Papillon Zeugma
Opis
- 15% POPUSTA uključeno u cenu
- GRATIS smeštaj za 2 dece (prvo dete do 12 godina, drugo do 3 godine)
Lokacija: Papillon Zeugma Hotel 5* se nalazi u regiji Belek. Udaljen je cca. 40km od centra Antalije i 35km od aerodroma Antalija.
Smeštaj: Ukupan broj smeštajnih jedinica je 356 (312 u glavnoj zgradi i 44 luxury pool suite-a). Superior soba ima 253 (38m2, nalaze se u glavnoj zgradi, 1 spavaća soba i kupatilo, max. 3+1 osoba), duplex family soba 18 (74m2, nalaze se u glavnoj zgradi, 1 spavaća soba i kupatilo na svakom spratu, max. 5 osoba), junior suite 26 (70m2, nalaze se u glavnoj zgradi, 1 spavaća soba, 1 dnevna soba, 2 kupatila, max. 3+1 osoba), luxury pool suite 44 (55m2, nalaze se u bašti, 1 spavaća soba, 1 kupatilo, max. 3+1 osoba), duplex suite 4 (140m2, nalaze se u glavnoj zgradi, 2 spavaće sobe i deo za sedenje, 2 kupatila, max. 6 osoba), excellent suite 6 (125m2, nalaze se u glavnoj zgradi, 1 spavaća soba, 1 dnevna soba, 1 kupatilo sa đakuzijem, max. 5 osoba). Sve smeštajne jedinice imaju centralnu klimu koja radi u zavisnoti od vremenskih uslova, direktnu telefonsku liniju, mini bar (bezalkoholna pića, voda i pivo, čokolada se dopunjuju svakodnevno), set za čaj i kafu, sef, bade mantil i papuče pri dolasku, LED TV sa satelitskim i muzičkim kanalima, Wi-Fi internet, balkon ili terasu.
Sadržaj: Glavni restoran, A la Carte restorani (italijanski - Farfalle, Arabesque - libanski i kuhinja srednjeg istoka, morska hrana Mehyane, kineski Haru, japanski), barovi u okviru hotelskog kompleksa. Posebno se plaća prema hotelskim pravilima: lekar, čuvanje dece, usluga pranja veša, telefon, fax, internet kafe, kompjuterske igrice, frizer, prodavnice, rent a car. Wi-Fi internet se ne naplaćuje u celom hotelu.
Usluga: High Class All Inclusive na bazi otvorenog bufea-samoposluživanje, izbor više jela (švedski sto) za doručak, ručak i večeru, piće dobrodošlice, kasni doručak, kulinarski šou, dijetalni bufe, ponoćni bufe, lokalna i standardna uvozna alkoholna i bezalkoholna pića, sladoled kutak, poslastičarnica, bar poreda bazena, snek bar, dečiji bufe tokom glavnih obroka. HCAI koncept ne obuhvata: premium pića, fina vina, francuski šampanjac, A la Carte restorani sa rezervacijom unapred.
Plaža: Hotelska privatna peščana plaža sa suncobranima, ležaljkama i peškirima koji se ne naplaćuju.
Sport i zabava: Otvoreni i zatvoreni (otvoren tokom zime) bazeni sa odrasle i decu, tobogani, tursko kupatilo, sauna, fitnes centar, teniski tereni, oprema za tenis, košarka, odbojka, odbojka na plaži, stoni tenis, bilijar, nemotorizovani sportovi na vodi, zabavni programi tokom dana, takmičenja pored bazena i na plaži, večernji šou program, uživo muzika 3 puta nedeljno, bioskop, mini klub za decu uzrasta od 4 do 12 godina i tinejdž klub za decu od 13 do 16 godina. Posebno se plaća prema hotelskim pravilima: masaža, SPA i Wellness centar, svi motorizovani sportovi na vodi, kuglanje, golf simulator.
ALL INCLUSIVE KONCEPT
* Lokaciju hotela možete pogledati na linku BELEK - HOTELI
Periodi
Periodi: | |||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Pronađenih rezultata: 0
Smeštaj i cene
Din
1€ = 117.05Program putovanja
1. dan BEOGRAD – ANTALIJA, BELEK |
Sastanak putnika na aerodromu “Nikola Tesla”, minimum 2 sata pre poletanja aviona, u holu za međunarodne polaske (proveriti 2 dana ranije tačno mesto sastanka i vreme poletanja aviona). Prevoz avionom (čarter let) na relaciji Beograd – Antalija. Transfer do izabranog smeštaja. |
2. – 11. dan ANTALIJA, BELEK |
Smeštaj na bazi 10 noćenja u odabranom smeštaju. Slobodno vreme za kupanje, odmor, individualne aktivnosti, fakultativne izlete... |
11./ dan ANTALIJA, BELEK – BEOGRAD |
Napuštanje smeštaja. Slobodno vreme do transfera na aerodrom. Čarter let do Beograda. Čarter let do Beograda. Kraj aranžmana. |
POPUSTI: |
• deca od 0 – 2 godine besplatno u pratnji dve punoplatežne osobe osim ako to nije drugačije predviđeno prema hotelskim pravilima ( nemaju sedište u avionu, nemaju krevet ). Ne plaćaju takse. • deca od 2 – 12 godina u PRATNJI DVE PUNOPLATEŽNE OSOBE plaćaju iznos naznačen u tabeli (ukoliko u tabeli nije drugačije naglašeno) |
NAČINI PLAĆANJA ARANŽMANA: |
1. 40% prilikom rezervacije, ostatak od 60% najkasnije 10 dana pre putovanja 2. 40% prilikom rezervacije, a ostatak od 60% u jednakim mesečnim ratama čekovima građana najkasnije do 15.12.2020. 3. platne kartice (Visa, Dina, Master, Maestro) 4. 40% prilikom rezervacije, a ostatak od 60% do 6 jednakih mesečnih rata BEZ KAMATE – ovaj način plaćanja važi samo za korisnike kreditnih platnih kartica Banke Inteza (Visa, Master i American Express), korisnike kreditnih platnih kartica Komercijalne banke (Visa, Master i Dina) i direktne prijave i uplate u turističkoj agenciji Viva. 5. potrošački krediti banaka od 3 – 24 meseca, a na osnovu profakture koja mora biti realizovana najkasnije 10 dana pred put |
VAŽNA NAPOMENA: |
VAŽNO - Ulazak u Tursku - online formular Počev od 15.03. svi putnici koji putuju u Tursku biće u obavezi da popune online formular u roku od 72 sata pred putovanje na sajtu: https://register.health.gov.tr Popunjen formular je neophodno sačuvati na svom mobilnom telefonu ili odštampati. Podsećamo da je za ulazak u Republiku Tursku neophodan negativan PCR test ne stariji od 72 sata od trenutka putovanja. • Obavezno je nošenje zaštitnih maski na aerodromu, tokom trajanja leta u avionu kao i u prevoznom sredstvu na transferu na destinaciji (autobus, minibus, taxi vozilo). Na pasoškoj kontroli putnici su obavezni da skinu masku radi potvrde identiteta. Na pojedinim aerodromima se vrši beskontaktno merenje temperature pre ulaska u avion. • Avio kompanija neće prihvatiti na let putnika koji je COVID pozitivan. U slučaju da se na destinaciji utvrdi da je putnik COVID pozitivan agencija će takvom putniku o njegovom trošku organizovati prevoz i preduzeti sve druge mere kako bi se putnik zbrinuo. • U slučaju da putnik nije u mogućnosti da započne putovanje zbog bolesti izazvane virusom Covid-19, važe OUP na dan otkaza putovanja. Vreme poletanja aviona određuje avio kompanija u zavisnosti od raspoloživosti aviona. Postoji mogućnost večernjih i noćnih letova i da se u tom slučaju ne stigne na predviđeni obrok. To ne može biti predmet žalbe putnika, jer je činjenično stanje nastupilo usled objektivnih okolnosti na koje organizator putovanja nije mogao da utiče. Postoji mogućnost da se po dolasku u hotel dobije hladni obrok ili lanč paket (zavisi da li smeštajni objekat ima tu mogućnost). |
NAPOMENE U VEZI FAKULTATIVNIH IZLETA I ULAZNICA: |
• POSTOJI MOGUĆNOST PROPUŠTANJA NEKOG OD OBROKA, PRILIKOM ODLASKA NA FAKULTATIVNE IZLETE • UKOLIKO HOTELI IMA MOGUĆNOST LANČ PAKETA, OBAVEZNO NARUČITI DAN RANIJE, ZA OBROKE KOJI SE PROPUŠTAJU PRILIKOM ODLASKA NA FAKULTATIVNE IZLETE. PRE POLASKA NA IZLET PODIĆI LANČ PAKET U HOTELU • Fakultativni izleti nisu obavezni deo programa i zavise od broja prijavljenih putnika. Cena se uglavnom sastoji od troškova rezervacije, prevoza, vodiča, ulaznica, organizacije... Termini fakultativnih izleta su promenljivi i zavise od slobodnih termina po lokalitetima, broja prijavljenih putnika i objektivnih okolnosti. Svu odgovornost prilikom izvođenja fakultativnih izleta snosi ino-partner. |
Napomene
- - NAPOMENE U VEZI SMEŠTAJA:
- - U hotelske sobe/apartmane se ulazi prvog dana boravka od 14:00 časova (postoji mogućnost ranijeg ulaska), a napuštaju se poslednjeg dana boravka do 09:00 časova. Ukoliko gost želi da zadrži duže sobu , dužan je da izvrši najavu recepciji hotela, kao i da sam plati ovu dodatnu uslugu.
- Svaki hotel ima restoran. Svaka soba ima tuš/WC. Smeštaj iz ove ponude registrovan je, pregledan i standardizovan od strane Nacionalne turističke asocijacije zemlje u kojoj se nalazi. Opis destinacija i smeštaja dostupan je u agenciji ili na web-stranici www.vivatravel.rs
- Opisi hotela su informativnog karaktera i preuzeti su sa web-stranica hotela. Za eventualna odstupanja i kvalitet usluge u okviru hotela organizator putovanja ne snosi odgovornost, jer to isključivo zavisi od hotela
- U većini hotela doručak se služi na bazi švedskog stola, a ručak i večera – klasično usluživanje, u zavisnosti od hotela, izbor između dva ili tri menija (piće nije uključeno u cenu). Uglavnom je zastupljena internacionalna kuhinja
- U pojedinim smeštajnim objektima treći i četvrti krevet mogu biti pomoćni kreveti. Dimenzija i izgled pomoćnog ležaja zavise od hotela, može biti sofa na razvlačenje, ali je uglavnom kao klasičan krevet
- Organizator putovanja ne može da utiče na razmeštaj po sobama, jer to isključivo zavisi od recepcije hotela
- Neki od dopunskih sadržaja smeštajnih objekta su dostupni uz doplatu. Postoji mogućnost odstupanja i promena oko dostupnosti nekih sadržaja, jer isključivo zavise od smeštajnih objekata (npr. sef, parking, mini-bar, TV, klima uređaj...)
- Iako pojedini hoteli imaju svoje plaže, postoji mogućnost da se suncobrani i ležaljke doplaćuju
- Prilikom prijavljivanja imena putnika za aranžman, obavezno je navesti datum rođenja deteta koje se najavljuje hotelu. Hotel zadržava pravo da na licu mesta naplati troškove proizašle iz netačno prijavljenih podataka putnika.
- Raspodelu soba vrši isključivo recepcija hotela.Svi vaši dodatni zahtevi i želje biće prosleđeni hotelu, ali agencija ne može da garantuje i realizaciju istih. Garantuje se samo usluga koja je naplaćena.
- Postoji mogućnost da neki od sadržaja hotela trenutno nije u funkciji usled objektivnih okolnosti , zašta organizator ne snosi odgovornost. U hotelima koji uslugu ishrane služe po principu švedskog stola ( samoposluživanje) postoji mogućnost da se usled nedovoljnog broja gostiju, posluživanje izvrši na osnovu meni-a, sto se ne smatra promenom aranžmana. Strogo je zabranjeno unošenje hrane i pića u hotelski objekat.
- Postoji mogucnost razlikovanja smestajnih jedinica u izgledu u okviru istog smestajnog objekta
- ALL INCLUSIVE - SVE UKLJUČENO: Molimo Vas da prilikom potpisivanja ugovora, preuzmete i all inclusive koncept za vaš hotel (hoteli zadržavaju pravo promene ALL Inclusive koncepta tokom sezone)
- POMOĆNI KREVET: U najvećem broju objekata je na rasklapanje, drvene ili metalne konstrukcije ili fotelje na rasklapanje, što može značajno uticati na prostor u Vašoj sobi.
- KLIMA UREĐAJ: Funkcionisanje klima uređaja zavisi od sezone i poslovne politike hotela. Jačina signala Wi-Fi internet konekcije zavisi od kvaliteta signala koji pruža lokalni provajder kojeg je vlasnik smeštajnog objekta odabrao i od trenutnog broja korisnika na mreži. Organizator putovanja ne može da utiče i nije odgovoran za kvalitet Wi-Fi konekcije. - - NAPOMENE:
- - Putnici su dužni da prilikom rezervacije aranžmana dostave ispravan broj mobilnog telefona. Organizator putovanja dva dana pred put šalje obaveštenje o polasku sms porukom. Ukoliko putnik ne dobije sms poruku, dužan je da kontaktira agenciju radi dobijanja tačnih informacija o polasku.
- Jačina signala Wi-Fi internet konekcije zavisi od kvaliteta signala koji pruža lokalni provajder kojeg je vlasnik smeštajnog objekta odabrao i od trenutnog broja korisnika na mreži. Organizator putovanja ne može da utiče i nije odgovoran za kvalitet Wi-Fi konekcije
- Besplatni prtljag – Putnik ima pravo na 1 besplatan prtljag maksimalne tezine 20kg kao i na rucni do 5 kg (svaki kilogram preko dozvoljenog se dodatno naplaćuje od strane avio prevoznika).. Nije dozvoljeno imati u ručnom prtljagu oštre predmete (makaze, nož...) i tečnost preko 100 ml
- Dužina trajanja slobodnog vremena za individualne aktivnosti tokom programa putovanja zavisi od objektivnih okolnosti ( npr. dužine trajanja obilazaka, termina polazaka…)
- Za sve informacije date usmenim ili elektronskim putem agencija ne snosi odgovornost. Validan je samo pisani program putovanja istaknut u prostorijama agencije
- Organizator putovanja zadržava pravo promene programa putovanja usled nepredviđenih objektivnih okolnosti (npr. gužva na granicama, gužva u saobraćaju, zatvaranje nekog od lokaliteta predviđenog za obilazak...)
- Potpisnik ugovora o putovanju ili predstavnici grupe putnika obavezni su da sve putnike upoznaju sa ugovorenim programom putovanja, uslovima plaćanja i Opštim uslovima putovanja organizatora putovanja
- Fakultativni izleti nisu obavezni deo programa i zavise od broja prijavljenih putnika. Cena se uglavnom sastoji od troškova rezervacije, prevoza, vodiča, ulaznica, organizacije... Termini fakultativnih izleta su promenljivi i zavise od slobodnih termina po lokalitetima, broja prijavljenih putnika i objektivnih okolnosti
- Rok za prijavu uglavnom zavisi od popunjenosti. Preporuka je da se raspitate o aranžmanu minimum 4 – 8 nedelja pre početka aranžmana.
- Putnici su dužni da provere važnost svojih pasoša pre početka putovanja ( važnost pasoša min. 6 meseci od trenutka povratka sa destinacije).
- Putnici koji poseduju inostrani pasoš dužni su sami da se informišu kod nadležnog konzulata o uslovima koji važe za odredišnu ili tranzitnu zemlju (vizni, carinski, zdravstveni i dr.) i da sami blagovremeno i uredno obezbede potrebne uslove i isprave
- Preporuka je, da se putnici sa novim crvenim pasošima, informišu o uslovima ulaska u zemlje Evropske unije (potrebna novčana sredstva za boravak, zdravstveno osiguranje, potvrde o smeštaju ...) na web-stranici Delegacije Evropske unije u Srbiji www.europa.rs ili u ambasadi ili konzulatu zemlje u koju putuju. Agencija ne snosi odgovornost u slučaju da pogranične vlasti onemoguće putniku ulaz na teritoriju Evropske unije. - - Molimo Vas da pažljivo pročitate Opšte uslove putovanja.
- - Organizator putovanja je Turistička agencija VIVA, licenca OTP br. 63//2021 kategorija A. Uz ovaj program važe Opšti uslovi putovanja Turističke agencije VIVA. Aranžman je rađen na bazi od minimum 120 prijavljenih putnika i usled nedovoljnog broja putnika organizator putovanja ima pravo otkaza putovanja, najkasnije 5 dana pre termina polaska. Organizator putovanja zadržava pravo korekcije ugovorene cene pre početka putovanja usled promene u kursu razmene valute ili promene u tarifama prevoznika i u zakonom predviđenim slučajevima.
- - Cenovnik za BELEK (10/11 noćenja, avion, leto 2021) br. 4 od 20.07.2021.