvo i drugo dete): važe samo u slucaju kada deca dele sobu sa dve odrasle osobe • cena za treću odraslu osobu: važe za 3. i 4. odraslu osobu kada dele sobu sa još dve odrasle osobe, za dete kada deli sobu sa jednom odraslom osobom i kada dvoje dece koriste zasebnu sobu • popusti važe ze decu do 12 godina (ukoliko u tabeli nije drugačije naznačeno) • dete do 2 godine plaća 20 eur (dete ove starosti nema sedište u avionu ili autobusu, ishranu, ni krevet u hotelu ili drugom tipu smeštajnog objekta) • Dete koje ima besplatan smeštaj u hotelu ili drugom tipu smeštajnog objekta plaća samo iznos karte i ima sedište u avionu ili autobusu, obroke i ostale usluge osim sopstvenog kreveta. • Dete koje ostvaruje određeni popust ima sve usluge iz programa, osim što umesto standardnog kreveta ima pomoćni ležaj. • Prilikom prijavljivanja imena putnika za aranžman, obavezno je navesti datum rođenja deteta koje se najavljuje hotelu. Hotel zadržava pravo da na licu mesta naplati troškove proizašle iz netačno prijavljenih podataka putnika • Klijenti su dužni da se upoznaju sa programom i opštim uslovima putovanja Organizatora putovanja i da svojim potpisom na predračunu - Ugovoru o putovanju daju saglasnost sa istim. • Organizator putovanja ne snosi odgovornost u slučaju bilo kakve promene satnice leta od strane avio kompanije ili otkazivanja leta obzirom da su vremena letova podložna promeni molimo putnike da tačan red letenja provere 24h pre polaska na put usled promena na monetarnom tržištu Organizator putovanja zadržava pravo korekcije cenu uz ovaj program putovanja i uz cenovnik važe opšti uslovi putovanja Organizator putovanja ,koji su deo ugovora o putovanju. |
NAČINI PLAĆANJA ARANŽMANA: |
Placanje u dinarskoj protivvrednosti po prodajnom kursu Procredit banke. • 50% prilikom rezervacije, a ostatak od 50% najkasnije 10 dana pre putovanja • 50% prilikom rezervacije, a ostatak od 50% u jednakim mesečnim ratama, čekovima građana, najkasnije do 15.12.2018. • platne kartice (Visa, Dina, Master, Maestro, American Express) Napomena: Dinarski deo aranžmana 600 din za odraslu osobu i 300 din za dete do 12 godina su nepovratni. |
Napomene
- - OPŠTE NAPOMENE:
- - Potvrda rezervacije hotela ili drugog smeštajnog objekta se dobija 48 sati po uplati akontacije (ne računajući subotu i nedelju). U slučaju ne dobijanja potvrde, putnik ima pravo na refundaciju celokupnog iznosa uplaćenog avansa ili na promenu rezervisanog objekta.
- U najvećem broju hotela ulazak u sobe je posle 14:00 h, a iste se napuštaju najkasnije do 10:00 h. Ukoliko gost želi da zadrži duže sobu, obavezan je da izvrši najavu recepciji hotela, kao i da sam plati ovu dodatnu uslugu. Svim putnicima koji ne žele dodatnu uslugu obezbeđena je posebna prostorija u kojoj se može odložiti prtljag do polaska. Putnici ne mogu da traže umanjenje cene za eventualni obrok koji ne mogu da iskoriste u slučaju ranih jutarnjih ili kasnih večernjih letova, kao i izostanak obroka zbog izleta, ali se isti može zameniti lanč paketom.
- Raspodelu soba vrši isključivo recepcija hotela. Svi vaši dodatni zahtevi i želje biće prosleđeni hotelu, ali agencija ne može da garantuje i realizaciju istih.Garantuje se samo usluga koja je naplaćena.
- Treći i / ili četvrti ležaj, u najvećem broju objekata, je na rasklapanje, drvene ili metalne konstrukcije ili fotelje na rasklapanje, što može značajno uticati na prostor u vašoj sobi
- Oznaka kategorije hotela u programu je zvanično utvrđena i važeća na dan zaključenja ugovora izmedju organizatora putovanja i ino partnera, te eventualne naknadne promene koje organizatoru putovanja nisu poznate, ne mogu biti relevantne. Opis destinacija i smeštaja dostupan je u agenciji ili na web-stranici.
- Opisi smeštajnih objekata su informativnog karaktera. Za eventualna odstupanja i kvalitet usluge u okviru smeštajnih objekata, organizator putovanja ne snosi odgovornost, jer to isključivo zavisi od smeštajnih objekata.
- Postoji mogućnost da neki od sadržaja hotela trenutno nije u funkciji usled objektivnih okolnosti, zašta organizator ne snosi odgovornost. U hotelima koji uslugu ishrane služe po principu švedskog stola (samoposluživanje) postoji mogućnost da se usled nedovoljnog broja gostiju, posluživanje izvrši na osnovu menija, što se ne smatra promenom aranžmana. Strogo je zabranjeno unošenje hrane i pića u hotelski objekat.
Putnici koji nisu državljani Srbije u obavezi su da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju, kao i zemalja kroz koje prolaze i da sami, blagovremeno, obezbede potrebne isprave. Maloletnoj deci koja putuju bez jednog roditelja potrebna je saglasnost drugog roditelja za prelazak granice ili ukoliko putuju bez pratnje roditelja moraju imati punoletnog pratioca i overenu saglasnost oba roditelja pri prelasku granice. Izjava saglasnosti roditelja mora biti overena u sudu ili opštini. Putna isprava/pasoš mora da važi najmanje 6 meseci od dana završetka aranžmana. U suprotnom može doći do problema sa graničnom policijom pri ulasku/izlasku iz zemlje, za šta organizator putovanja ne snosi odgovornost.
Prevoz avionom
Vreme poletanja aviona određuje avio kompanija. Vremena poletanja i sletanja aviona su data po lokalnim vremenima. -Agencija nije u mogućnosti da garantuje vreme polaska po kojem će redovni i čarter letovi biti realizovani. Vreme leta se najčešće objavljuje dva dana pre realizacije programa. Na čarter letovima ne postoje klase sedišta, tako da nije moguće unapred rezervisati određeno sedište u avionu, već se to radi na aerodromu, prilikom čekiranja. -Prema neđunarodnim standardima, u slučajevima kašnjenja letova, avio-kompanija preuzima brigu o putnicima.
PRTLJAG: Kod putovanja avionom, putnik može da ponese maksimalno 20 kg prtljaga. U slučaju veće količine prtljaga , organizator putovanja ne snosi rizik da avio kompanija naplati dodatni višak prtljaga. U ručnom prtljagu nije dozvoljeno da se nose makazice, manikir setovi i drugi oštri predmeti, tečnosti iznad 100 ml, gelovi, sprejevi i pene. Ukoliko Vam je prtljag izgubljen ili oštećen, po dolasku na aerodrom obavestite agenta avio-kompanije. Za obeštećenje u slučaju oštećenja ili potpunog gubitka prtljaga, nadležan je avio prevoznik.
Fakultativni izleti
Fakultativni izleti su izleti koje organizuje lokalna turistička agencija i nisu obavezni deo programa. Prijavljivanje kao i plaćanje izleta se vrši na licu mesta (ukoliko nije drugačije precizirano) bez odgovornosti organizatora putovanja ili predstavnika agencije u pogledu kvaliteta i povoljnosti cene. Termini fakultativnih izleta su promenljivi i zavise od slobodnih termina po lokalitetima, broja prijavljenih putnika i objektivnih okolnosti.
Predstavnik agencije
Predstavnik je obavezan da dočeka i isprati putnike i obilazi goste prema rasporedu koji se dostavlja putnicima po dolasku radi dodatnih informacija, mogućih fakultativnih izleta ili eventualne pomoći (usluge predstavnika ne podrazumevaju celodnevno ili svakodnevno prisustvo).
U slučaju neadekvatnog smeštaja ili bilo kog drugog problema, mole se putnici da o tome obaveste predstavnika na prvom info sastanku ili telefonom, prvog dana boravka. Napominjemo da reklamacije za koje agencija sazna poslednjeg dana boravka ili po povratku putnika neće biti razmatrane.
Molimo vas da se u slučaju bilo kakve incidentne situacije ( krađa, tuča, saobraćajna nezgoda,...) obratite nadležnim organima domicilne zemlje. Organizator putovanja je jedino ovlašćen da Vam pomogne u posredovanju između Vas i nadežnih organa Obaveštenje o lokalnom predstavniku, broju telefona za hitne slučajeve i drugi podaci, biće dostavljeni putnicima u skladu sa zakonom najkasnije pre otpočinjanja turističkog putovanja. Putna dokumenta
Avionske karte, vize, vaučeri, i ostala dokumenta biće uručene putnicima: na aerodromu Beograd, 2h pre zakazanog vremena poletanja od strane aerodromskog predstavnika, na šalteru agencije; putem elektronske pošte; lično, u poslovnici agencije.
Planirajte vreme za put do mesta polaska, zbog mogućih zakašnjenja (saobraćajne gužve, radova na putu i sl.). Agencija neće snositi odgovornost ukoliko putnik nije stigao zbog zakašnjenja u dolasku na aerodrom da se prijavi za let ili na mesto sastanka (za autobuske aranžmane). Za te putnike primenjivaće se otkazne uzanse iz OPŠTIH USLOVA PUTOVANJA- kao da su odustali na dan polaska. Organizator putovanja nije ovlašćen i ne ceni valjanost putnih i drugih isprava.
- - Molimo Vas da pažljivo pročitate Opšte uslove putovanja
- - Turistička agencija VIVA nastupa u svojstvu posrednika. Organizator putovanja je Turistička agencija Sunline travel licenca OTP 13/2010. Uz ovaj program važe Opšti uslovi putovanja organizatora putovanja. Aranžman je rađen na bazi od minimum 60 prijavljenih putnika i usled nedovoljnog broja putnika organizator putovanja ima pravo otkaza putovanja, najkasnije 5 dana pre termina polaska. Organizator putovanja zadržava pravo korekcije ugovorene cene pre početka putovanja usled promene u kursu razmene valute ili promene u tarifama prevoznika i u zakonom predviđenim slučajevima.
- - Cenovnik Tunis (Leto 2020, avion) br.1 od 24.12.2019