Ize Seminyak
Opis
Hotel se nalazi u mestu Seminyak, u blizini mnogobrojnih barova, restorana, prodavnica, 7km od aerodrome Ngurah Rai, 5km od centra Denpasara, 950m od gradske plaže (prelaze se ulice).
Hotela raspolaže sa 80 soba; ima restoran “Meja”, bar “Single Malt”, bar kraj bazena, spoljašnji bazen (tipa infinity) na poslednjem spratu hotela-namenjen svim gostima, fitnes, biblioteku.Svaka soba Deluxe ima kupatilo, klimu, mini frižider (mini bar uz doplatu), pristup wifi internetu (doplata), sef, LED TV sa satelitskim programom.
Svaka soba tipa Deluxe Jaccuzzi ima kupatilo sa hidromasažnom kadom, klimu, mini frižider (mini bar uz doplatu), pristup wifi internetu (doplata), sef, LED TV sa satelitskim programom. Svaka soba tipa Club room se nalazi na 7. spratu hotela, ukupne površine sa kupatilom i terasom do 40m2; ima kupatilo sa tušem, klimu, mini frižider (mini bar uz doplatu), pristup wifi internetu (doplata), sef, LED TV sa satelitskim programom. Gosti hotela smešteni u sobama tipa Club room imaju besplatno pranje veša – do 5 komada dnevno. Doručak je na bazi švedskog stola, samoposluživanje.Napomena: u neposrednoj blizini hotela se nalazi objekat u izgradnji/fazi renoviranja. Mogućnost buke.
Periodi
Periodi: | |||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Pronađenih rezultata: 0
Smeštaj i cene
Din
1€ = 117.06Program putovanja
1. dan Beograd-Doha |
Individualni dolazak na aerodrom "Nikola Tesla" dva sata pre poletanja aviona, u 09h40 časova. Individualna prijava za let i predaja prtljaga. Pasoške i carinske formalnosti. Poletanje aviona za Dohu u 11h40 časova (let QR 232). Dolazak u Dohu u 18h25 časova-lokalno vreme. Čekanje na naredni let u tranzitnoj zoni aerodroma. |
2. dan Doha-Denpasar/Bali |
Nastavak putovanja za Bali. Poletanje aviona u 02h45 časova-lokalno vreme (let QR 962). Dolazak na Bali/Denpasar u 17h30 časova-lokalno vreme. Transfer do izabranog hotela. Smeštaj. Noćenje. |
3. dan-10 dan Bali |
Slobodni dani. Mogućnost organizacije fakultativnih izleta: “Tanah Lot i hram Mengwi”: odlazak do jednog od najlepših balinežanskih hramova – kraljevskog hrama Mengwi (izgrađen 1634.godine), poseta svetoj šumi majmuna u blizini sela Alas Kedaton, poseta hramu Tanah Lot izgrađenom na vrhu stene iz kojeg se može uživati u najlepšem zalasku sunca na svetu; “Kintamani”: poseta selima Celuk i Mas-u kojem se proizvode tradicionalni suveniri od drveta (balinežanske maskote), selu Kintamani iz kojeg se pruža veličanstven pogled na vulkan Batur i sveti izvor Tampak Siring - veruje se da izvor daruje večnu mladost, izvođenje tradicionalnog plesa Barong i Kris, koji prikazuju borbu dobra i zla. Noćenja |
11. dan Bali/Denpasar-Doha |
Napuštanje soba do 10h. Individualna odjava iz hotela. Transfer do aerodroma Denpasar. Individualna prijava za let i predaja prtljaga (čekiranje). Pasoške i carinske formalnosti. Poletanje aviona za Dohu u 19h00časova- lokalno vreme (let QR 966) Dolazak u Dohu 23h59 časova-lokalno vreme |
12. dan Doha-Beograd |
Čekanje na naredni let u tranzitnoj zoni aerodrome Nastavak putovanja za Beograd. Poletanje aviona u 07h00 časova-lokalno vreme (let QR 231). Dolazak u Beograd u 10h40. |
NAČINI PLAĆANJA ARANŽMANA: |
• gotovinski - uplata avansa od najmanje 60% od ukupne cene aranžmana, prilikom rezervacije, ostatak najkasnije 25 dana pre polaska na putovanje. • uplatom preko računa - uplata avansa od najmanje 60% od ukupne cene aranžmana, prilikom rezervacije, ostatak najkasnije 25 dana pre polaska na putovanje. • Plaćanje je u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu NBS na dan uplate. Cena je garantovana samo za uplatu kompletnog iznosa. U suprotnom, garantovan je samo iznos akontacije, dok je ostatak podložan promeni. |
POSEBNI USLOVI OTKAZA UGOVORA ZA INDIVIDUALNI ARANŽMAN INDONEZIJA/ Bali: |
Ukoliko putnik otkaže ugovor o putovanju: • od momenta rezervacije i ugovaranja aranžmana do 34 dana pre početka putovanja, zadržava se iznos od 60% ukupne cene aranžmana, na ime troškova izdavanja avio karte i/ili troškova smeštaja. • od momenta rezervacije i ugovaranja aranžmana od 33 dan do 26 dana pre početka putovanja, zadržava se iznos od 75% od ukupne cene aranžmana,na ime troškova izdavanja avio karte i troškova smeštaja. • od momenta rezervacije i ugovaranja aranžmana od 25 dana pre početka putovanja do 1 dan pre početka putovanja, i na dan putovanja: zadržava se 100% od ukupne cene aranžmanana ime troškova izdavanja avio karte i troškova smeštaja. |
Napomene
- - SMEŠTAJ, HOTELSKE USLUGE I PRAVILA - NAPOMENE:
- - Cena aranžmana za decu od 2 do 12 godina, treću odraslu osobu i jednokrevetnu sobu se dobija na upit
- Smeštaj dece do 12 godina je u zajedničkom ležaju sa dve odrasle osobe.
- Pomoćni ležaj za odraslu osobu je postojeći ili pomoćni ležaj - manji je od standardnog (na rasklapanje, metalne ili drvene konstrukcije ili fotelja/sofa na rasklapanje).
- Organizator putovanja ne može uticati na spratnost, poziciju sobe, veličinu ležaja, sofe, fotelje i pomoćnog ležaja. Raspodelu soba u hotelu vrši isključivo služba recepcije, po dolasku u hotel.
- Veranda je natkrivena ili otkrivena terasa bez ograde u prizemlju smeštajne jedinice.
- Navodi o sadržaju odredjenih usluga ili sadržaja koje pruža smeštajni objekat, ne podrazumeva obavezno besplatno korišćenje istih. Ne podrazumeva se konzumaciju pića iz mini bara ili mini frižidera u hotelskoj sobi ili smeštajnoj jedinici, gledanje pojedinih TV kanala u smeštajnoj jedinici, korišćenje usluge masaže, spa centra, saune, đakuzija, fitnesa, parnog ili turskog kupatila, sefa, telefona, interneta, sportova na vodi-motorizovanih i nemotorizovanih, ishrana i piće u barovima i restoranima a la carte, depozit za peškire, korišćenje sportskih terena, najam opreme, reketa i loptica za tenis, korišćenje usluge hemijskog čišćenja, peglanja i pranja veša, parkinga, garaže i slično. Doplata, na licu mesta, na recepciji hotela, za korišćenje pojedinih hotelskih usluga. Detaljne informacije o doplati i ceni hotelskih usluga, kao i radnom vremenu barova, restorana i hotelskog sadržaja se dobija po dolasku u hotel, na recepciji hotela.
- Jedan hotelski dan, kao rezervisane usluge računa se od 16h00/ datuma početka smeštaja do 10h00 poslednjeg dana smeštaja, bez obzira kada gost uđe u hotel. Svako korišćenje soba i usluga u hotelu prvog dana aranžmana pre 16h00 i poslednjeg dana nakon 10h00 iziskuje dodatna plaćanja, direktno u hotelu.
- Kontinentalni doručak je lagani jutarnji obrok, koji se služi u ograničenim količinama, i sastoji se od jedne vrste peciva, džema ili marmelade, maslaca ili margarina, čaja, filter kafe.
- Voda iz slavina nije za piće, preporuka je konzumacija flaširane vode (doplata).
- Organizator putovanja ne snosi odgovornost ukoliko jedan ili više sadržaja u hotelu nisu u funkciji usled objektivnih okolnosti, renoviranja i slično.
- Buka u objektima oko hotela, regulisana je lokalnim zakonima i propisima; nadležnost lokalnih inspekcijskih organa.
- U hotelima kategorije 3*, 4* ili 5* obaveza je pridržavanja hotelskih pravila i propisa koji, između ostalog, nalažu formalan način oblačenja za vreme obroka. Obavezan je ”dress code” za vreme obroka u restoranima svih hotela (zabrana ulaska u kupaćim kostimima, šorcu, kratkim pantalonama, bez obuće)
- Organizator putovanja ne može biti odgovoran, ukoliko putnik prekrši zabranu pušenja u smeštajnim jedinicama i smeštajnom objektu.
- Depozit/Kaucija: Organizator putovanja nema uticaja na postojanje i visinu depozita u hotelu. U pojedinim hotelima se prilikom prijave (check-in) ostavlja depozit. Novac se može ostaviti u gotovini ili garantovati kreditnom karticom.Visina depozita zavisi od kategorizacije hotela i dužine boravka. Na kraju boravka prilikom odjave iz hotela, vrši se povraćaj depozita. Isti može biti umanjen za eventualno načinjenu štetu ili neplaćene troškove u hotelu-ukoliko ih ima. Povraćaj depozita u gotovini se vrši prilikom odjave iz hotela, na recepciji. Ukoliko je plaćanje depozita garantovano kreditnom karticom procedura povraćaja sredstava je minimum 15 dana od povratka sa putovanja. - - NAPOMENE:
- - Program je individualan. Rezervacija aranžmana se vrši na upit.
- Za realizaciju aranžmana je potrebno minimum 10 putnika.
- Rok za rezervaciju aranžmana je minimum 15dana pre polaska na putovanje.
- Rok za potvrdu rezervacije aranžmana je najkasnije 3 radna dana (subota i nedelja nisu uračunati) od momenta rezervacije i uplate akontacije.
- Promena datuma putovanja, kao i promena smeštajnog objekta, smatra se se otkazom putovanja od strane putnika i podleže troškovima otkaza, prema posebnim uslovima otkaza aranžmana ovog programa
- Krajnji rok za obaveštavanje putnika, za slučaj otkazivanja aranžmana od strane agencije Travelland d.o.o. je 5 dana pre početka putovanja.
- Broj telefona lokalnog vodiča na Baliju će biti dostupan putnicima u momentu izdavanja putne dokumentacije, a najkasnije pre otpočinjanja ugovorenog putovanja.
- Organizator putovanja nije odgovoran u slučaju oštećenja, kašnjenja ili gubitka prtljaga. U tom slučaju ODMAH se obratiti predstavniku aviokompanije (šalter Lost&Found), kako bi se dobila odgovarajuću potvrda (Damage, odnosno Property Irregularity Report).
- Fakultativni izleti i posete nisu sastavni deo programa putovanja.Organizator putovanja nije odgovoran za kašnjenja, kvalitet organizacije i cenu fakultativnih izleta i poseta - čiji je organizator lokalna agencija na destinaciji. U slučaju primedbi i žalbi ODMAH se obratiti lokalnoj agenciji, organizatoru fakultativnih izleta i poseta.
- Opisi plaža su generalni - ne podrazumevaju deo ulaska u vodu i morsko dno (može biti peščano, koralni greben, stenovito, šljunkovito i sl).
- U Indoneziji ne vladaju bolesti epidemioloških razmera,prethodna vakcinacija nije potrebna.
- Za maloletna lica koja putuju bez jednog roditelja potrebna je saglasnost drugog roditelja.
- Putnici koji nisu državljani Republike Srbije, su dužni da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju i kroz koje putuju. - - Molimo Vas da pažljivo pročitate Opšte uslove putovanja.
- - Turisticka agencija Viva travel nastupa u svojstvu posredenika.Organizator putovanja je Turistička agencija Travelland , licenca OTP br.204/2010. Uz ovaj program važe Opšti uslovi putovanja organizatora putovanja.Organizator putovanja ima pravo otkaza putovanja, usled nedovoljnog broja putnika, najkasnije 5 dana pre polaska. Organizator putovanja zadržava pravo korekcije ugovorene cene pre početka putovanja usled promene u kursu razmene valute ili promene u tarifama prevoznika i u zakonom predviđenim slučajevima.
- - Cenovnik, Indonezija-Bali (avion,2020), br.2 od 18.12.2019.