Sun Island resort & spa
Opis
Hotel se nalazi na peščanoj plaži ostrva Nalaguraidhoo u Južnom Ari Atolu. Pojedini delovi morskog tla su sa koralnim grebenom. Svojom veličinom od 1.6kmx440m predstavlja jedno od najvećih ostrva u arhipelagu. Transfer od aerodroma "Velana International" do hotela (udaljenost 109km) se organizuje lokalnim letom (mali avion) do ostrva Mamigili, potom brodićem do hotela. Trajanje leta je oko 20 minuta sa dozvoljenim prtljagom 20kg i 5kg ručnog. Vožnja brodićem traje oko 15minuta.
Hotel ima spoljašnji bazen sa delom za decu, spa centar, đakuzi, saunu, masažu, parno kupatilo, salon lepote, glavni restoran, 4 restorana a la carte (internacionalni, tajlandski, italijanski, roštilj i morski plodovi), 5 barova-od kojih je jedan na plaži i jedan kraj bazena, stoni tenis, teniski teren, bilijar, biznis centar, školu ronjenja (doplata), suvenirnicu.
Hotela ima ukupno 422 sobe; koje se nalaze u bungalovima u prizemlju, raspoređene u okviru kompleksa, na plaži ili iznad vode;
Svaka soba, tipa Sun Villa, se nalazi u izolovanim paviljonima u okviru hotelskog kompleksa (sobe su jedna uz drugu); ima kupatilo (spoljašnji tuš), verandu, klima uređaj, telefon, SAT TV, sef, mini frižider (mini bar uz doplatu), fen za kosu.
Svaka soba, tipa Standard Beach Bungalow, površine do 20m2; sa pogledom na plažu, ima kupatilo (spoljašnji tuš), verandu, klima uređaj, telefon, SAT TV, sef, mini frižider (mini bar uz doplatu), fen za kosu.
Svaka soba, tipa Superior Beach Bungalow, površine do 24m2, sa pogledom na plažu, ima kupatilo, verandu, klima uređaj, telefon, SAT TV, sef, mini frižider (mini bar uz doplatu), fen za kosu.
Svaka soba, tipa Water Bungalow, površine do 30m2, nalazi se iznad vode, na stubovima sa drvenom platformom za sunčanje i direktnim pristupom moru (stepenice); ima kupatilo, klima uređaj, telefon, SAT TV, sef, mini frižider (mini bar uz doplatu), fen za kosu.
Doručak i večera se serviraju u glavnom restoranu, na bazi švedskog stola-samoposluživanje. Mogućnost doplate za all inclusive uslugu.
Periodi
Periodi: | |||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Pronađenih rezultata: 0
Smeštaj i cene
Din
1€ = 117.16Program putovanja
1. dan BEOGRAD – DOHA |
Individualni dolazak na aerodrom "Nikola Tesla" Let za Dohu traje oko 5 sati. Obrok I pića tokom leta. Sletanje u Dohu. Čekanje za naredni let u tranzitnoj zoni aerodroma u Dohi. |
2. dan DOHA – MALDIVI |
Poletanje za Male. Let traje oko 4 sata I 30 minuta. Obrok I pica tokom leta. Prolaženje carinskih formalnosti. Transfer do izabranog hotela brzim gliserom ili u kombinaciji sa brzim gliserom i mini avionom u zavisnosti od izabranog hotela.. Individualni smeštaj u sobe. Slobodno vreme. Noćenje. |
3. - 8. dan MALDIVI |
Boravak u izabranom hotelu na bazi izabranih usluga. Slobodni dani. Noćenja. |
9. dan MALDIVI – DOHA |
Doručak. Napuštanje soba najkasnije do 11h 30-lokalno vreme. Odjava iz hotela, individualna. Transfer do aerodroma brzim gliserom ili u kombinaciji sa brzim gliserom i mini avionom u zavisnosti od izabranog hotela . Prijava za let i predaja prtljaga (individualno). Pasoške i carinske formalnosti. Poletanje aviona za Dohu lettraje oko 4 sata I 30 minuta. Obrok I pica tokom leta. Dolazak u Dohu. Čekanje za naredni let u tranzitnoj zoni aerodroma u Dohi. |
10. dan DOHA – BEOGRAD (ponedeljak) |
Poletanje za Beograd. Let traje oko 4 sata I 30minuta.Obrok I pica tokom leta. Sletanje u Beograd. Kraj usluge.. MOLIMO PUTNIKE DA PROVERE TAČNO VREME POLETANJA AVIONA DVA DANA PRE POLASKA NA PUTOVANJE. |
NAČINI PLAĆANJA ARANŽMANA: |
Plaćanje u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu NBS na dan uplate. • 50% prilikom rezervacije, a ostatak od 40% najkasnije 25 dana pre putovanja. • 50% prilikom rezervacije, a ostatak od 40% u jednakim mesečnim ratama čekovima građana najkasnije do 15.06.2019. • platne kartice (Visa, Dina, Master, Maestro, American Express). |
POSEBNI USLOVI OTKAZA UGOVORA ZA INDIVIDUALNI ARANŽMAN: |
Ukoliko putnik otkaže ugovor o putovanju: • od momenta rezervacije i ugovaranja aranžmana do 45 dana pre početka putovanja, zadržava se iznos od 60% ukupne cene aranžmana, na ime troškova izdavanja avio karte i/ili troškova smeštaja. • od momenta rezervacije i ugovaranja aranžmana od 44 dan do 26 dana pre početka putovanja, zadržava se iznos od 75% od ukupne cene aranžmana, na ime troškova izdavanja avio karte i troškova smeštaja. • od momenta rezervacije i ugovaranja aranžmana od 25 dana pre početka putovanja do 1 dan pre početka putovanja, i na dan putovanja: zadržava se 100% od ukupne cene aranžmana na ime troškova izdavanja avio karte i troškova smeštaja Za hotele Sun Islands Resort & Spa 4*I Bandos Island Resort 4*: Ukoliko putnik otkaže ugovor o putovanju: • od momenta rezervacije i ugovaranja aranžmana do 45 dana pre početka putovanja, zadržava se iznos od 90% ukupne cene aranžmana, na ime troškova izdavanja avio karte i troškova smeštaja. • od momenta rezervacije i ugovaranja aranžmanaod 44 danapre početka putovanjado 1 dan pre početka putovanja, i na dan putovanja: zadržava se100%od ukupne cene aranžmana na ime troškova izdavanja avio karte i troškova smeštaja. |
Napomene
- - SMEŠTAJ, HOTELSKE USLUGE I PRAVILA - NAPOMENE:
- - Cena aranžmana za decu do 12 godina, treću odraslu osobu i jednokrevetnu sobu se dobija na upit.
- Smeštaj dece do 12 godina je u zajedničkom ležaju sa dve odrasle osobe.
- Pomoćni ležaj za odraslu osobu je postojeći ili pomoćni ležaj - manji je od standardnog (na rasklapanje, metalne ili drvene konstrukcije ili fotelja/sofa na rasklapanje).
- Organizator putovanja ne može uticati na spratnost, poziciju sobe, veličinu ležaja, sofe, fotelje i pomoćnog ležaja. Raspodelu soba u hotelu vrši isključivo služba recepcije, po dolasku u hotel.
- Veranda je natkrivena ili otkrivena terasa bez ograde u prizemlju smeštajne jedinice.
- Navodi o sadržaju odredjenih usluga ili sadržaja koje pruža smeštajni objekat, ne podrazumeva obavezno besplatno korišćenje istih. Ne podrazumeva se konzumaciju pića iz mini bara ili mini frižidera u hotelskoj sobi ili smeštajnoj jedinici, gledanje pojedinih TV kanala u smeštajnoj jedinici, korišćenje usluge masaže, spa centra, saune, đakuzija, fitnesa, parnog ili turskog kupatila, sefa, telefona, interneta, sportova na vodi-motorizovanih i nemotorizovanih, ishrana i piće u barovima i restoranima a la carte, depozit za peškire, korišćenje sportskih terena, najam opreme, reketa i loptica za tenis, korišćenje usluge hemijskog čišćenja, peglanja i pranja veša, parkinga, garaže i slično. Doplata, na licu mesta, na recepciji hotela, za korišćenje pojedinih hotelskih usluga. Detaljne informacije o doplati i ceni hotelskih usluga, kao i radnom vremenu barova, restorana i hotelskog sadržaja se dobija po dolasku u hotel, na recepciji hotela.
Jedan hotelski dan, kao rezervisane usluge računa se od 15h00/ datuma početka smeštaja do 11h30 poslednjeg dana smeštaja, bez obzira kada gost uđe u hotel. Svako korišćenje soba i usluga u hotelu prvog dana aranžmana pre 15h00 i poslednjeg dana nakon 11h30 iziskuje dodatna plaćanja, direktno na recepciji.
- ALL INCLUSIVE ili ULTRA ALL INCLUSIVE podrazumeva usluge po internim hotelskim pravilima. Usluge nisu identične kako u okviru iste destinacije i ste kategorije hotela, tako i u okviru drugih destinacija.
- Detaljne informacije o usluzi all inclusive i ultra all inclusive, kao i radnom vremenu barova i restorana se dobijaju na recepciji hotela.
- Voda iz slavina nije za piće, preporuka je konzumacija flaširane vode (doplata).
- Organizator putovanja ne snosi odgovornost ukoliko jedan ili više sadržaja u hotelu nisu u funkciji usled objektivnih okolnosti, renoviranja i slično.
- Buka u objektima oko hotela, regulisana je lokalnim zakonima i propisima; nadležnost lokalnih inspekcijskih organa.
- U hotelima kategorije 3*, 4* ili 5* obaveza je pridržavanja hotelskih pravila i propisa koji, između ostalog, nalažu formalan način oblačenja za vreme obroka. Obavezan je "dress code" za vreme obroka u restoranima svih hotela (zabrana ulaska u kupaćim kostimima, šorcu, kratkim pantalonama, bez obuće)
- Organizator putovanja ne može biti odgovoran, ukoliko putnik prekrši zabranu pušenja u smeštajnim jedinicama i smeštajnom objektu.
- Depozit/Kaucija: Organizator putovanja nema uticaja na postojanje i visinu depozita u hotelu. U pojedinim hotelima se prilikom prijave (check-in) ostavlja depozit/kaucija. Novac se može ostaviti u gotovini ili garantovati kreditnom karticom. Visina depozita zavisi od kategorizacije hotela i dužine boravka. Na kraju boravka prilikom odjave iz hotela (check-out) daje se nalog za povraćaj depozita. Isti može biti umanjen za neplaćene troškove u hotelu, ukoliko ih ima. Povraćaj depozita u gotovini se vrši prilikom odjave iz hotela, na recepciji. Ukoliko je plaćanje depozita garantovano kreditnom karticom procedura povraćaja sredstava je minimum 15 dana od povratka sa putovanja.
- Pansion (Guesthouse) je nekategorisan smeštajni objekat (u privatnoj kući ili manjoj zgradi) namenjen gostima koji se opredele za ekonomičan (budžet) i skroman smeštaj. - - NAPOMENE:
- - Program je individualan. Rezervacija aranžmana se vrši na upit. Za realizaciju aranžmana je potrebno minimum 2 putnika.
- Rok za rezervaciju aranžmana je minimum 15 dana pre polaska na putovanje.
- Rok za potvrdu rezervacije aranžmana je najkasnije 3 radna dana od momenta rezervacije i uplate akontacije.
- Promena datuma putovanja, kao i promena smeštajnog objekta, smatra se se otkazom putovanja od strane putnika i podleže troškovima otkaza, prema posebnim uslovima otkaza aranžmana ovog programa
- Krajnji rok za obaveštavanje putnika, za slučaj otkazivanja aranžmana od strane agencije organizatora je 5 dana pre početka putovanja.
- Broj telefona lokalnog vodiča ili predstavnika ino partnera na Maldivima će biti dostupan putnicima u momentu izdavanja putne dokumentacije, a najkasnije pre otpočinjanja ugovorenog putovanja.
- Organizator putovanja nije odgovoran u slučaju oštećenja, kašnjenja ili gubitka prtljaga. U tom slučaju ODMAH se obratiti predstavniku aviokompanije ili osoblju na aerodromu (Lost&Found) kako biste zatražili odgovarajuću potvrdu (Damage, odnosno Property Irregularity Report).
- Fakultativni izleti i posete nisu sastavni deo programa putovanja. Organizator putovanja nije odgovoran za kašnjenja, kvalitet organizacije i cenu fakultativnih izleta I poseta - čiji je organizator lokalna agencija na destinaciji. U slučaju primedbi i žalbi ODMAH se obratiti lokalnoj agenciji, organizatoru fakultativnih izleta i poseta.
- Opisi plaža su generalni - ne podrazumevaju deo ulaska u vodu i morsko dno (može biti peščano, stenovito, šljunkovito, sa koralnim grebenom i sl).
- Na Maldivima ne vladaju bolesti epidemioloških razmera, prethodna vakcinacija nije potrebna.
- Za maloletna lica koja putuju bez jednog roditelja potrebna je saglasnost drugog roditelja.
- Turistička viza za Maldive, za građane Republike Srbije, u okviru aranžmana, koji putuju putnim ispravama Republike Srbije je potrebna. Dobija se bez naknade, na aerodromu, po dolasku na Maldive. Neophodno je da pasoš važi minimum 6 meseci od dana povratka sa putovanja, 2 slobodne stranice u pasošu, kao i raspolaganje finansijskim sredstavima neophodnim za period boravka na Maldivima (najmanje 100 USD po osobi, po danu boravka).
- Putnici koji nisu državljani Republike Srbije su u obavezi da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju i kroz koje putuju.
- Unošenje alkoholnih pića na Maldive nije dozvoljeno.
- U slučajevima da putnici sa sobom nose obimnu fotografsku opremu ili opremu za ronjenje, preporučuje se da o tome unapred obaveste Organizatora putovanja i da pripreme listu opreme sa opisom i serijskim brojevima, kako bi procedura po dolasku na aerodrome kraće trajala. Video zapisi i filmovi moraju da budu prijavljene nadležnim carinskim organima na aerodromu, u cilju dobijanja odobrenja za njihovo unošenje na ostrvo. - - Molimo Vas da pažljivo pročitate Opšte uslove putovanja.
- - Turistička agencija Viva nastupa u svojstvu posrednika. Organizator putovanja je Turistička agencija Ponte Travel, licenca OTP br. 8/2019. Uz ovaj program važe Opšti uslovi putovanja organizatora putovanja. Organizator putovanja zadržava pravo korekcije ugovorene cene pre početka putovanja usled promene u kursu razmene valute ili promene u tarifama prevoznika i u zakonom predviđenim slučajevima.
- - Cenovnik za Maldive (2019.godine, avion,individualni polasci) br. 6 30.10.2019.