Andaman beach suites hotel 4*
Opis
Nalazi se na oko 150 metara od Patong plaže. Na oko 15 minuta hoda od hotela se nalaze i tržni centar Jungceylon i Bangla Road. Hotel sadrži, recepciju, restoran, bar, terasu, bazen, dečiji bazen, fitnes centar, salon lepote, peškire za plažu, besplatan bežični internet. Sobe su sa kupatilom (T/WC), klimom, fenom, TV-om, mini barom i aparatom za čaj i kafu. Usluga je na bazi noćenja sa doručkom - samoposluživanje.
www.beachsuites.com
Periodi
Periodi: | |||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Pronađenih rezultata: 0
Sortiraj po
Smeštaj i cene
Din
1€ = 117.15Program putovanja
1. dan (ponedeljak, 30.12.2019.) BEOGRAD - ISTANBUL - PUKET |
Dolazak putnika na aerodrom "Nikola Tesla", najkasnije u 07h:00 časova. Individualna prijava za let i predaja prtljaga. Poletanje aviona za Istanbul u 09h:00 (let TK1082). Dolazak u Istanbul u 12h:40 časova-lokalno vreme. Nastavak putovanja za Puket. Poletanje aviona u 20h:30 časova-lokalno vreme (let TK 172, prevoznik Turkish Airline). |
2. dan (utorak, 31.12.2019) PUKET |
Dolazak na Puket u 10h05-lokalno vreme. Transfer do hotela. Individualni smeštaj u sobe, posle 14h. Slobodan dan. Noćenje. |
3.dan do 10 dana (sreda 01.01.2020 do sreda 08.01.2020.) PUKET |
Doručak. Slobodni dani za individulna razgledanja,šoping I uživanje na plaži. Mogućnost organizovanja fakultativnih izleta. Noćenja. |
11. dan (četvrtak 09.01.2020.) PUKET - ISTANBUL - BEOGRAD |
Napuštanje soba. Transfera na aerodrom Puket. Poletanje aviona za Istanbul u 11h:35 (TK 173), sletanje u Istanbul u 18h:45 - lokalno vreme, zatim nastavak putovanja za Beograd u 19h:50, dolazak u Beograd u 19h:30 - lokalno vreme. Kraj programa. |
NAPOMENA: |
MOLIMO PUTNIKE DA PROVERE TAČNO VREME POLETANJA AVIONA DVA DANA PRE POLASKA NA PUTOVANJE CENA ARANŽMANA JE PODLOŽNA PROMENI I ZAVISI OD CENE AVIONSKE KARTE U MOMENTU REZERVACIJE Napomena: Svi popusti koji su naznačeni u cenovnicima odnose se samo na devizni deo i važe samo za osnovnu cenu (NE važe za doplate). |
NAČINI PLAĆANJA ARANŽMANA: |
Plaćanje u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu NBS na dan uplate . • 60% prilikom rezervacije, a ostatak od 40% najkasnije 25 dana pre putovanja • 60% prilikom rezervacije, a ostatak od 40% u jednakim mesečnim ratama, čekovima građana do 15.02.2020. • platne kartice (Visa, Dina, Master, Maestro, American Express) |
VIZA ZA TAJLAND – za građane Republike Srbije: |
MINIMUM 15 DANA PRE POLASKA NA PUTOVANJE, potrebno je dostaviti sledeću dokumentaciju: Pasoš koji važi još najmanje 6 meseci od datuma povratka sa Tajlanda (neophodno je da u pasošu budu najmanje dve uzastopne prazne strane) i dve kolor fotografije veličine 4 x 6 cm. Nosioci turističke vize, prilikom ulaska u zemlju, moraju imati kod sebe novčana sredstva u iznosu od najmanje 20.000 Bahta (oko 510 evra) po osobi ili 40.000 Bahta (oko 1.020 evra) po porodici - u gotovini ili na kreditnoj kartici. |
USLOVI REZERVACIJE: |
- Uplata akontacije najmanje 60% ukupne cene aranžmana, ostatak najkasnije 25 dana pre puta. - Potpisan Ugovor o putovanju (putnik koji ugovara putovanje, potpisuje Ugovor lično u prostorijama agencije ili šalje svojeručno potpisan Ugovor putem elektronske pošte) u roku od najviše 48 sati od rezervacije i uplate akontacije; - Dostavljena slika strane pasoša sa ličnim podacima (za sve učesnike putovanja), u prostorijama agencije ili putem elektronske pošte, u roku od najviše 48 sati od rezervacije i uplate akontacije; |
POSEBNI USLOVI OTKAZA UGOVORA ZA INDIVIDUALNI ARANŽMAN TAJLAND |
Ukoliko putnik otkaže ugovor o putovanju: • od momenta rezervacije i ugovaranja aranžmana do 34 dana pre početka putovanja, zadržava se iznos od 60% ukupne cene aranžmana, na ime troškova izdavanja avio karte i/ili troškova smeštaja. • od momenta rezervacije i ugovaranja aranžmana od 33 dan do 26 dana pre početka putovanja, zadržava se iznos od 75% od ukupne cene aranžmana, na ime troškova izdavanja avio karte i troškova smeštaja. • od momenta rezervacije i ugovaranja aranžmana od 25 dana pre početka putovanja do 1 dan pre početka putovanja, i na dan putovanja: zadržava se 100% od ukupne cene aranžmana na ime troškova izdavanja avio karte i troškova smeštaja. |
Napomene
- - SMEŠTAJ, HOTELSKE USLUGE I PRAVILA - NAPOMENE:
- - Cena aranžmana za decu od 2 do 12 godina, treću odraslu osobu i jednokrevetnu sobu se dobija na upit.
- Smeštaj dece do 12 godina je u zajedničkom ležaju sa dve odrasle osobe.
- Pomoćni ležaj za odraslu osobu je postojeći ili pomoćni ležaj - manji je od standardnog (na rasklapanje, metalne ili drvene konstrukcije ili fotelja/sofa na rasklapanje).
- Organizator putovanja ne može uticati na spratnost, poziciju sobe, veličinu ležaja, sofe, fotelje i pomoćnog ležaja. Raspodelu soba u hotelu vrši isključivo služba recepcije, po dolasku u hotel.
- Veranda je natkrivena ili otkrivena terasa bez ograde u prizemlju smeštajne jedinice.
- Navodi o sadržaju odredjenih usluga ili sadržaja koje pruža smeštajni objekat, ne podrazumeva obavezno besplatno korišćenje istih. Ne podrazumeva se konzumaciju pića iz mini bara ili mini frižidera u hotelskoj sobi ili smeštajnoj jedinici, gledanje pojedinih TV kanala u smeštajnoj jedinici, korišćenje usluge masaže, spa centra, saune, đakuzija, fitnesa, parnog ili turskog kupatila, sefa, telefona, interneta, sportova na vodi-motorizovanih i nemotorizovanih, ishrana i piće u barovima i restoranima a la carte, depozit za peškire, korišćenje sportskih terena, najam opreme, reketa i loptica za tenis, korišćenje usluge hemijskog čišćenja, peglanja i pranja veša, parkinga, garaže i slično. Doplata, na licu mesta, na recepciji hotela, za korišćenje pojedinih hotelskih usluga. Detaljne informacije o doplati i ceni hotelskih usluga, kao i radnom vremenu barova, restorana i hotelskog sadržaja se dobija po dolasku u hotel, na recepciji hotela.
- Jedan hotelski dan, kao rezervisane usluge računa se od 16h00/ datuma početka smeštaja do 11h00 poslednjeg dana smeštaja, bez obzira kada gost uđe u hotel. Svako korišćenje soba i usluga u hotelu prvog dana aranžmana pre 16h00 i poslednjeg dana nakon 11h00 iziskuje dodatna plaćanja, direktno u hotelu.
- Voda iz slavina nije za piće, preporuka je konzumacija flaširane vode (doplata).
- Organizator putovanja ne snosi odgovornost ukoliko jedan ili više sadržaja u hotelu nisu u funkciji usled objektivnih okolnosti, renoviranja i slično.
- Buka u objektima oko hotela, regulisana je lokalnim zakonima i propisima; nadležnost lokalnih inspekcijskih organa.
- U hotelima kategorije 3*, 4* ili 5* obaveza je pridržavanja hotelskih pravila i propisa koji, između ostalog, nalažu formalan način oblačenja za vreme obroka. Obavezan je ”dress code” za vreme obroka u restoranima svih hotela (zabrana ulaska u kupaćim kostimima, šorcu, kratkim pantalonama, bez obuće)
- Organizator putovanja ne može biti odgovoran, ukoliko putnik prekrši zabranu pušenja u smeštajnim jedinicama i smeštajnom objektu.
- Depozit/Kaucija: Organizator putovanja nema uticaja na postojanje i visinu depozita u hotelu. U pojedinim hotelima se prilikom prijave (check-in) ostavlja depozit. Novac se može ostaviti u gotovini ili garantovati kreditnom karticom. Visina depozita zavisi od kategorizacije hotela i dužine boravka. Na kraju boravka prilikom odjave iz hotela, vrši se povraćaj depozita. Isti može biti umanjen za eventualno načinjenu štetu ili neplaćene troškove u hotelu-ukoliko ih ima. Povraćaj depozita u gotovini se vrši prilikom odjave iz hotela, na recepciji. Ukoliko je plaćanje depozita garantovano kreditnom karticom procedura povraćaja sredstava je minimum 15 dana od povratka sa putovanja..
. - - NAPOMENE:
- - Program je individualan. Za realizaciju aranžmana je potrebno minimum 10 putnika.
- Rok za rezervaciju aranžmana je najkasnije 20 dana pre pocetka putovanja.
- Rok za potvrdu rezervacije aranžmana je najkasnije 1 radni dan od momenta rezervacije i uplate akontacije.
- Promena datuma putovanja, kao i promena smeštajnog objekta, smatra se otkazom putovanja od strane putnika i podleže troškovima otkaza, prema posebnim uslovima otkaza aranžmana ovog programa
- Krajnji rok za obaveštavanje putnika, za slučaj otkazivanja aranžmana od strane agencije organizatora 5 dana pre početka putovanja.
- Broj telefona lokalnog vodiča na Tajlandu će biti dostupan putnicima u momentu izdavanja putne dokumentacije, a najkasnije pre otpočinjanja ugovorenog putovanja.
- Organizator putovanja nije odgovoran u slučaju oštećenja, kašnjenja ili gubitka prtljaga. U tom slučaju ODMAH se obratiti predstavniku aviokompanije (šalter Lost & Found), kako bi se dobila odgovarajuću potvrda (Damage, odnosno Property Irregularity Report).
- Fakultativni izleti i posete nisu sastavni deo programa putovanja. Organizator putovanja nije odgovoran za kašnjenja, kvalitet organizacije i cenu fakultativnih izleta i poseta – čiji je organizator lokalna agencija na destinaciji. U slučaju primedbi i žalbi ODMAH se obratiti lokalnoj agenciji, organizatoru fakultativnih izleta i poseta.
- Opisi plaža su generalni - ne podrazumevaju deo ulaska u vodu i morsko dno (može biti peščano, stenovito, šljunkovito i sl).
- Na Tajlandu ne vladaju bolesti epidemioloških razmera, prethodna vakcinacija nije potrebna.
- Za maloletna lica koja putuju bez jednog roditelja potrebna je saglasnost drugog roditelja.
- Turistička viza za Tajland za građane Republike Srbije, koji putuju u okviru aranžmana, sa putnim ispravama Republike Srbije je potrebna.
- Putnici koji nisu državljani Republike Srbije, su dužni da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju i kroz koje putuju.
. - - Molimo Vas da pažljivo pročitate Opšte uslove putovanja.
- - Turistička agencija Viva travel nastupa u svojstvu posrednika.Organizator putovanja je Turistička agencija Travelland , licenca OTP br.204/2010. Uz ovaj program važe Opšti uslovi putovanja organizatora putovanja. Organizator putovanja zadržava pravo korekcije ugovorene cene pre početka putovanja usled promene u kursu razmene valute ili promene u tarifama prevoznika i u zakonom predviđenim slučajevima.
- - Cenovnik, Puket (polazak Nova Godina 2020), br. 4 od 18.11.2019.