Hurgada - mart, april
Opis
RASPRODATO!
ZA LETNJE POLASKE POGLEDATI PAKET HURGADA - LETO
Hurgada, najpoznatije letovalište na Crvenom moru, nalazi se 475 km južno od Kaira. Nekada ribarsko selo, počinje da se razvija sedamdesetih godina i danas predstavlja jedno od najznačajnijih modernih letovališta Crvenog mora. Grad ima oko 250.000 stanovnika a sastoji se iz tri dela: El Dahar (stari centar - arapski deo koji je zadržao orjentalni duh), Sakkala noviji centar i El Memsha (moderan turistički deo sa dugim šetalištem). Na obali dugoj 45 km u ponudi je oko 250 hotela raznih kategorija, a u široj zoni od 70 km izgrađena su i nova letovališta El Gouna, Makadi bay, Sahl Hasheesh i Soma bay. Primamljivo, najtoplije more na svetu sa belim peščanim plažama, noćna zabava u svetki poznatim klubovima, restoranima, kafićima i barovima sa trbušnim plesom, kupovina suvenira i začina u orijentalnim bazarima, šetnja po Memši, mogućnost fakultativnih u Luxor, na Rajsko ostrvo prednost su letovališta.
Periodi
Periodi: | |||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Pronađenih rezultata: 0
Smeštaj i cene
Din
1€ = 117.05Program putovanja
1. dan BEOGRAD - HURGADA |
Dolazak na aerodrom "Nikola Tesla" dva sata pre poletanja aviona, u 04h30 časova-UJUTRU. Individualna prijava za let i predaja prtljaga. Predviđeno vreme poletanja aviona za Hurgadu u 06h30 časova (let SM 388). Predviđeno vreme sletanja u Hurgadu je u 09h50 časova-lokalno vreme. Transfer do izabranog hotela. Smeštaj u sobe posle 15h00-lokalno vreme. Noćenje. |
2.- 6. dan ili 2.-9. dan ili 2.-10. dan ili 2.-13. dan HURGADA |
Boravak u izabranom hotelu na bazi izabranih usluga. Slobodni dani. Mogućnost organizovanja mnogobrojnih fakultativnih izleta. Noćenja. |
7. dan ili 10. dan ili 11. dan ili 14. dan HURGADA |
Doručak. Napuštanje i odjava iz soba prema hotelskim pravilima do 11h30 časova-lokalno vreme. Slobodno vreme. Transfer do aerodroma u kasne večernje sate. Dolazak na aerodrom. |
8. dan ili 11. dan ili 12. dan ili 15. dan HURGADA - BEOGRAD |
Individualna prijava za let i predaja prtljaga. Predviđeno vreme poletanja aviona za Beograd u 02h00 časa-lokalno vreme (let SM 387). Predviđeno vreme sletanja aviona u Beograd je u 05h30 časova. |
MOLIMO PUTNIKE DA PROVERE TAČNO VREME POLETANJA AVIONA JEDAN DAN PRE POLASKA NA PUTOVANJE |
Dokumentacija za putovanje (vaučeri i avio karte) šalju se putnicima elektronskom poštom ili se preuzimaju se agenciji organizatora najranije JEDAN dan pre polaska na putovanje. |
NAČINI PLAĆANJA ARANŽMANA: |
• Placanje u dinarskoj protivvrednosti po prodajnom kursu Procredit banke. • prilikom rezervacije, uplata avansa od najmanje 50% od ukupne cene aranžmana, odnosno minimum 250EUR po osobi (ukoliko je 50% ukupne cene aranžmana manji iznos od navedene sume od 250EUR po osobi); ostatak najkasnije 10 dana pre polaska na putovanje. • 50% prilikom rezervacije, a ostatak od 50% u jednakim mesečnim ratama, čekovima građana najkasnije do 15.08.2019. • platne kartice (Visa, Dina, Master, Maestro, American Express) |
POSEBNI USLOVI OTKAZA UGOVORA ZA ARANŽMAN Hurgada - FIRST MINUTE Egipat Leto 2018 - Septembar i Oktobar : |
Ukoliko putnik otkaže ugovor o putovanju: • od momenta rezervacije i ugovaranja aranžmana do 34 dana pre početka putovanja, zadržava se iznos 250 EUR po osobi, na ime troškova izdavanja avio karte i/ili troškova smeštaja. • od momenta rezervacije i ugovaranja aranžmana od 33 dana do 21 dan pre početka putovanja, zadržava se iznos od 75% ukupne cene aranžmana, na ime troškova izdavanja avio karte i/ili troškova smeštaja. • od momenta rezervacije i ugovaranja aranžmana od 20 dana pre početka putovanja do 1 dan pre početka putovanja, i na dan putovanja: zadržava se 100% od ukupne cene aranžmana na ime troškova izdavanja avio karte i troškova smeštaja. • Svaka promena po FIRST MINUTE cenovniku: imena ili prezimena putnika, datuma polaska ili povratka na/sa putovanja, promena smeštajnog objekta, tipa i strukture sobe, smatra se otkazom aranžmana od strane putnika, koja podleže troškovima po posebnim uslovima otkaza aranžmana ovog programa. Nova rezervacija će se vršiti po aktuelnim i objavljenim cenama koje važe na dan nove rezervacije. |
Napomene
- - NAPOMENE ZA SMEŠTAJ:
- - POPUSTI I NAPOMENE ZA SMEŠTAJ DECE
Deca do 2 godine plaćaju cenu aranžmana ukupno 50 EUR- imaju besplatan smeštaj u hotelu u zajedničkom ležaju sa odraslom osobom, nemaju sedište u avionu i sedište tokom transfera, nemaju ishranu u hotelu.
- Popusti iz cenovnika za decu 2-12/13/14. godina važe samo u pratnji dve odrasle osobe u istoj sobi.
- PRVO DETE koje ima besplatan smeštaj u hotelu + aerodromske takse, koristi zajednički ležaj sa dve odrasle osobe, ima ishranu u hotelu, sedište u avionu.
- DRUGO DETE koje ima besplatan smeštaj u hotelu + aerodromske takse, koristi zajednički ležaj sa dve odrasle osobe, ima ishranu u hotelu, sedište u avionu.
- Deca od 5 ili 6 ili 7 ili 8 - 12/13/14 godina, koja plaćaju smeštaj u hotelu (cena za DRUGO DETE), imaju pomoćni ležaj (ležaj na rasklapanje, drvene ili metalne konstrukcije ili fotelja na rasklapanje) sa dve odrasle osobe, ishranu u hotelu, sedište u avionu.
- Dete bilo kog uzrasta koje koristi osnovni, standardni ili pomoćni ležaj, plaća cenu aranžmana za odraslu osobu. - - NAPOMENE U VEZI SMEŠTAJA ZA ODRASLE OSOBE
- - U slučaju promene broja putnika u okviru ugovorene smeštajne jedinice (odustank nekog od putnika sa ugovora putovanja), obavezna je korekcija strukture smeštajne jedinice kao i cene aranžmana. Korekcija cene će se raditi po trenutno važećem cenovniku.
- Promena datuma putovanja, hotela, tipa i strukture sobe, imena i prezimena putnika smatra se se otkazom putovanja i podleže troškovima, prema Posebnim uslovima otkaza aranžmana od strane putnika - ovog programa.
- Pomoćni ležaj je manji od standardnog. U većini objekata je to ležaj na rasklapanje, drvene ili metalne konstrukcije ili sofa ili fotelja na rasklapanje.
- Smeštaj treće osobe u sobi utiče na udobnost boravka (veličina sobe je standardna dvokrevetna sa dodatnim pomoćnim ležajem)
- Jednokrevetne sobe se moraju posebno odobriti od strane hotela. - - NAPOMENE ZA HOTELSKE USLUGE I PRAVILA:
- - Organizator putovanja ne može uticati na spratnost, poziciju sobe, veličinu ležaja, sofe, fotelje i pomoćnog ležaja. Raspodelu soba u smeštajnom objektu vrši isključivo služba recepcije, po dolasku.
- Jedan hotelski/pansionski dan, kao rezervisane usluge računa se od 16h00/ datuma početka smeštaja do 10h00 poslednjeg dana smeštaja, bez obzira kada gost uđe u smeštajni objekat. Svako korišćenje soba i usluga prvog dana aranžmana pre 16h00 i poslednjeg dana nakon 10h00 iziskuje dodatna plaćanja, direktno na recepciji.
- Veranda je natkrivena ili otkrivena terasa bez ograde u prizemlju smeštajne jedinice.
- Navodi o sadržaju odredjenih usluga ili sadržaja koje pruža smeštajni objekat, ne podrazumeva obavezno besplatno korišćenje istih. Ne podrazumeva se konzumaciju pića iz mini bara ili mini frižidera u hotelskoj sobi ili smeštajnoj jedinici, gledanje pojedinih TV kanala u smeštajnoj jedinici, korišćenje usluge masaže, spa centra, saune, đakuzija, fitnesa, parnog ili turskog kupatila, sefa, telefona, interneta, sportova na vodi-motorizovanih i nemotorizovanih, ishrana i piće u barovima i restoranima a la carte, depozit za peškire, korišćenje sportskih terena, najam opreme, reketa i loptica za tenis, korišćenje usluge hemijskog čišćenja, peglanja i pranja veša, parkinga, garaže i slično. Doplata, na licu mesta, na recepciji smeštajnog objekta, za korišćenje pojedinih usluga. Detaljne informacije o doplati i ceni usluga smeštajnog objekta, kao i radnom vremenu barova, restorana i sadržaja se dobija po dolasku u smeštajni objekat, na recepciji.
- ALL INCLUSIVE ili ULTRA ALL INCLUSIVE podrazumeva usluge po internim hotelskim/pansionskim pravilima. Usluge nisu identične kako u okviru iste destinacije i ste kategorije hotela/pansiona, tako i u okviru drugih destinacija.
- All inclusive koncepti su isključivo informativnog karaktera, prosleđeni organizatoru putovanja od strane hotela. Hotel zadržava pravo izmene pojedinih stavki na šta organizator putovanja ne može imati uticaja niti snositi odgovornost.
- Detaljne informacije o usluzi all inclusive i ultra all inclusive, kao i radnom vremenu barova i restorana se dobijaju na recepciji smeštajnog objekta.
- Vreme rada klima uređaja, razlikuje se u zavisnosti od hotela i ne podrazumeva 24 sata neprekidnog trajanja.
- Voda iz slavina nije za piće, preporuka je konzumacija flaširane vode (doplata).
- Organizator putovanja ne snosi odgovornost ukoliko jedan ili više sadržaja u smeštajnom objektu nisu u funkciji usled objektivnih okolnosti, renoviranja i slično.
- Organizator putovanja nije odgovoran za buku u objektima oko smeštajnog objekta, ista je regulisana lokalnim zakonima i propisima; nadležnost lokalnih inspekcijskih organa.
- U hotelima kategorije 3*, 4* ili 5* obaveza je pridržavanja hotelskih pravila i propisa koji, između ostalog, nalažu formalan način oblačenja za vreme obroka. Obavezan je "dress code" za vreme obroka u restoranima svih hotela (zabrana ulaska u kupaćim kostimima, šorcu, kratkim pantalonama, bez obuće)
- Organizator putovanja ne može biti odgovoran, ukoliko putnik prekrši zabranu pušenja u smeštajnim jedinicama i smeštajnom objektu.
- Depozit/Kaucija: Organizator putovanja nema uticaja na postojanje i visinu depozita u smeštajnom objektu. U pojedinim smeštajnim objektima se prilikom prijave (check-in) ostavlja depozit/kaucija. Novac se može ostaviti u gotovini ili garantovati kreditnom karticom. Visina depozita zavisi od kategorizacije smeštajnog objekta i dužine boravka. Na kraju boravka prilikom odjave iz smeštajnog objekta (check-out) daje se nalog za povraćaj depozita. Isti može biti umanjen za neplaćene troškove, ukoliko ih ima. Povraćaj depozita u gotovini se vrši prilikom odjave iz smeštajnog objekta, na recepciji. Ukoliko je plaćanje depozita garantovano kreditnom karticom procedura povraćaja sredstava je minimum 15 dana od povratka sa putovanja. - - VAŽNE NAPOMENE:
- - Rezervacija aranžmana se vrši na upit. Aranžman je individualan.
• Za realizaciju aranžmana je potrebno minimum 2 putnika.
• Rok za rezervaciju aranžmana je minimum 15 dana pre polaska na putovanje. • Rok za potvrdu rezervacije aranžmana je najkasnije 3 radna dana od momenta rezervacije i uplate akontacije.
• Promena imena putnika, datuma putovanja, kao i promena smeštajnog objekta, smatra se se otkazom putovanja od strane putnika i podleže troškovima otkaza, prema posebnim uslovima otkaza aranžmana ovog programa
• Krajnji rok za obaveštavanje putnika, za slučaj otkazivanja aranžmana od strane agencije organizatora je 5 dana pre početka putovanja.
• Broj telefona lokalnog vodiča ili predstavnika ino partnera u Hurgadi će biti dostupan putnicima u momentu izdavanja putne dokumentacije, a najkasnije pre otpočinjanja ugovorenog putovanja.
• Organizator putovanja nije odgovoran u slučaju oštećenja, kašnjenja ili gubitka prtljaga. U tom slučaju ODMAH se obratiti predstavniku aviokompanije ili osoblju na aerodromu (Lost&Found) kako biste zatražili odgovarajuću potvrdu (Damage, odnosno Property Irregularity Report).
• Fakultativni izleti i posete nisu sastavni deo programa putovanja. Organizator putovanja nije odgovoran za kašnjenja, kvalitet organizacije i cenu fakultativnih izleta I poseta - čiji je organizator lokalna agencija na destinaciji. U slučaju primedbi i žalbi ODMAH se obratiti lokalnoj agenciji, organizatoru fakultativnih izleta i poseta.
• Opisi plaža su generalni - ne podrazumevaju deo ulaska u vodu i morsko dno (može biti peščano, stenovito, šljunkovito, sa koralnim grebenom i sl).
• U većini hotela je potrebna obuća za vodu.
• U Egiptu ne vladaju bolesti epidemioloških razmera, prethodna vakcinacija nije potrebna.
• Za maloletna lica koja putuju bez jednog roditelja potrebna je saglasnost drugog roditelja, overena kod notara.
• Putnici koji nisu državljani Republike Srbije su u obavezi da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju i kroz koje putuju.
• Opisi plaža su generalni - ne podrazumevaju deo ulaska u vodu i morsko dno (može biti peščano, šljunkovito, sa koralnim grebenom, u pojedinim delovima stenovito i sl). U slučaju morskog dna sa koralnim grebenima ulazak u vodu, u pojedinim hotelima, je omogućen putem pontona/molova. Smena plime i oseke su karakteristične za Hurgadu.
• Dokumentacija za putovanje (vaučeri i avio karte) šalju se putnicima elektronskom poštom ili se preuzimaju se agenciji, najranije JEDAN dan pre polaska na putovanje. VIZA ZA EGIPAT:
Državljanima Republike Srbije je potrebna turistička viza za Egipat. Viza se može dobiti na aerodromu u Hurgadi (25 USD po osobi), prilikom dolaska ili pre putovanja u Ambasadi Egipta u Beogradu, ulica Andre Nikolića 12, po ceni 12 USD po osobi, uz potvrdu o putovanju, voucher i dve fotografije (dimenzija 4×6 cm, na beloj pozadini). Procedura traje minimum četiri do pet radnih dana, zahtevi se primaju od 09-11h00 časova. Pasoši moraju biti važeći najmanje 6 meseci od dana povrtaka sa putovanja. Državljani drugih zemalja su dužni da se sami upoznaju sa viznim režimom zemalja u koje putuju. - - Molimo Vas da pažljivo pročitate Opšte uslove putovanja.
- - Turistička agencija VIVA nastupa u svojstvu posrednika. Organizator putovanja je Turistička agencija Travelland licenca OTP 204/2010. Uz ovaj program važe Opšti uslovi putovanja organizatora putovanja. Aranžman je rađen na bazi od minimum 2 prijavljenih putnika i usled nedovoljnog broja putnika organizator putovanja ima pravo otkaza putovanja, najkasnije 5 dana pre termina polaska. Organizator putovanja zadržava pravo korekcije ugovorene cene pre početka putovanja usled promene u kursu razmene valute ili promene u tarifama prevoznika i u zakonom predviđenim slučajevima.
- - Cenovnik Egipat, Hurgada (Proleće 2019, avion) br.1 od 15.04.2019